RSS
امروز سه شنبه ، ۲۶ دی ۱۳۹۶
آخرین اخبار

عزم جدی بیمه مرکزی برای توسعه بیمه های زندگی

تمدید عرضه اوراق گواهی سپرده بانک اقتصادنوین

استخدام کارکنان ثامن‌الحجج در بانک پارسیان

حذف فرم‌های کاغذی دربانک قرض‌الحسنه‌مهر

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر درپی جان باختن کارکنان نفتکش «سانچی»

مدیریت شهری نوآور ، منعطف وهوشمند نیاز امروز شهرها

توقف نماد معاملاتی بیمه میهن

خطر بازگشت نرخ تورم دورقمی

تعیین تکلیف ۱۳۴ مورد از املاک مازاد بانک ملی

عرضه بیش از ۴۱ هزار تن انواع مواد پلیمری دربورس کالا

بیمه ساختمان‌های آستان قدس رضوی توسط بیمه سرمد

بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم تأخیر تسهیلات در بانک آینده

افزایش نرخ ۳۱ ارز بانکی + جدول

برنامه‌های ایران کیش در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

بانک ملی ایران میزبان بسیجیان سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد

نسخه جدید موبایل بانک سرمایه با امکانات و قابلیت‌های جدید

ابراز تمایل شرکتهای آلمانی برای سرمایه گذاری در ایران

پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو، همزمان با ایام مبارک دهه فجر

شعبه بیمه سرمد در استان سمنان افتتاح شد

استخدام در سازمان تامین اجتماعی

رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن شد

نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه "ما" و مدیر امور شعب بانک ملت استان اصفهان

رشد ۵۲ درصدی صدور کد معاملاتی در سال ۹۶

تالار معاملات بورس اندونزی فرو ریخت

قیمت دلار ۳۶ تومان کاهش یافت

مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد

طرح مدیرخدمات ویژه، انقلابی در خدمات رسانی

۱۴:۱ - ۱۳۹۶/۷/۲۶کد خبر: 219807
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اجرای درست طرح مدیرخدمات ویژه در شعب بانک، گفت: این خدمت جدید می تواند انقلابی در نحوه خدمات رسانی به مشتریان در بانک ایجاد کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر محمدرضا حسین زاده به اتفاق تنی چند از مدیران ارشد بانک در شعبه مستقل حافظ که یکی از نخستین شعبه های پیشرو در اجرای طرح مدیر خدمات ویژه است حضوریافت و با مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
وی بخش های مختلف این شعبه را از جمله اعتبارات، ارزی، ضمانتنامه ها، خدمات ویژه مشتریان و صندوق امانات مورد بازدید قرار دادند و فعالیت ها و اقدامات موثر این شعبه را بررسی و ارزیابی کرد.
 حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و مسایل و مورکاری همکاران قرار گرفت و پیشنهادها و نظرات لازم را برای شتاب و سرعت بخشی بهتر بانک در فضای رقابتی شبکه بانکداری کشور بیان کرد.
وی راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه و در ادامه وضعیت فعلی بخش مدیر خدمات ویژه بانک ملی ایران را تشریح کرد و تلاش و عزم جدی کارکنان این شعبه را برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک و بخش مدیر خدمات ویژه مورد تاکید قرار داد.
مدیر عامل بانک ملی ایران تصریح کرد: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان بانک زمینه ساز هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء و توسعه طرح مدیرخدمات ویژهدر آینده نزدیک خواهیم بود.
وی، بر برگزاری جلسات متعدد و مستمر در جهت معرفی و ارایه خدمات مختلف بانک به مشتریان به ویژه خدمات جدید از جمله نرم افزار بله، سامانه بام و طرح مدیرخدمات ویژه برای جذب بیشتر منابع تاکید کرد و گفت: تداوم همکاری با مشتریان حقیقی و حقوقی و واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار اهمیت دارد.
در این بازدید‌ مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره کل سازمان ها و روش های بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.
شعبه ریالی/ ارزی مستقل حافظ نبش میدان حسن آباد تهران قرار دارد. 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:میز خدمت، بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *