RSS
امروز یکشنبه ، ۲۵ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

پیام تبریک مدیر عامل چادرملو به رییس هیات عامل ایمیدرو

برگزاری جلسه روسای شعب استان گیلان بانک ایران زمین

پرداخت ۹میلیاردو۹۶۴میلیون ریال به زیان‌ دیده خراسانی

پرداخت نرخ سود بالا نشانه ورشکستگی بانک‌ است

اجرای موفقیت آمیز دومین رزمایش سایبری در بانک دی

حضور فعال شرکت چاپ ونشر بانک ملی در نمایشگاه بین المللی چاپ

انتقاد از نبود صورت مالی شفاف در شستا

سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد

زندان یا وثیقه سنگین درانتظار اجاره‌دهندگان حساب

اعلام زمان واریز یارانه آذرماه

درج ۷ نماد آتی سبد سهام در سامانه پس از معاملات

اختلال موقت در ارائه خدمات بانک سینا به دلیل اجرای رزمایش سایبری

تامین مالی موفق صنعت طیور از مسیر بورس کالا

تحقق شفافیت اقتصادی به واسطه فعالیت بورس کالا

ادعایی درباره ارتباط ایران‌خودرو با عظام +آمار

نرخ جدید سود سپرده‌ بانک‌های خصوصی

فصل سیاه وال استریت

شرط موفقیت اجرای مبادلات بین‌المللی بر پایه بلاک‌چین

آزاد شدن واردات ارز تاثیر مثبت بر بازار داخل خواهد گذاشت

مصوبه جدید هیات مقررات زدایی برای سازمان مالیاتی

پولشویی از طریق چک‌های تضمینی و کارت‌های بانکی متوقف شد

بانک شهر پشتوانه طرح های توسعه ای در کلانشهرها

رشد ۵۰.۶ درصدی تسهیلات اعطایی بانک مسکن

بهبود شاخص عملکرد فنی بیمه ایران در ۸ ماهه سال ۹۷

تیزر بانک ملی در جشنواره LAMPA روسیه اول شد

راه‌اندازی فاز اول سامانه نظارت تخصصی بیمه‌کوثر

۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219621
ایستانیوز:فاز اول سامانه نظارت تخصصی شرکت بیمه‌کوثر در حوزه درمان گروهی راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) روابط‌عمومی و اعلام مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بیمه‌کوثر؛ با استفاده از اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی سیستم جامع بیمه‌گری شرکت این سامانه تحلیل‌ها، گزارش‌ها و هشدارهای متنوع را در سطوح مختلف مدیریتی در اختیار مدیران ستادی و استانی شرکت قرار خواهد داد تا با استفاده از این ابزار، فروش بیمه‌نامه‌های درمان به‌صورت هوشمندانه و خدمت‌رسانی در این حوزه به بیمه‌شدگان با سرعت و کیفیت بالاتر صورت گیرد.
 
محمدرضا مومنی از راه‌اندازی فاز دوم این سامانه در حوزه اتومبیل در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این سامانه با هدف کاهش ریسک صدور و تمدید بیمه‌نامه‌های جدید، ارایه نرخ مناسب و کارشناسی در بیمه‌نامه، افزایش کیفیت خدمات پرداخت خسارت، درجه‌بندی مشتریان این رشته، بررسی عملکرد استانی بیمه‌گذاران و مراکز درمانی، ارایه آمار دقیق و به‌روز با سرعت بالا تا سطح جزییات ریز بیمه‌نامه و پرونده‌های خسارت در لحظه، ارایه انوع گزارش‌ها در حوزه صدور و خسارت مراکز درمانی، بررسی عملکرد مراکز درمانی از ابعاد مختلف، بررسی رفتار بیمه‌شده‌ها در حوزه‌های مختلف میزان، نوع خسارت‌ها، شرایط سنی و غیره، کشف خطاهای احتمالی عمدی و غیرعمدی بیمه‌گذاران و مراکز درمانی و نیز بررسی عملکرد پزشکان معالج با همکاری معاونت فنی، اداره نظارت تخصصی و مدیریت بیمه‌های درمان طراحی و اجرایی شد.
 
وی صدور اینترنتی بیمه‌نامه‌های حوادث انفرادی را از برنامه‌های آینده این مدیریت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: صدور اینترنتی طرح‌های نسیم و کوثر بیمه‌های آتش‌سوزی و سامانه مکاتبه با بیمه‌گذاران حوزه درمان به‌منظور توسعه خدمات الکترونیکی بیمه‌کوثر به بهره‌برداری رسید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *