RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

راه‌اندازی فاز اول سامانه نظارت تخصصی بیمه‌کوثر

۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219621
ایستانیوز:فاز اول سامانه نظارت تخصصی شرکت بیمه‌کوثر در حوزه درمان گروهی راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) روابط‌عمومی و اعلام مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بیمه‌کوثر؛ با استفاده از اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی سیستم جامع بیمه‌گری شرکت این سامانه تحلیل‌ها، گزارش‌ها و هشدارهای متنوع را در سطوح مختلف مدیریتی در اختیار مدیران ستادی و استانی شرکت قرار خواهد داد تا با استفاده از این ابزار، فروش بیمه‌نامه‌های درمان به‌صورت هوشمندانه و خدمت‌رسانی در این حوزه به بیمه‌شدگان با سرعت و کیفیت بالاتر صورت گیرد.
 
محمدرضا مومنی از راه‌اندازی فاز دوم این سامانه در حوزه اتومبیل در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این سامانه با هدف کاهش ریسک صدور و تمدید بیمه‌نامه‌های جدید، ارایه نرخ مناسب و کارشناسی در بیمه‌نامه، افزایش کیفیت خدمات پرداخت خسارت، درجه‌بندی مشتریان این رشته، بررسی عملکرد استانی بیمه‌گذاران و مراکز درمانی، ارایه آمار دقیق و به‌روز با سرعت بالا تا سطح جزییات ریز بیمه‌نامه و پرونده‌های خسارت در لحظه، ارایه انوع گزارش‌ها در حوزه صدور و خسارت مراکز درمانی، بررسی عملکرد مراکز درمانی از ابعاد مختلف، بررسی رفتار بیمه‌شده‌ها در حوزه‌های مختلف میزان، نوع خسارت‌ها، شرایط سنی و غیره، کشف خطاهای احتمالی عمدی و غیرعمدی بیمه‌گذاران و مراکز درمانی و نیز بررسی عملکرد پزشکان معالج با همکاری معاونت فنی، اداره نظارت تخصصی و مدیریت بیمه‌های درمان طراحی و اجرایی شد.
 
وی صدور اینترنتی بیمه‌نامه‌های حوادث انفرادی را از برنامه‌های آینده این مدیریت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: صدور اینترنتی طرح‌های نسیم و کوثر بیمه‌های آتش‌سوزی و سامانه مکاتبه با بیمه‌گذاران حوزه درمان به‌منظور توسعه خدمات الکترونیکی بیمه‌کوثر به بهره‌برداری رسید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *