RSS
امروز دوشنبه ، ۵ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

سال نو،‌ سال اوج گرفتن بانک قدرتمند صادرات

رشد مسکن حدود نرخ تورم خواهد بود

روند صعودی طلای جهانی متوقف شد

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت نوروز ۹۸

توزیع ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده های کودکان کار

رتبه ایران در ۸ شاخص اقتصادی

بودجه ۹۷ بدون کسری بسته شد

۶ راه حل فوری برای مدیریت بازار خودرو

حمایت صندوق بین‌المللی پول از توقف رشد نرخ بهره توسط فدرال رزرو

کاهش بیش از ۳۰ درصدی معاملات مسکن در پایتخت

دولت بانک‌ها را برای رونق بازار مسکن به میدان بیاورد

مجلس به دنبال تصویب قانون سپرده‌گذاری ارزی

صرافی‌های منتخب از شنبه آینده خدمات ارزی ارائه می‌دهند

تورم سال ۹۷ حدود ۲۷ درصد اعلام شد

هیچ یک از اموال امانی مشتریان از بانک خارج نشده است

پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷

پیام رئیس‌جمهوری به مناسبت آغاز سال نو

سالِ جدید، سالِ «رونق تولید»

شش راهبرد بانک مرکزی در سال "رونق تولید"

فهرست خدمات دهی ۱۸ بانک و بیمه‌ در نوروز ۹۸ اعلام شد

اهتمام جدی دولت در محدودیت نرخ تورم و تقویت پول ملی در ۹۸

ثبت شرکت متناظر INSTEX در ایران با سرمایه یک میلیارد ریالی

قانون بودجه سال آینده کل کشور ابلاغ شد

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

اطلاعیه عدم افزایش هزینه‌های پیام کوتاه مشتریان

۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219613
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش‌های بانکی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکی سامانه پیام کوتاه را به درخواست مشتریان فعال نموده و بر اساس مصوبات شورای هماهنگی بانک ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی از سال گذشته به کسر هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش های بانکی «طبق مصوبه هر ۶ ماه ۵ هزار تومان» اقدام نموده و تاکنون هیچگونه افزایش هزینه در این خصوص نداشته است.
 
بنا بر این گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران هر ۶ ماه یکبار از طریق پیام کوتاه به مشتریان خود اعلام می کند در صورت عدم تمایل به استفاده از سامانه مذکور می توانند این قابلیت را غیرفعال کنند.
 
سرویس بانکداری پیام کوتاه امکانی است که با افزایش سطح امنیت از نحوه تراکنش های بانکی، مثل واریز، برداشت، انتقالی و ... از طریق اطلاع رسانی به مشتریان، موجبات رضایتمندی استفاده کنندگان از این سیستم را به همراه داشته است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *