RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۵ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حضور پست بانک در زنجیره بازار ICT می تواند چرخه تولید این حوزه را فعالتر کند

انتصابات جدید در موسسه اعتباری کاسپین

​تقدیرانجمن نابینایان کشور از مدیرعامل بانک صادرات ایران

امضای قرارداد همکاری بانک صادرات ایران و اسنوا

بانک صادرات برای خریداران نفت از بورس انرژی ضمانت‌نامه صادر می‌کند

توانگری مالی بیمه سامان به ۱۸۰ درصد می رسد

شرایط تعیین قیمت دلار بین ۸تا ۱۰هزار تومان

گام جدید مالیاتی برای شفاف‌سازی صورت‌های مالی

فروش یونیت صندوق در شعبه تمام دیجیتال بانک ایران‌زمین

کاروان درمانی بیمارستان بانک ملی به راهپیمایان اربعین پیوست

آیا اقتصاددانان برای بحران هایی مانند نوسانات دلار راهکاری دارند؟

دلیل نوسان های بزرگ بازار سرمایه چیست؟

کیش میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای مالی و سرمایه گذاری

توزیع هدایای گروه مالی سامان میان دانش‌آموزان مناطق محروم چابهار

حمایت گسترده بانک شهر از ایده‌های برتر و تعامل با دانشگاه‌های سراسر کشور

تایید سطح یک توانگری مالی بیمه ‌کوثر

تائیدصلاحیت اعضای هیات مدیره بانک سینا از سوی بانک مرکزی

پربازده‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در هفته منتهی به ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷

عرضه نفت خام در بورس قطعی شد

تنزل یک پله‌ای ایران در شاخص رقابت‌پذیری جهانی

آسیب بورس از نگاه متغیر سهامداران

حضور بیمه نوین و بانک اقتصاد نوین در نمایشگاه صنعت

خط مشی مدیریت انرژی بانک ملّی ابلاغ شد

بازدید سفیر نیوزیلند از موزه بانک سپه

حراج شمش طلا در بانک کارگشایی

مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد

طرح مدیرخدمات ویژه، انقلابی در خدمات رسانی

۱۴:۱ - ۱۳۹۶/۷/۲۶کد خبر: 219807
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اجرای درست طرح مدیرخدمات ویژه در شعب بانک، گفت: این خدمت جدید می تواند انقلابی در نحوه خدمات رسانی به مشتریان در بانک ایجاد کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمدرضا حسین زاده به اتفاق تنی چند از مدیران ارشد بانک در شعبه مستقل حافظ که یکی از نخستین شعبه های پیشرو در اجرای طرح مدیر خدمات ویژه است حضوریافت و با مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
وی بخش های مختلف این شعبه را از جمله اعتبارات، ارزی، ضمانتنامه ها، خدمات ویژه مشتریان و صندوق امانات مورد بازدید قرار دادند و فعالیت ها و اقدامات موثر این شعبه را بررسی و ارزیابی کرد.
 حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و مسایل و مورکاری همکاران قرار گرفت و پیشنهادها و نظرات لازم را برای شتاب و سرعت بخشی بهتر بانک در فضای رقابتی شبکه بانکداری کشور بیان کرد.
وی راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه و در ادامه وضعیت فعلی بخش مدیر خدمات ویژه بانک ملی ایران را تشریح کرد و تلاش و عزم جدی کارکنان این شعبه را برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک و بخش مدیر خدمات ویژه مورد تاکید قرار داد.
مدیر عامل بانک ملی ایران تصریح کرد: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان بانک زمینه ساز هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء و توسعه طرح مدیرخدمات ویژهدر آینده نزدیک خواهیم بود.
وی، بر برگزاری جلسات متعدد و مستمر در جهت معرفی و ارایه خدمات مختلف بانک به مشتریان به ویژه خدمات جدید از جمله نرم افزار بله، سامانه بام و طرح مدیرخدمات ویژه برای جذب بیشتر منابع تاکید کرد و گفت: تداوم همکاری با مشتریان حقیقی و حقوقی و واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار اهمیت دارد.
در این بازدید‌ مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره کل سازمان ها و روش های بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.
شعبه ریالی/ ارزی مستقل حافظ نبش میدان حسن آباد تهران قرار دارد. 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:میز خدمت، بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *