RSS
امروز یکشنبه ، ۱ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

در ششمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح

مدرسه‌سازی نظام بانکی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

بی‌اثرسازی اوپک برای محاصره نفتی ایران

عراق، مقصد اول صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی ایران

چرا عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا کاهش یافت؟

توزیع بیش از ۴ هزار بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب اردبیل

دریافت الحاقیه افزایش سرمایه وسایل نقلیه و لوازم خانگی

کشف قیمت ۱۷۰۰ ریالی «تاپکیش» در فرابورس

پذیره‌نویسی اوراق مرابحه و اوراق مشارکت در فرابورس

لزوم ارائه مدارک هویتی برای انجام امور بانکی در بانک ملی

زیان انباشته بانک قوامین

زنان خانه دار با چه شرایطی بیمه می شوند

رشد ۳۲۰۹ واحدی شاخص کل بورس

نرخ تورم کالاهای صادراتی اعلام شد

افزایش قیمت سکه در آخرین روز تابستان

صندوق‌های سرمایه گذاری خصوصی در راه بورس

ماموریت دولت به بانک مرکزی

آخرین فرصت تولیدکنندگان برای تسویه بدهی به بانک‌ها

به موجودی حساب قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران دست نزنید!

ادامه افزایش قیمت طلا در هفته جاری

بورس تهران شاهد رشد شدید قیمت‌ها

سومین مدرسه تابستانه‌ی دانشگاه خاتم برگزار شد

امضاء تفاهم نامه همکاری بین پست‌بانک ایران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

ساعت کاری بانک‌های خصوصی در مهرماه تغییر نمی‌کند

تعداد چک‌های برگشتی کاهش یافت

اطلاعیه عدم افزایش هزینه‌های پیام کوتاه مشتریان

۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۷/۲۴کد خبر: 219613
ایستانیوز:بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش‌های بانکی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش خدمات نوین بانکی سامانه پیام کوتاه را به درخواست مشتریان فعال نموده و بر اساس مصوبات شورای هماهنگی بانک ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی از سال گذشته به کسر هزینه ارسال پیامک انجام تراکنش های بانکی «طبق مصوبه هر ۶ ماه ۵ هزار تومان» اقدام نموده و تاکنون هیچگونه افزایش هزینه در این خصوص نداشته است.
 
بنا بر این گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران هر ۶ ماه یکبار از طریق پیام کوتاه به مشتریان خود اعلام می کند در صورت عدم تمایل به استفاده از سامانه مذکور می توانند این قابلیت را غیرفعال کنند.
 
سرویس بانکداری پیام کوتاه امکانی است که با افزایش سطح امنیت از نحوه تراکنش های بانکی، مثل واریز، برداشت، انتقالی و ... از طریق اطلاع رسانی به مشتریان، موجبات رضایتمندی استفاده کنندگان از این سیستم را به همراه داشته است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *