RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

افزایش ۲۲ درصدی شکایات مکتوب بیمه گذاران

۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219629
ایستانیوز: بیمه مرکزی آمار عملکرد سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران در بهار سال جاری را منتشر کرده که حاکی از افزایش ۲۲درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، براساس آمار عملکرد سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران تعداد کل شکایات مکتوب از شرکت های بیمه در بهارسال جاری، ۸۱۳مورد ثبت شده است که براین اساس، تعداد شکایات مکتوب در بهار ۹۶نسبت به بهار ۹۵، ۲۲درصد افزایش نشان می دهد.
آمار منتشر شده نشان می دهد که ۴۷درصد کل شکایات مکتوب مربوط به رشته بیمه شخص ثالث است.
بیمه مرکزی اعلام کرده است که پاسخگویی شرکت های بیمه ایران، آسیا، دانا، دی، البرز، معلم، پارسیان، پاسارگاد، کارآفرین، رازی، ملت، نوین، کوثر، سامان، امید، سرمد، تجارت نو در سطح خوب و قابل قبول ارزیابی شده است. به گزارش ایبِنا، براین اساس متوسط زمان پاسخگویی صنعت بیمه بهار سال جاری، ۱۳روز بوده است. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *