RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

کی طلا بخریم

۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۷/۱۵کد خبر: 217928
ایستانیوز:کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه می کنندکه از فرصت پیش آمده و افت قیمت طلا به زیر ۱۳۰۰ دلار در هر اونس استفاده کرده و اقدام به خرید کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از رویترز، یوییچی ایکمیزو تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه آی سی بی سی استاندارد بانک تاکید کرد: همه منتظر انتشار آمارهای اشتغال آمریکا هستند که قرار است طی ساعات آینده منتشر شود.
بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من قیمت طلا تا انتشار آمارهای اشتغال آمریکا تغییر و نوسان شدیدی نخواهد داشت.
قیمت طلا در روزهای اخیر به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا قرار داشته است. تازه ترین آمارهای اقتصادی آمریکا نشان می دهد که رشد بخش خدمات در ماه سپتامبر به بالاترین سطح در 12 سال اخیر رسیده است.
تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند که آمریکا طی ماه گذشته فرصت های شغلی کمتری را ایجاد کرده است. وقوع 2 طوفان بزرگ و سهمگین تاثیر منفی زیادی بر بازار اشتغال آمریکا در ماه سپتامبر داشته است.
برخی کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که تعطیلی بازارهای چین طی روزهای اخیر فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است. بحران هسته ای و موشکی کره شمالی نیز تا حدی آرام شده ولی پیش بینی می شود که این بحران بار دیگر تشدید شود.
 تحلیل تکنیکال وانگ تائو نشان می دهد که احتمال شکسته شدن سطح مقاومتی 1281 دلاری برای هر اونس طلا وجود دارد و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا تا 1297 دلار افزایش خواهد یافت.
به نوشته طلا،تازه ترین نظرسنجی ها نیز نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر به بیش از 83 درصد رسیده است. افزایش نرخ بهره معمولا به نفع ارزش دلار و به ضرر قیمت طلا بوده است.
به نظر می رسد سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان از جمله اروپا و ژاپن نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی کالاهای راهبردی به خصوص طلا داشته باشد.نوسانات ارزش دلار و شاخص سهام در روزهای اخیر تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته است.
با آغاز به کار مجدد بازارهای چین و افزایش تقاضای فیزیکی برای طلا به نظر می رسد این احتمال وجود دارد که قیمت طلا در کوتاه مدت با افزایش نسبی روبرو شود.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *