RSS
امروز دوشنبه ، ۱ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

قیمت سهم‌ها در بورس شروع به ریزش کرد

قیمت سکه آتی به مرز ۴ میلیون تومان رسید

بالا بودن حجم نقدینگی هر بازاری را دچار تلاطم می کند

قیمت سکه از ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان گذشت

انتشار ۶ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت

جزییات مدل آزمایشگاهی ارز رمزپایه ملی اعلام شد

آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان

نرخ سود ۲۱درصدی در بانک‌های خصوصی

دیدار هیات سرمایه گذاری کنسرسیوم فیلیپینی – چینی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

کاهش سقف مجاز موقعیت‌های تعهدی باز خرید سکه

فهرست همه گیرندگان ارز رسمی منتشر می‌شود

تعاونی‌های سهام عدالت بزودی تسویه حساب می‌شوند

با تسهیلات خرید دین بانک ملّی، دین خود را بپردازید!

حمایت گروه مالی سامان از جشنواره کیش

بانک‌های نظامی در بانک‌های دولتی ادغام می‌شوند

پول دانه‌درشت‌ها را از جیب مردم نپردازید

حباب ۷۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

بورس آتی سکه بسته نشده است

التهابات بازار ارز و تکرار سناریوی سال‌های گذشته

شاخص ملی کسب و کار در وضعیت قرمز

کار به بخش خصوصی سپرده شود

موافقت دولت با تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عزم دولت برای مدیریت نقدینگی

برگزاری مجمع سالیانه بانک سینا با حداکثر سهامداران

افزایش نرخ تمام ارزها در اولین روز مرداد ماه

مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد

طرح مدیرخدمات ویژه، انقلابی در خدمات رسانی

۱۴:۱ - ۱۳۹۶/۷/۲۶کد خبر: 219807
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اجرای درست طرح مدیرخدمات ویژه در شعب بانک، گفت: این خدمت جدید می تواند انقلابی در نحوه خدمات رسانی به مشتریان در بانک ایجاد کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمدرضا حسین زاده به اتفاق تنی چند از مدیران ارشد بانک در شعبه مستقل حافظ که یکی از نخستین شعبه های پیشرو در اجرای طرح مدیر خدمات ویژه است حضوریافت و با مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
وی بخش های مختلف این شعبه را از جمله اعتبارات، ارزی، ضمانتنامه ها، خدمات ویژه مشتریان و صندوق امانات مورد بازدید قرار دادند و فعالیت ها و اقدامات موثر این شعبه را بررسی و ارزیابی کرد.
 حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و مسایل و مورکاری همکاران قرار گرفت و پیشنهادها و نظرات لازم را برای شتاب و سرعت بخشی بهتر بانک در فضای رقابتی شبکه بانکداری کشور بیان کرد.
وی راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه و در ادامه وضعیت فعلی بخش مدیر خدمات ویژه بانک ملی ایران را تشریح کرد و تلاش و عزم جدی کارکنان این شعبه را برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک و بخش مدیر خدمات ویژه مورد تاکید قرار داد.
مدیر عامل بانک ملی ایران تصریح کرد: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان بانک زمینه ساز هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء و توسعه طرح مدیرخدمات ویژهدر آینده نزدیک خواهیم بود.
وی، بر برگزاری جلسات متعدد و مستمر در جهت معرفی و ارایه خدمات مختلف بانک به مشتریان به ویژه خدمات جدید از جمله نرم افزار بله، سامانه بام و طرح مدیرخدمات ویژه برای جذب بیشتر منابع تاکید کرد و گفت: تداوم همکاری با مشتریان حقیقی و حقوقی و واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار اهمیت دارد.
در این بازدید‌ مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره کل سازمان ها و روش های بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.
شعبه ریالی/ ارزی مستقل حافظ نبش میدان حسن آباد تهران قرار دارد. 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:میز خدمت، بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *