RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

با حمایت بیمه آرمان

شکل گیری نخستین رویداد استارتاپی بیمه کشور

۱۹:۷ - ۱۳۹۶/۶/۲۶کد خبر: 212848
ایستانیوز: مدیر عامل بیمه آرمان گفت :برای نخستین بار در صنعت بیمه گام بزرگی با هدف نو آوری فناوری جدید برای نیاز های صنعت بیمه برداشته که می تواند صنعت بیمه را متحول کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا بیانیان در نشست خبری با بیان مطلب فوق افزود:اولین دوره ماراتن برنامه نویسی بیمه شهید بهشتی به عنوان (BimeHTECh)  با حمایت بیمه آرمان و توسط شتابدهنده فارابی در راستای حمایت از جوانان با ایده های نوین برای سرویس دهی با کیفیت بالاتر به مشتریان و تبدیل آن به کسب و کار به مدت ٣روز از تاریخ ٢٦تا ٢٨مهرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
وی ادامه داد: طبیعتا هر نوع نوآوری با مقاومت هایی در هر کسب و کاری مواجه می شود و هر ایده ای که بخواهد افکار کلاسیک را کنار گذاشته و خدماتی نوین ارائه دهد ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. اما هدف ما این است که با حمایت از استارت‌آپ‌ها به آنها کمک کنیم تا ضمن گذر از این مرحله در ارائه خدماتی نوین در صنعت بیمه سرعت مناسب را داشته باشند.
بیانیان افزود: بیمه آرمان به عنوان بیمه ای که رویکردی نو را آغاز کرده در صدد است تا تحولی را در صنعت بیمه آغاز کند و در جهان نیز حرکت به این سمت و حضور استارت‌آپ‌ها در ارائه خدمات بیمه ای از سالها پیش آغاز شده است.
وی با بیان اینکه ارائه بسیاری از خدمات بیمه ای از جمله بیمه شخص ثالث همچنان به صورت کاغذی است گفت: فروش بیمه نامه شخص ثالث یکی از پرفروش ترین بیمه نامه های کشور است و یکی از اهداف ما این است که در حرکت نوین بیمه ای ارائه بیمه نامه کاغذی برای شخص ثالث حذف شود.
بیانیان خاطرنشان کرد: اگر از تمام جهات برنامه نویسی شود ورود استارت‌آپ‌ها به عرصه بیمه با اقبال همه مواجه می شود و باید گفت نمی توان جلوی تحول و جریان تکنولوژی را که در بسیاری از عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وارد شده اند را گرفت.
مدیرعامل بیمه آرمان به استارت‌آپ‌ها توصیه کرد جسارت لازم برای ورود به عرصه را داشته باشند و افزود: بازار انحصاری صنعت بیمه سالها در اختیار شرکت های بیمه ای بوده و استارت‌آپ‌ها باید تلاش کنند سهمی از این بازار کسب کنند.
وی ادامه داد: کسانی که افکار سنتی دارند مجبورند به مسیر تحول دیجیتالی بپیوندند.
در ادامه مینا صدیق نوحی قائم مقام بیمه آرمان  با اشاره به این که بحث فناوری های نوین در دنیا و بازارهای جهانی فعال شده است اضافه کرد: شرکت نیز بر ان شده است تا این فناوری و نو آوری را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و بیمه گذاران از بابت پوششهای متنوع و پرداخت خسارت ها در کشور توسعه دهد.
هادی رییس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی و عضو هیات مدیره بیمه آرمان نیز گفت:با توجه به این که وارد یک دوره جدید اقتصادی شدهایم که بر اساس ٣اصل اقتصاد مبتنی بر منابع طبیعی و اقتصاد مبتنی بر بهره وری و نوآوری استوار است باید به بحث استارت آپ ها و ایده های جدید ورود کنیم.
رییس الذاکرین با اشاره به این که ورود به حوزه استارت اپ ها میتواند سهم سرانه و فرایند خدمات به بیمه گذاران را افزایش دهد.
وی افزود:بنا بر این برای مدرنیته شدن بحث فروش ،بازاریابی،خسارت و صدورتعامل استارت اپ ها و شر کت های بیمه برای این رویکرد بسیار تاثیر گذار است.
در ادامه این نشست پویا کندری مدیر ماراتن برنامه نویسی بیمه و مدیراجرایی شتاب‌دهنده فارابی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که از خروجی این رویداد استارت‌آپ‌های مناسبی بیرون آیند و گذشته از بحث فرهنگ سازی به دنبال آن هستیم که تیم های مناسبی انتخاب شوند تا بتوانند باانگیزه و اشتیاق وارد فعالیت شوند.
کندری خاطرنشان کرد: انتظار می رود 40 تیم به صورت 3 تا 5 نفره در این ماراتن ثبت نام کنند؛ تیم ها توسط دبیرخانه رویداد گزینش شده و از بین آنها تیم برتر برای شرکت در مسابقه انتخاب می شوند و اعضای تیم های شرکت کننده می توانند شامل برنامه نویسان ، کاربر و طراحان کاربری و ظاهری باشند.
مدیر اجرائی ماراتن برنامه نویسی بیمه تصریح کرد: به تیم های اول تا سوم به ترتیب 10،5 و 3 میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت و همچنین تیم های برتر در این رویداد به دعوت شتاب‌دهنده فارابی و با حمایت بیمه آرمان فعالیت خود را دوره شتاب‌دهی ادامه خواهند داد و از سرمایه گذاری و حمایت بیمه آرمان بهره مند خواهند شد.
بر اساس این گزارش علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت بیمه www.bimehtech.com مراجعه کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *