RSS
امروز جمعه ، ۴ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تا پایان سال ۹۷ تمدید شد

نرخ دلار و یورو در بازار ریخت

۱۵هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافت

روایت وزارت اقتصاد از افت قیمت‌ها در بازار ارز و سکه

حجم مبادلات ایران و فرانسه ۳.۸ میلیارد یورو شد

پشتیبانی ۲۴ ساعته در مرکز امداد مشتریان سپهر بانک صادرات

آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین

رقم بودجه ۹۷ به ۳۸۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

موسسه اعتباری کوثر به مجمع می نشیند

پرداخت آخرین مرحله سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در بانک ملت

برتری دوباره ایران کیش درIMI۱۰۰ افتخاربزرگی بود

ساخت مجهز‌ترین بیمارستان تخصصی منطقه لواسانات با حمایت مالی بانک آینده

پرداخت عیدی بازنشستگان تا ١٥ اسفند ماه

بازارمسکن از رکود خارج می شود

آخرین فرصت بخشودگی جرائم بانک آینده

مجلس بودجه سال ۹۷ را تصویب کرد

بانک پاسارگاد به هند می رود

رونمایی از سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت

۲ اولویت مهم بانک مهر اقتصاد در روزهای آخر سال

آرامش در خیابان فردوسی،هیاهو در شعب بانک‌ها

پذیرش اوراق اسناد مالی اسلامی به عنوان ضمانت تسهیلات

آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

استخراج پول الکترونیکی با گوشی‌های اندرویدی!

افزایش ارزش معاملات پتروشیمی با اهرم دلار

تعلیق ایران از لیست سیاه FATF تمدید شد

راه‌اندازی فاز اول سامانه نظارت تخصصی بیمه‌کوثر

۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219621
ایستانیوز:فاز اول سامانه نظارت تخصصی شرکت بیمه‌کوثر در حوزه درمان گروهی راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) روابط‌عمومی و اعلام مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بیمه‌کوثر؛ با استفاده از اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی سیستم جامع بیمه‌گری شرکت این سامانه تحلیل‌ها، گزارش‌ها و هشدارهای متنوع را در سطوح مختلف مدیریتی در اختیار مدیران ستادی و استانی شرکت قرار خواهد داد تا با استفاده از این ابزار، فروش بیمه‌نامه‌های درمان به‌صورت هوشمندانه و خدمت‌رسانی در این حوزه به بیمه‌شدگان با سرعت و کیفیت بالاتر صورت گیرد.
 
محمدرضا مومنی از راه‌اندازی فاز دوم این سامانه در حوزه اتومبیل در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این سامانه با هدف کاهش ریسک صدور و تمدید بیمه‌نامه‌های جدید، ارایه نرخ مناسب و کارشناسی در بیمه‌نامه، افزایش کیفیت خدمات پرداخت خسارت، درجه‌بندی مشتریان این رشته، بررسی عملکرد استانی بیمه‌گذاران و مراکز درمانی، ارایه آمار دقیق و به‌روز با سرعت بالا تا سطح جزییات ریز بیمه‌نامه و پرونده‌های خسارت در لحظه، ارایه انوع گزارش‌ها در حوزه صدور و خسارت مراکز درمانی، بررسی عملکرد مراکز درمانی از ابعاد مختلف، بررسی رفتار بیمه‌شده‌ها در حوزه‌های مختلف میزان، نوع خسارت‌ها، شرایط سنی و غیره، کشف خطاهای احتمالی عمدی و غیرعمدی بیمه‌گذاران و مراکز درمانی و نیز بررسی عملکرد پزشکان معالج با همکاری معاونت فنی، اداره نظارت تخصصی و مدیریت بیمه‌های درمان طراحی و اجرایی شد.
 
وی صدور اینترنتی بیمه‌نامه‌های حوادث انفرادی را از برنامه‌های آینده این مدیریت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: صدور اینترنتی طرح‌های نسیم و کوثر بیمه‌های آتش‌سوزی و سامانه مکاتبه با بیمه‌گذاران حوزه درمان به‌منظور توسعه خدمات الکترونیکی بیمه‌کوثر به بهره‌برداری رسید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *