RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

حمله پژو برای استقلال

۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۶/۲۷کد خبر: 212895
ایستانیوز:مدیران پژویی مستقر در ایران طی هفته های گذشته از سایت‌های ایران خودرو در خارج از تهران بازدید کرده‌اند و به نظر می‌رسد در تدارک مهاجرت از جاده مخصوص به سایت تولیدی جدیدی هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،قرارداد رنویی ها فعالان بزرگ بازار ایران را بر آن داشته تا مستقل تَر از شرکای قدیمی خود در بازار ایران فعالیت کنند و بر این اساس مدیران ارشد پژو در ایران به تازگی و طی هفته های گذشته از سایت های ایران خودرو در کرمانشاه، تبریز، بابل و نیز امکاناتی در منطقه سلفچگان دیدن کرده اند و به نظر می رسد در تدارک سایت تولیدی اختصاصی خود در ایران هستند.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از عصرخودرو، پیچیدگی های میزبانی ایران خودرو در همه بخش ها از جمله فروش، خدمات پس از فروش، بازاریابی، تبلیغات، تولید و تامین باعث شده پژویی ها خواهان استقلال بیشتری در بازار ایران شوند. خدمت رسانی همزمان به شرکای مختلف و محصولات تولیدی داخلی ایران خودرو و ترس پژویی ها از استقلال رقیب هموطن خود یعنی رنو باعث شده پژویی ها با وجود شراکت 50-50 با ایران خودرو در شرکت ایکاپ حداقل در جستجوی استقلال فیزیکی خود باشند. مدیریت ارشد ایران خودرو هم همواره علاقمند بوده پژویی ها کمی دست به جیب شوند. آیا این دست به جیب شدن با استقلال یعنی با تغییرات میزان سهام در ایکاپ همراه خواهد بود  یا فقط استقلال فیزیکی اتفاق می افتد. باید منتظر ماند و دید  ابتدا وزیر صنایع جدید تکلیف جاده مخصوص نشینان را روشن خواهد کرد یا خیر؟ تا به امروز وزیر از دیدارهای خودرویی با داخلی ها و خارجی ها به جز یکی دو مورد خاص اجتناب کرده است و در حال رایزنی برای تعیین تکلیف اداره چهار سال آینده این صنعت است. از سوی دیگر خبر می رسد معاون اول رییس جمهور در حال رایزنی برای واگذاری مدیریت صنعت خودرو به دست بخش خصوصی است. سکوت این روزها نشان میدهد شاید انقلابی در جاده مخصوص حادث شود.



برچسب‌ها:پژو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *