RSS
امروز جمعه ، ۴ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تا پایان سال ۹۷ تمدید شد

نرخ دلار و یورو در بازار ریخت

۱۵هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافت

روایت وزارت اقتصاد از افت قیمت‌ها در بازار ارز و سکه

حجم مبادلات ایران و فرانسه ۳.۸ میلیارد یورو شد

پشتیبانی ۲۴ ساعته در مرکز امداد مشتریان سپهر بانک صادرات

آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین

رقم بودجه ۹۷ به ۳۸۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت

موسسه اعتباری کوثر به مجمع می نشیند

پرداخت آخرین مرحله سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در بانک ملت

برتری دوباره ایران کیش درIMI۱۰۰ افتخاربزرگی بود

ساخت مجهز‌ترین بیمارستان تخصصی منطقه لواسانات با حمایت مالی بانک آینده

پرداخت عیدی بازنشستگان تا ١٥ اسفند ماه

بازارمسکن از رکود خارج می شود

آخرین فرصت بخشودگی جرائم بانک آینده

مجلس بودجه سال ۹۷ را تصویب کرد

بانک پاسارگاد به هند می رود

رونمایی از سامانه مدیریت اشتهای ریسک بانک ملت

۲ اولویت مهم بانک مهر اقتصاد در روزهای آخر سال

آرامش در خیابان فردوسی،هیاهو در شعب بانک‌ها

پذیرش اوراق اسناد مالی اسلامی به عنوان ضمانت تسهیلات

آخرین آمار تعداد بیکاران در کشور

استخراج پول الکترونیکی با گوشی‌های اندرویدی!

افزایش ارزش معاملات پتروشیمی با اهرم دلار

تعلیق ایران از لیست سیاه FATF تمدید شد

اطلاعیه عدم افزایش هزینه‌های پیام کوتاه مشتریان

۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219613
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش‌های بانکی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکی سامانه پیام کوتاه را به درخواست مشتریان فعال نموده و بر اساس مصوبات شورای هماهنگی بانک ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی از سال گذشته به کسر هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش های بانکی «طبق مصوبه هر ۶ ماه ۵ هزار تومان» اقدام نموده و تاکنون هیچگونه افزایش هزینه در این خصوص نداشته است.
 
بنا بر این گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران هر ۶ ماه یکبار از طریق پیام کوتاه به مشتریان خود اعلام می کند در صورت عدم تمایل به استفاده از سامانه مذکور می توانند این قابلیت را غیرفعال کنند.
 
سرویس بانکداری پیام کوتاه امکانی است که با افزایش سطح امنیت از نحوه تراکنش های بانکی، مثل واریز، برداشت، انتقالی و ... از طریق اطلاع رسانی به مشتریان، موجبات رضایتمندی استفاده کنندگان از این سیستم را به همراه داشته است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *