ایستانیوز:موسسه اعتباری کاسپین به منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راهاندازی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،با ایجاد این امکان در وبسایت اصلی موسسه به نشانی
www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبتشده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارایه میشود.
شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار می گیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارایه پاسخ در سامانه اقدام می شود.