RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

مرکز جامع ارتباط با ذینفعان؛ خدمت نوآورانه و جدید بیمه ایران

۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۷/۶کد خبر: 215584
ایستانیوز:بیمه ایران در ادامه رویکرد تحول گرایانه خود خدمت جدید و فراگیری با نام مرکز جامع ارتباط (SRM) ارائه کرده است که با استفاده از سامانه های آنلاین اطلاعاتی خدمات خود را به صورت سریع، آسان و جامع به مشتریان اعم از افراد و سازمانها، کارکنان بیمه و نمایندگان فروش عرضه می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، از این پس کافیست یک مشتری یا هر از یک ذینفعان بیمه ایران با یک تماس تلفنی یا ارسال پیام از طریق اپلیکیشن بیمه ایران یا ارسال ایمیل و یا حتی فکس هر درخواستی را که در حوزه های درمان، عمر، خودرو، خدمات عمومی ویا سایر رشته های بیمه ای دارد ارسال کند تا به صورت آنلاین و سریع به آن رسیدگی و انجام شود.
 
ارائه ی خدمات بصورت شبانه روزی و بدون وقفه، پاسخگوئی به تمامی خدمات موجود و همچنین خدمات آینده شرکت بیمه ایران، ارائه بازخورد انتظارات مشتریان جهت اطمینان از کارکرد صحیح چرخه بهبود مستمر، افزایش کیفیت خدمات بااستفاده از انتظارات و شکایات رسیده، پاسخگوئی به درخواستهای وارد شده به مرکز و ارجاع آنها در صورت نیاز به واحدهای پشتیبان به صورت کاملا فرایندی برخی از مزایای این مرکز جدید است.
 
فراتر از زیاندیدگان و خسارت دیدگان این مرکز، قابلیت پاسخگویی به نیازهای کارمندان و نمایندگان، بیمه گزاران سازمانی، بیمه گزاران شخصی، بیمه شدگان، ارگانها و نهادهای حاکمیتی، مراکز خدماتی( مراجع درمانی، تعمیرگاهها و …) و عموم مردم را دارد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ایران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *