RSS
امروز یکشنبه ، ۳ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

نظام پولی کشور در ریل اصلی‌اش حرکت نمی‌کند

آمادگی نظام بانکی برای حمایت از صنعت گردشگری داخلی

بیمه ۲۰۰هزار نفر که کارگر ساختمانی نبودند، قطع شد

لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و منابع بانک شهر برای توسعه کلان شهر اراک

بیمه البرز و بانک ایران زمین به مجمع می نشینند

بورس امن‌ترین گزینه سرمایه گذاری در شرایط حاضر است

واردات ۱۳۳۹ قلم کالا ممنوع شد

مشارکت بانک ملی در طرح اشتغال فراگیر

افتتاح شعبه بیمه آسیا در جلفا

تازه ترین تحلیل ها از روند قیمت طلا

سرمایه‌گذاری امید از سهامداری فولاد مبارکه خارج می‌شود

افزایش ۵۲۸ واحدی شاخص کل بورس

تقدیر استاندار مازندران از خدمات پست بانک در روستاها

تلاش جهادی برای دستیابی به اهداف بانک مهر اقتصاد

صنعت بانکی و بانکداری ایران در حال احیای مجدد است

اختصاص۳۰ درصد تسهیلات به حوزه انرژی

تغییر ساعت کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در استان بوشهر

تجلیل بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت

مشتری محوری با بانکداری دیجیتال، مفهوم پیدا می کند

اطلاعیه بیمه ایران درخصوص پرداخت غرامت حادثه دیدگان سانحه هواپیمای تهران-یاسوج

مهمترین مزایای چک‌های الکترونیکی

سپرده‌گذاران فرشتگان سرگردان فیش‌های کهنه شدند

سکه آتی به بیش از ۳ میلیون تومان رسید

رشد دسته جمعی قیمت انواع سکه

آیین‌نامه پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان وام از محل وجوه اداره شده

راه‌اندازی فاز اول سامانه نظارت تخصصی بیمه‌کوثر

۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219621
ایستانیوز:فاز اول سامانه نظارت تخصصی شرکت بیمه‌کوثر در حوزه درمان گروهی راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) روابط‌عمومی و اعلام مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات شرکت بیمه‌کوثر؛ با استفاده از اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی سیستم جامع بیمه‌گری شرکت این سامانه تحلیل‌ها، گزارش‌ها و هشدارهای متنوع را در سطوح مختلف مدیریتی در اختیار مدیران ستادی و استانی شرکت قرار خواهد داد تا با استفاده از این ابزار، فروش بیمه‌نامه‌های درمان به‌صورت هوشمندانه و خدمت‌رسانی در این حوزه به بیمه‌شدگان با سرعت و کیفیت بالاتر صورت گیرد.
 
محمدرضا مومنی از راه‌اندازی فاز دوم این سامانه در حوزه اتومبیل در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این سامانه با هدف کاهش ریسک صدور و تمدید بیمه‌نامه‌های جدید، ارایه نرخ مناسب و کارشناسی در بیمه‌نامه، افزایش کیفیت خدمات پرداخت خسارت، درجه‌بندی مشتریان این رشته، بررسی عملکرد استانی بیمه‌گذاران و مراکز درمانی، ارایه آمار دقیق و به‌روز با سرعت بالا تا سطح جزییات ریز بیمه‌نامه و پرونده‌های خسارت در لحظه، ارایه انوع گزارش‌ها در حوزه صدور و خسارت مراکز درمانی، بررسی عملکرد مراکز درمانی از ابعاد مختلف، بررسی رفتار بیمه‌شده‌ها در حوزه‌های مختلف میزان، نوع خسارت‌ها، شرایط سنی و غیره، کشف خطاهای احتمالی عمدی و غیرعمدی بیمه‌گذاران و مراکز درمانی و نیز بررسی عملکرد پزشکان معالج با همکاری معاونت فنی، اداره نظارت تخصصی و مدیریت بیمه‌های درمان طراحی و اجرایی شد.
 
وی صدور اینترنتی بیمه‌نامه‌های حوادث انفرادی را از برنامه‌های آینده این مدیریت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: صدور اینترنتی طرح‌های نسیم و کوثر بیمه‌های آتش‌سوزی و سامانه مکاتبه با بیمه‌گذاران حوزه درمان به‌منظور توسعه خدمات الکترونیکی بیمه‌کوثر به بهره‌برداری رسید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *