RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

در عضویت ایران در فیر تجدیدنظر شود

بازی"فیر" با شرکت های بیمه ایرانی

۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۷/۱۸کد خبر: 218230
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه اتکایی امین می‌گوید با توجه به این که بحرین برای تعدادی از شرکت‌های بیمه بابت شرکت در اجلاس فیر (FAIR) ویزا صادر نکرده است، این شرکت نیز با اینکه به تازگی برایش ویزا صادر شده در آن اجلاس شرکت نمی‌کند. او می‌گوید با شرایط فعلی باید در عضویت ایران در فیر تجدیدنظر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازاهای مالی(ایستانیوز)،سید مصطفی کیایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجلاس فیر که از ۱۷ تا ۱۹ مهرماه سال جاری در منامه بحرین برگزار می‌شود، گفت: متاسفانه دو سال قبل اجلاس فیر در مصر برگزار شد و به شرکت‌های ایرانی برای حضور در این اجلاس ویزا ندادند. همچنین در سال جاری نیز که این اجلاس در منامه بحرین برگزار می‌شود باز هم برای تعدادی ازشرکت‌های ایرانی ویزا صادر نکردند.
 
وی ادامه داد: وقتی شرکتی قرار است در چنین اجلاسی شرکت کند از قبل قرارهای ملاقاتی را با دیگر شرکت‌ها و فعالان صنعت بیمه تعیین می‌کند و برای سفر خود برنامه ریزی انجام می دهد. از سه ماه پیش ما منتظر ویزا برای شرکت در این کنفرانس بودیم، اما متاسفانه چند روز پیش برای برخی از شرکت‌های ایرانی ویزا صادر شده است.
 
مدیر عامل بیمه اتکایی امین توضیح داد:  چند روز پیش برای برخی از شرکت‌ها از جمله بیمه اتکایی امین ویزا صادر شد، اما ما به تاسی از اینکه برای دیگر همکارانمان در شرکت‌های بیمه ویزا صادر نکردند دراین اجلاس حضور پیدا نخواهیم کرد.
 
کیایی توضیح داد: من نامه‌ای به رئیس فیر نوشتم و در آن نامه تاکید کردم که چرا اجلاس باید در کشوری برگزار شودکه مشکل صدور ویزا دارد. من در آن نامه گفتم که باید اجلاس در جایی باشد که همه شرکت‌های بیمه بتواند ویزا گرفته و در آن اجلاس شرکت کنند. شاید غیر از ایران کشور های دیگری هم باشند که برایشان مشکل ویزا وجود داشته باشد.
 
وی افزود: ما به این روند اعتراض کردیم که وقتی بحرین ویزا نمی‌دهد چرا باید این اجلاس در بحرین برگزار شود. این نامه من دو هفته پیش به فیر فرستاده شد وچند روز پیش برای ما ویزا آمد. اما با توجه به نامه ای که به دبیر کل فیر آقای عادل منیر نوشتم و با توجه به این که آنها با ایرانی‌ها اینطور برخورد می‌کنند و همکارانمان در دیگر شرکت‌های بیمه ویزایشان صادر نشده است ما هم به تاسی از آنها در این اجلاس شرکت نخواهیم کرد. ما مجبور شدیم هتل‌ها و ملاقات‌هایمان را لغو کنیم چرا که صِرف این اجلاس به تنهایی مهم نیست، مهم ملاقات‌ها و دیدارهایی است که در حاشیه این اجلاس برگزار می‌شود. از طرفی به نفع ما نیست که در این اجلاس شرکت کنیم چرا که همه شرکت‌ها بیمه خارجی قرارهای‌ ملاقاتشان را تنظیم کرده‌اند و می دانند که چه زمانی می آیند و چه زمانی باز می‌گردند.
 
وی با اشاره به نامه‌ای در روزهای گذشته به رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نوشته، گفت: با شرایط فعلی عضویت در فیر به چه دردی می‌ خورد؟ حتی وقتی ما خواستیم به آنها کار اتکایی انجام دهیم با ما کار نکردند. این حق عضویت سالانه‌ای که به فیر می پردازیم هیچ اثری ندارد. من در نامه ای که به آقای همتی نوشتم پرسیدم که عضویت در فیر به چه دردمان می خورد من از ایشان خواستم که در روابط ایران با فیر تجدید نظر کند.
 
به گزارش ایسنا ؛ بیست و پنجمین کنفرانس بیمه‌گران آسیا – آفریقا (فیر FAIR) به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای بین‌المللی صنعت بیمه، در روزهای ۱۷ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۶ در منامه بحرین برگزار می شود.
فیر که مخفف فدراسیون بیمه‌گران و بیمه‌گران اتکایی کشورهای آسیایی- آفریقایی (The Federation of Afro - Asian Insurance and Reinsurance) است در سپتامبر سال ۱۹۶۴ میلادی (شهریورماه ۱۳۴۳) تأسیس شده و هدفش ترغیب شرکت‌های بیمه و بیمه اتکایی کشورهای آسیایی ـ آفریقایی به تبادل اطلاعات، تخصص و توسعه روابط تجاری با یکدیگر است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *