RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه خبرداد؛

کرمانشاه ؛پایلوت بیمه نوین کشاورزی می شود

۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۷/۴کد خبر: 213502
ایستانبیوز:مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بیمه نوین کشاورزی دارای شفافیت زیادی بوده و پرداخت غرامت به واقعیت، بسیار نزدیک تراست و کشاورزان می تواند بر اساس میزان محصولات تولیدی و درآمدزایی خود، محصولات اش را بیمه و در زمان وقوع خسارت، غرامت مناسبی را دریافت نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه 85 درصد مطالبات کشاورزان کرمانشاهی توسط این بانک پرداخت شده است افزود: ظرف یک سال منابع بانک کشاورزی استان کرمانشاه 2 برابر شده و از رقم 4800 میلیارد ریال به 9800 میلیارد ریال رسیده که این افزایش اعتبار در تاریخ شعبه های بانک کشاورزی در کرمانشاه بی سابقه است.
 
مراد علیمردانی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با داشتن پتانسیل کشاورزی و دامپروری، یکی از استان های حساس و با اهمیت در این زمینه محسوب می شود گفت: در سال زراعی ٩٥ و 96 عملکرد مطلوب و قابل قبولی را در طرح های دامپروری و گلخانه ای استان داشته باعث ایجاد اشتغال زایی در کرمانشاه شده است.
 
 وی با بیان اینکه  به 27 هکتار گلخانه تسهیلات از صندوق توسعه ملی به ارزش 52 میلیارد تومان پرداخت شده است، گفت:پیش بینی می کنیم امسال 10 هزار میلیار ریال تسهیلات پرداخت کنیم و طبق آخرین آمار تا پایان شهریور ماه 2 هزار و 800 میلیارد ریال از این مجموع پراخت شده است.
 
مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به سال گذشته بیش از 6 هزار میلیارد ریال در بخش های زراعت و دام پروری به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده ایم ادامه داد: ٥٧٠٠ فقره پرونده مطالبات در سال 95 به مبلغ ١٩٢ میلیارد ریال مختومه و تعیین تکلیف نموده ایم  و در سال ٩٦ ،مبلغ ١٤٦ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، که تا 27 شهریور ماه امسال ٣١٢٤ فقره پرونده به مبلغ ٩٢ میلیارد ریال از محل این قانون مختومه و تعیین تکلیف گردیده است.
 
پیش بینی برداشت 750 هزار تن گندم در کرمانشاه
 
علیمردانی به خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: سال گذشته 1 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده و با توجه به بارندگی های کمی که در سال زراعی پارسال داشتیم پیش بینی می کنیم تا پایان فصل  750 هزار تن گندم خریداری کنیم.
 
مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 50 درصد از مطالبات گندم کاران را پرداخت کرده ایم افزود: 480 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان مانده و 606 میلیارد تومان آن را بانک کشاورزی پرداخت کرده است.
 
بیمه نوین برای حمایت بیشتر از محصولات کشاورزان
 
وی به بیمه محصولات کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت استان کرمانشاه با توجه به سیاست های حمایتی خود در بخش بیمه محصولات کشاورزی و دامی، در سال های زراعی(94-95) ، 64 میلیون و762 هزار ریال غرامت در بخش های مختلف کشاورزی از جمله محصولات باغی، دام ،طیور و آبزیان پرداخت نموده است.
 
به گفته این مسوول تاکنون مبلغ 48 میلیون 48 هزار ریال غرامت پرداخت شده است و مابقی غرمت ها تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.
 
مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه درباره بیمه نوین بانک کشاورزی توضیح داد: استان کرمانشاه به همراه سه استان(ایلام-آذربایجان شرقی –آذربایجان غربی) به عنوان پایلوت جهت پرداخت غرامت بر اساس شاخص عملکرد یا بیمه نوین قرار گرفته است ،که از ابتدای سال زراعی جدید که از اول مهر ماه آغاز شده و به صورت آزمایشی در این استان ها عملیاتی می شود.
 
مراد علیمردانی تصریح کرد: در بیمه نامه های نوین، بر خلاف گذشته که پرداخت غرامت بر اساس هزینه های تولید محاسبه می گردید مبنای پرداخت غرامت، درصدی از درآمد تولید می باشد. این نوع بیمه دارای شفافیت زیادی بوده و پرداخت غرامت به واقعیت، بسیار نزدیک تر است و کشاورز می تواند بر اساس میزان محصولات تولیدی و درآمدزایی خود، محصولاتش را بیمه و در زمان وقوع خسارت، غرامت مناسبی را دریافت نماید.
 
بیش از 27 هزار فقره وام ازدواج توسط بانک های کشاورزی در کرمانشاه
 
مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه در بخش دیگر صحبت های خود به وام های قرض الحسنه ازدواج پرداخت و گفت:براساس سیاست های بانک کشاورزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، تاکنون تعداد 4 هزار و 452  فقره به مبلغ ٤٥٤٠٠٠ میلیون ریال از سوی بانک مرکزی به بانک کشاورزی معرفی شده اند.
 
به گزارش موج ، علیمردانی افزود: 27 هزار و53 فقره تا پایان شهریور به مبلغ ٢٨١٠٠٠ میلیون ریال آن را بانک های شعب کرمانشاه پرداخت کردند و مابقی نیز در دست اقدام می باشد.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *