RSS
امروز دوشنبه ، ۱۹ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کاهش نرخ ۱۴ ارز بانکی + جدول

ورود ارز به کشور بدون محدودیت آزاد شد +سند

جزییات اعمال محدودیت تراکنش‎‌های بانکی اعلام شد

تثبیت رتبه های برتر بانک ملی ایران در گزارش مهرماه شاپرک

آغاز تعاملات بانکی ایران و چین

کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟

کاهش قیمت ارز کاغذ را ارزان نکرد

بانکداری اسلامی در جهان چقدر شیوع دارد؟

کاهش ۱۹۱ واحدی شاخص کل بورس

اینترنت بانک؛ از گوشی‌های هوشمند تا کاربران هوشمندتر

با پرداخت هدفمند تسهیلات از تولید ایرانی حمایت کنیم

۳۷۵ پیشنهاد برای ارتقای بهره وری در بانک مسکن

افزایش ۳۰ درصدی ارزش دارایی‌های موسسات غیرمجاز

تعیین تکلیف سه هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک ملی

آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن

بازار سرمایه، نهاد تامین مالی بلند مدت

از طریق بورس‌کالا به مکانیسم بازار احترام بگذاریم

پرداخت ۴۰ درصد خسارت صنعت بیمه در زلزله کرمانشاه از سوی بیمه البرز

تحول «بیمه سامان» در زیرساخت عملیات بیمه گری

نقش کمرنگ اوراق بدهی در تأمین مالی بنگاه‌های کوچک

کاهش قیمت سکه و طلا

مجوز اعطای ۱۴.۸میلیارد دلار تسهیلات برای ۲۰ بانک

دلار ۱۱۳۰۰تومان شد

بانک رفاه مفتخر به دریافت جایزه تعالی منابع انسانی شد

عضویت داریوش محمدی در هیات مدیره بیمه میهن تایید شد

اطلاعیه عدم افزایش هزینه‌های پیام کوتاه مشتریان

۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219613
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش‌های بانکی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکی سامانه پیام کوتاه را به درخواست مشتریان فعال نموده و بر اساس مصوبات شورای هماهنگی بانک ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی از سال گذشته به کسر هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش های بانکی «طبق مصوبه هر ۶ ماه ۵ هزار تومان» اقدام نموده و تاکنون هیچگونه افزایش هزینه در این خصوص نداشته است.
 
بنا بر این گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران هر ۶ ماه یکبار از طریق پیام کوتاه به مشتریان خود اعلام می کند در صورت عدم تمایل به استفاده از سامانه مذکور می توانند این قابلیت را غیرفعال کنند.
 
سرویس بانکداری پیام کوتاه امکانی است که با افزایش سطح امنیت از نحوه تراکنش های بانکی، مثل واریز، برداشت، انتقالی و ... از طریق اطلاع رسانی به مشتریان، موجبات رضایتمندی استفاده کنندگان از این سیستم را به همراه داشته است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *