RSS
امروز دوشنبه ، ۲۹ آبان ۱۳۹۶
آخرین اخبار

نوسانات بازار ارز به دخالت های دولت در بازار بستگی دارد

سلیمی:بهره بانکی بالا نه به نفع تولید بود و نه مردم

مظنه واقعی دلار چند؟

مالیات بر کالا و خدمات پردرآمدترین نوع مالیات در بازار

صندوق‌های ارزی، نوسانات را بیمه می کند

تجمع جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد مقابل مجلس

بازسازی یک روستای آسیب دیده کرمانشاه توسط بانک تجارت

محاکمه غیابی، «خاوری» را به کشور باز می‌گرداند؟

ورود اعتبار قراردادهای فاینانس به کشور

عرضه محصولات پتروشیمی در بازار فیزیکی بورس انرژی

پرداخت خسارت بیمه نامه های گمشده

تسهیلات زلزله در ۷ بانک از امروز پرداخت می‌شود

بانک های خصوصی درسرپل‌ذهاب و قصر شیرین شعبه ندارد

افتتاح شعبه الکترونیکی‌بانک‌قرض‌الحسنه‌مهر

کاهش قیمت دلار و پوند + جدول قیمت

شارژ مسکن با املاک منجمد

کانکس های اسکان بیمه رازی در کرمانشاه

ایران ارقام، ۱۰۰۰خودپرداز پست بانک را راه اندازی کرد

جزییات هدفمندی یارانه‌ها در ۶ماهه نخست سال۹۶

رونق دوباره شرکتهای هرمی

۶۶۹ هزار میلیارد ریال سهم دولتی از طریق بورس واگذار شد

آمار عجیب یارانه‌بگیران/کسی حذف نشد

جلوی معاملات بلوکی به قصد قیمت سازی گرفته می شود

فرصت تعاملات بانک صادرات،خوارزمی وایران کیش مهیاست

تاکید سیف بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط

مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد

طرح مدیرخدمات ویژه، انقلابی در خدمات رسانی

۱۴:۱ - ۱۳۹۶/۷/۲۶کد خبر: 219807
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اجرای درست طرح مدیرخدمات ویژه در شعب بانک، گفت: این خدمت جدید می تواند انقلابی در نحوه خدمات رسانی به مشتریان در بانک ایجاد کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمدرضا حسین زاده به اتفاق تنی چند از مدیران ارشد بانک در شعبه مستقل حافظ که یکی از نخستین شعبه های پیشرو در اجرای طرح مدیر خدمات ویژه است حضوریافت و با مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
وی بخش های مختلف این شعبه را از جمله اعتبارات، ارزی، ضمانتنامه ها، خدمات ویژه مشتریان و صندوق امانات مورد بازدید قرار دادند و فعالیت ها و اقدامات موثر این شعبه را بررسی و ارزیابی کرد.
 حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و مسایل و مورکاری همکاران قرار گرفت و پیشنهادها و نظرات لازم را برای شتاب و سرعت بخشی بهتر بانک در فضای رقابتی شبکه بانکداری کشور بیان کرد.
وی راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه و در ادامه وضعیت فعلی بخش مدیر خدمات ویژه بانک ملی ایران را تشریح کرد و تلاش و عزم جدی کارکنان این شعبه را برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک و بخش مدیر خدمات ویژه مورد تاکید قرار داد.
مدیر عامل بانک ملی ایران تصریح کرد: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان بانک زمینه ساز هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء و توسعه طرح مدیرخدمات ویژهدر آینده نزدیک خواهیم بود.
وی، بر برگزاری جلسات متعدد و مستمر در جهت معرفی و ارایه خدمات مختلف بانک به مشتریان به ویژه خدمات جدید از جمله نرم افزار بله، سامانه بام و طرح مدیرخدمات ویژه برای جذب بیشتر منابع تاکید کرد و گفت: تداوم همکاری با مشتریان حقیقی و حقوقی و واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار اهمیت دارد.
در این بازدید‌ مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره کل سازمان ها و روش های بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.
شعبه ریالی/ ارزی مستقل حافظ نبش میدان حسن آباد تهران قرار دارد. 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:میز خدمت، بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *