RSS
امروز چهارشنبه ، ۴ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

خانوارهای زیر ۳ میلیون درآمد مشمول بسته می‌شوند

امکان تحریم شرکت‌های بورسی وجود ندارد

برگزاری نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انصار

پذیرش اسناد خسارات متفرقه در تمامی کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی

موافقت رییس جمهور با واگذاری استقلال و پرسپولیس

رشد ۷۳ هزار تومانی نرخ هر گرم طلا

شاخص بورس۱۸۰ هزار واحدی شد

بیمه ایران معدن غنی نیروی انسانی توانمند است

۹ اقدام فوری برای مدیریت بازار ارز

فعالیت بیمارستانی با حمایت بانک صادرات

جزییات ابلاغیه جهانگیری به ۴ عضو کابینه

اختلاس سکه ثامن،بیشتر از بودجه ۱۱ استان

سکه ۵ میلیون شد/دلار می تازد

ارزش بازار کچاد طی شهریور ماه، ۱۶.۷ درصد رشد یافت

توقف۳شاخص مثبت بازارکار در بهار

افزایش قیمت طلا پیش از اعلام افزایش نرخ‌ها

هند، واردات نفت از ایران را به صفر می رساند

بخشنامه های متعدد جان اقتصاد را گرفته است

برای هفتمین سال متوالی؛ کسب سطح یک توانگری مالی توسط بیمه ما

ارائه تسهیلات بانک توسعه‌صادرات به شرکت‌های دانش بنیان

آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان

ابلاغ معافیت مالیات علی‌الحساب ۲۰ قلم کالای اساسی

آغاز پرداخت غرامت بین المللی بیمه به خانواده جانباختگان سانچی

داد و ستد ۶۲ میلیون گواهی صندوق سرمایه‌گذاری پروژه در بورس انرژی

ارائه بدون محدودیت کارت هدیه در بانک ملّی

اطلاعیه عدم افزایش هزینه‌های پیام کوتاه مشتریان

۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219613
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش‌های بانکی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکی سامانه پیام کوتاه را به درخواست مشتریان فعال نموده و بر اساس مصوبات شورای هماهنگی بانک ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی از سال گذشته به کسر هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش های بانکی «طبق مصوبه هر ۶ ماه ۵ هزار تومان» اقدام نموده و تاکنون هیچگونه افزایش هزینه در این خصوص نداشته است.
 
بنا بر این گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران هر ۶ ماه یکبار از طریق پیام کوتاه به مشتریان خود اعلام می کند در صورت عدم تمایل به استفاده از سامانه مذکور می توانند این قابلیت را غیرفعال کنند.
 
سرویس بانکداری پیام کوتاه امکانی است که با افزایش سطح امنیت از نحوه تراکنش های بانکی، مثل واریز، برداشت، انتقالی و ... از طریق اطلاع رسانی به مشتریان، موجبات رضایتمندی استفاده کنندگان از این سیستم را به همراه داشته است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *