RSS
امروز پنج شنبه ، ۲ آذر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

راه اندازی سرویس استعلام ضمانتنامه های سپامی شبکه بانکی

برگزاری ششمین دوره قرعه کشی جوایز کانال تلگرام بانک ملت

جهش ۳ برابری در انتظار قیمت طلا؟

آیا بیت کوین بانک‌های مرکزی را دور می‌زند؟

تسهیلات حمایتی ١۵٢١ میلیارد ریالی بانک صادرات در استان زنجان

حساب‌های راکد زیر ۲ میلیون تومان تعیین تکلیف می‌شوند

از کاهش ارزش پول ملی نترسیم

سه خبر خوش به خریداران مسکن

فرصت‌های استقلال سکاندار پولی

تشریح خدمات بانک کشاورزی در حمایت از کشاورزان

بازدیدگروهی دانشجویان ایرانی و آلمانی رشته معماری ازموزه بانک ملی

دو لایحه مهم مالیاتی درنوبت بررسی مجلس

تصویب جزییات قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی

افزایش نرخ بانکی ۲۵ ارز+ جدول

همراهی صنعت بیمه با زلزله زدگان

نرخ تورم آبان ماه افزایش یافت

بانک پارسیان ۳۲۱ شعبه ای شد

پایبندی نظام بانکی به نرخ‌ سود سپرده

رشد نرخ دلار، سهام کدام شرکتها را داغ می کند؟

ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان آنلاین

سود حاصل ازصادرات پسته با عرضه در بورس کالا به جیب باغداران می‌رود

پرداخت سپرده‌های "افضل توس" و "وحدت" ۱۰۰ میلیونی می‌شود

تقویت ۵۶۴ واحدی شاخص کل بورس

حضور نماینده سمات در نشست تخصصی WFC

رشد قیمت سکه و ارز در بازار آزاد/جدول

اطلاعیه عدم افزایش هزینه‌های پیام کوتاه مشتریان

۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219613
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش‌های بانکی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکی سامانه پیام کوتاه را به درخواست مشتریان فعال نموده و بر اساس مصوبات شورای هماهنگی بانک ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی از سال گذشته به کسر هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش های بانکی «طبق مصوبه هر ۶ ماه ۵ هزار تومان» اقدام نموده و تاکنون هیچگونه افزایش هزینه در این خصوص نداشته است.
 
بنا بر این گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران هر ۶ ماه یکبار از طریق پیام کوتاه به مشتریان خود اعلام می کند در صورت عدم تمایل به استفاده از سامانه مذکور می توانند این قابلیت را غیرفعال کنند.
 
سرویس بانکداری پیام کوتاه امکانی است که با افزایش سطح امنیت از نحوه تراکنش های بانکی، مثل واریز، برداشت، انتقالی و ... از طریق اطلاع رسانی به مشتریان، موجبات رضایتمندی استفاده کنندگان از این سیستم را به همراه داشته است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *