RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

تحقق اهداف بانک مستلزم شناسایی پتانسیل های جدید بازاریابی است

۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۶/۲۶کد خبر: 212818
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اهمیت شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای دستیابی به اهداف تدوین شده برای سال جاری تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی در جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان خراسان رضوی که یوسف نجدی مدیر امور استان ها و عدالتی مدیر شعب خراسان رضوی نیز در آن حضور داشتند، بیان داشت: استفاده از شیوه های نوین بازاریابی نقش بسزایی در جذب بازارهای جدید و تقویت همکاری با سازمان ها، نهاد ها و شرکت های خصوصی و دولتی دارد.
 
وی پیشرفت و رسیدن به اهداف بانک بر اساس سیاست های ابلاغی را در سایه ی همکاری و تلاش کارکنان امکان پذیر دانست و حضور در جوار بارگاه ملکوتی رضوی را برای همکاران این استان امتیازی معنوی و انگیزه بخش قلمداد کرد.
 
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به تکریم مشتریان، تسهیل در ارائه خدمات و قداست مسئولیت های اجتماعی این بانک تاکید نمود و اظهار داشت: این بانک با هدف دستگیری از نیازمندان و رفع محرومیت های مالی اقشار متوسط و ضعیف جامعه ایجاد شده است و خدمت به مردم در این مجموعه عبادت محسوب می شود.
 
عیسی امامی افزود: ماباید با شرایط پرداخت آسان در تسهیلات قرض الحسنه به دنبال خدمت رسانی به مردم باشیم و با برخورداری از اصول حرفه ای بانکداری، تعاملی شایسته با مشتریان و مراجعین برقرار نماییم.
 
وی با اشاره به نقش نوآوری و خلاقیت در ایجاد فضای رقابتی بیان داشت: ابتکار در عمل، نوآوری و خلاقیت در تولید و ارائه خدمات نوین، کمک می کند تا در فضای رقابتی با سرعت بیشتری به اهداف و سیاست های تدوین شده دست یابیم.  
 
در ادامه، نجدی مدیر امور استانها نیز تلاش و همت کارکنان در اجرای دستورالعمل ها، آگاهی از طرح ها و پاسخ مناسب به مشتریان را مورد تاکید قرارداد و اجرای کامل و بی قید و شرط تفاهم نامه هایی که در سطح کشور به صورت سراسری منعقد می گردد و لازم است تا دیگر استان ها در آن همکاری مناسبی داشته باشند را خواستار شد.
 
شایان ذکر است، در این جلسه، عدالتی مدیر شعب استان خراسان رضوی نیز گزارشی از عملکرد شعب استان در حوزه های جذب منابع، کنترل مصارف و اقدامات انجام شده در خصوص وصول مطالبات ارائه کرد

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *