RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

چرا بانک‌ها به زمین چسبیده‌اند؟

حساب صندوق تثبیت ۱۰۰۰ میلیارد تومان شارژ می‌شود

درویش مدیرعامل قرمزها می‌ماند

بررسی روند و چشم‌انداز بازارهای مالی

تکمیل زنجیره سهام عدالت با مدیریت مردم

حمایت تسهیلاتی بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان

شرط کشاورز در انتصاب مدیران بیمه ایران

بهادر بیژنی:

ایران در مرکز توجه سرمایه گذاران خارجی

۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۸کد خبر: 218227
ایستانیوز:هر کشور و نهاد مالی که پتانسیل ایران را در جهت نوآوری، رشد و تنوع محصولات درک کند، بازار ایران را به عنوان مقصد سرمایه گذاری انتخاب می کند و با ایران مشارکت می کنند و بدون شک هلدینگ ایتالیایی آزیموت همچین پتانسیل هایی را در بازار سرمایه ایران دیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،بهادر بیژنی، جانشین رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در جذب سرمایه گذاری خارجی ، با بیان مطلب فوق در خصوص فعالیت های بین المللی ایران در بازار سرمایه گفت: هلدینگ ایتالیایی آزیموت با سرمایه 50 میلیارد دلاری 20 درصد شرکت "سبدگردانی انتخاب مفید" را خریداری کرده است که این نشان از ظرفیت های بازار سرمایه ایران دارد.
 
وی در ادامه افزود: علاوه بر تلاش بخش خصوصی در جذب سرمایه گذار خارجی، سازمان بورس نیز در جدیدترین اقدام خود با نهاد ناظر هند موافقت نامه ای را به امضا رسانده که از یک سیکل بسیار سخت عبور کرده است.
 
این مقام مسوول در این باره توضیح داد: نهاد ناظر هند برای اینکه بتواند موافقت نامه ای را با هر نهاد ناظر دیگری به امضا برساند باید طرح آن را به امضای کل کابینه هند برساند و در رابطه با امضای توافقنامه با بورس ایران نیز این اتفاق با وجود مخالفت های علنی امریکا و صحبت های مداوم در خصوص برهم زدن برجام رقم خورده است که این اقدام ناشی از اطمینان به ایران و فضای بین الملل است.
 
وی با اشاره به پروژه بورس کالایی ایران و هند گفت: ایران یکی از صادرات کننده گان اصلی قیر به هند است یز همین اساس، لیست شدن قیر در بورس کالای ایران و هند از دیگر اقدامات این دو نهاد ناظر است که به زودی به انجام می رسد.
 
بیژنی تصریح کرد: هر کشور و نهاد مالی که پتانسیل ایران را در جهت نوآوری، رشد و تنوع محصولات درک کند، بازار ایران را به عنوان مقصد سرمایه گذاری انتخاب می کند و با ایران مشارکت می کنند و بدون شک این هلدینگ ایتالیایی همچین پتانسیل هایی را در بازار سرمایه ایران دیده است.
 
به گزارش سنا ،وی در پایان گفت: ظرفیت های ایران به شرکت های سرمایه گذار در دنیا معرفی می شود و تلاش می شود که با نهادهای مالی ایران از جمله شرکت های مدیریت دارایی همکاری های مختلفی رقم بخورد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *