RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین عنوان کرد

خدمات ارزی مزیت رقابتی بانک اقتصادنوین

۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۶/۲۰کد خبر: 212502
ایستانیوز:معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین گفت: خدمات ارزی مزیت رقابتی بانک اقتصادنوین در آینده نزدیک خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نصرت‌اله شهبازی در جمع معاون و روسای دوایر ارزی شعب بانک اقتصادنوین طی سخنانی با اشاره به لزوم تسریع ارایه خدمات ارزی به مشتریان گفت: بانک اقتصادنوین بانکی خوشنام و حرفه‌ای است که توانسته به جایگاه قابل قبولی در نظام بانکی دست پیدا کند.
وی افزود: در نظام بانکی خدمات ارزی و بین‌الملل جایگاه ویژه‌ای دارد و هر بانکی که بتواند خدمات مورد نیاز مشتریان را با کیفیت و سرعت مناسب ارایه کند می‌تواند علاوه بر رضایت‌مندی مشتریان در عرصه‌های بین‌المللی نیز در رده بانک‌های مطرح قرار گیرد.
وی با اشاره به لزوم تعامل واحدهای بانک در ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان گفت: رضایت مشتری در ارایه خدمات بانکی بسیار مهم و تعیین کننده است، در همین راستا لازم است که واحدهای بانک اعم از ستاد و صف با هماهنگی کامل در مسیر ارایه خدمات مورد نیاز مشتری با بهترین کیفیت بکوشند.
وی تسلط به ریزه‌کاری‌های بازار بین‌المللی ارز را لازمه ارایه خدمات مطلوب توسط شعب ارزی دانست و گفت: همکاران این بخش باید به ریزه‌کاری‌های این بازار تسلط پیدا کنند چرا که معامله‌گری در بازار بین‌المللی ارز دارای پیچیدگی‌های خاصی است و رمز سود بردن از این بازار توجه به الگوهای حرفه‌ای و تخصصی است.
شهبازی ادامه داد: بانک اقتصادنوین اولین بانکی است که خدمات تخصصی مورد نیاز مشتریان از جمله بانکداری شرکتی را به ایشان ارایه می‌کند که این خدمت مورد توجه مشتریان بزرگ قرار دارد. به منظور بهبود کیفیت این خدمت به زودی بازنگری در روش ارایه این خدمت صورت خواهد گرفت که به رضایت‌مندی مشتریان بیشتر منجر خواهد شد.
محمود رضا اسدی مطلق مدیر بین‌الملل بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی بر هم‌افزایی واحدهای ستاد و شعب این بانک در ارایه خدمات با کیفیت تاکید کرد.
در این مراسم معاونین و روسای دوایر ارزی شعب بانک اقتصادنوین نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *