RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

پرونده حج تمتع امسال‌ با انجام ۳۰۳ پرواز بسته شد

۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۷/۴کد خبر: ۲۱۳۵۱۲
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به پایان عملیات بازگشت حجاج به فرودگاه‎های کشور، گفت: در این عملیات با توجه به استفاده بیشتر از هواپیماهای پهن پیکر، تعداد پروازها به ۳۰۳ سورتی کاهش یافت.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌الله مه‌آبادی با اشاره به اتمام عملیات پروازی بازگشت حجاج به وطن، بیان کرد: با‌ تلاش همه دست اندرکاران و ارگان‎های مرتبط توانستیم با موفقیت عملیات اعزام و بازگشت زائران خانه خدا را در 20 فرودگاه منتخب به پایان برسانیم.
 
وی با اشاره به آمار مربوط به اعزام حجاج توضیح داد: همانطور که در پایان عملیات اعزام اشاره شد، پروازهای رفت حجاج از 8 مرداد تا 4 شهریور توسط دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و سعودی انجام شد؛ در این عملیات در کل 327 پرواز برقرار شد که سهم ایران‌ایر با انجام 260 پرواز، حدود 78 درصد و سهم هواپیمایی سعودی با انجام 67 پرواز حدود 22 درصد بود.
 
مه‌آبادی در مورد آمار پروازهای بازگشت گفت: عملیات بازگشت حجاج از 14 شهریور در فرودگاه اردبیل آغاز شد و در 4 مهر در فرودگاه امام خمینی(ره) به پایان رسید؛ در این عملیات با توجه به استفاده بیشتر از هواپیماهای پهن پیکر تعداد پروازها به 303 سورتی کاهش یافت.
 
وی افزود: در بازگشت حجاج 182 پرواز از مقصد مدینه برخاست که نزدیک به 50 هزار مسافر را به ایران منتقل کرد، همچنین 121 پرواز از مقصد جده، 35 هزار زائر را به وطن بازگرداند.
 
مه‌آبادی در مورد عملکرد دو شرکت هواپیمایی در بازگرداندن حجاج ادامه داد: ایران ایر با انجام 237 پرواز و انتقال بیش از 66 هزار نفر، نظیر عملیات رفت، حدود 78 درصد از سهم بازگشت حجاج را از آن خود کرد و شرکت هواپیمایی سعودی با انتقال بیش از 18500 مسافر طی 66 پرواز، باقی سهم بازگشت حجاج را به خود اختصاص داد.
 
مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مورد آمار پذیرش پروازهای ویژه حجاج در فرودگاه‎ها گفت: در عملیات بازگشت فرودگاه امام خمینی(ره) میزبان 75 پرواز و فرودگاه مشهد 38، فرودگاه گرگان 26، فرودگاه اصفهان 24، فرودگاه اهواز 18، فرودگاه شیراز14، فرودگاه همدان 13، فرودگاه ساری 13، فرودگاه تبریز 11، فرودگاه کرمان 11، فرودگاه ارومیه 10، فرودگاه زاهدان 9، فرودگاه یزد 9، فرودگاه بیرجند 6، فرودگاه بندرعباس 6، فرودگاه کرمانشاه 5، فرودگاه زنجان 5، فرودگاه بوشهر 4، فرودگاه رشت 3 و فرودگاه اردبیل 3 پرواز را میزبانی کردند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *