RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

لوگوی تازه برای نخبه‌های ب‌ام‌و

۱۱:۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۰کد خبر: 215688
ایستانیوز:ب ام‌و قصد دارد خودروهای بسیار لوکسش را با لوگوی تازه عرضه کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، همزمان با معرفی مدل‌های بسیار لوکس بی‌ام‌و در نمایشگاه‌های خودروی پاییزی در سراسر جهان، نشان تجاری سیاه و سفید تازه بی‌ام‌و نیز به علاقه‌مندان این برند معرفی شده ‌است. این نشان تجاری که نخستین بار در نمایشگاه فرانکفورت در معرض دید عموم قرار گرفت، بناست بر تارک گران‌ترین مدل‌های بی‌ام‌و بدرخشد که از آنها با عنوان خودروهای «الیت» یا نخبه یاد می‌شود. به گزارش دنیای اقتصاد، این خودروها امکانات و قابلیت‌های منحصر به‌ فردی دارند و بی‌ام‌و ادعا می‌کند تجربه‌ای متمایز برای صاحبان خود رقم خواهند زد. تمامی مدل‌های سری 7، خودروهای کوپه و سقف تاشوی سری 8، رودستر آی8 و شاسی‌بلند ایکس7 در این گروه جای می‌گیرند. این‌ مدل‌ها به جای نشان آشنای آبی و سفید بی‌ام‌و، با نشان جدید روانه بازار خواهند شد. هیلدگارد ورتمان، معاون ارشد برند بی‌ام‌و، در این خصوص گفت: «این هویت بصری تازه، مخاطبان بی‌ام‌و را بیشتر به خود جلب خواهد کرد.»
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *