RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

شمار شعب بیمه تجارت نو به عدد ۱۹ رسید

۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۶/۷کد خبر: 209558
ایستانیوز: هم‌زمان با هفته دولت و با حضور مسوولان استان بوشهر نوزدهمین شعبه بیمه تجارت نو در این استان افتتاح شد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، معاون توسعه و بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو، در آیین بازگشایی این شعبه اظهار داشت: شرکت بیمه تجارت‌نو با سرمایه اولیه ثبت شده ۲۵۰۰میلیارد ریال کار خود را از سال گذشته آغاز کرد و توانست در کمتر از یک‌سال گذشته، 18 شعبه مرکزی در سطح استان‌های کشور راه‌اندازی کند.
 وی افزود: این شرکت هم اکنون با بیش از 90 درصد از بیمارستان‌های کشور دارای قرارداد است و با تقدیم بسته‌های مختلف و بعضا جدید بیمه‌ای، یک ساختار نو در عرصه بیمه کشور پایه‌گذاری کرده است.
بهنام شهریار تصریح کرد: اگرچه بیمه تجارت ‌نو در صنعت بیمه‌ای کشور نوظهور است اما با استقبال مناسب و در خور توجهی که طی یک سال گذشته از این بیمه توسط مردم به عمل آمده است، شاهد تعاریف جدیدی از بیمه هستیم که با درک میزان توانگری مالی ضمن ارائه هرگونه خدمات در قالب جبران خسارات وارده به بیمه‌شدگان، از اتلاف منابع نیز جلوگیری می‌کند.
وی با اعلام این نکته که سیستم مدیریت ریسک را در سطح هیات مدیره و عالی شرکت پیاده‌سازی کرده‌ایم، بیان کرد: با تشکیل کمیته ریسک در این مدیریت به دنبال این هستیم که بیمه‌نامه‌هایی صادر شود که تامین‌کننده منافع بیمه‌گذاران و شرکت باشد و به نوعی سبب زیان‌دهی شرکت و مشتریان نشود.
 معاون توسعه و بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو عنوان کرد: یکی از شعارهای محوری و کاربردی این شرکت این است که به عنوان یک تکیه‌گاه واقعی پشتیبان مردم در بخش‌های مختلف باشد که در اولین گام، سعی شده با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کار تحلیل ریسک و ایمنی را در حوزه سرمایه‌گذاری به مردم و حتی موسسات بیمه‌ای آموزش دهیم تا مردم با خیال آسوده و با درک مطالبات خود از یک نوع سرمایه‌گذاری بیمه‌ای، اقدام به سرمایه‌گذاری در هر شرکت بیمه‌ای کنند.
وی ادامه داد: یکی از نتایج کمیته ریسک و بیمه‌گری و ارائه آموزش‌های کاربردی به مردم در خصوص فوائد صنعت بیمه این بوده که با استقبال خوبی از طرف مردم برای سرمایه‌گذاری در شرکت بیمه‌تجارت‌نو مواجه شده و در حالی که شرکت‌های بیمه‌ای همطراز با بیمه تجارت‌نو، توانسته‌اند در بازده یک‌ساله گذشته در نهایت 20 میلیاردتومان بالاترین میزان بیمه‌نامه را صادر کنند، این شرایط در سایر بیمه‌ها با سوابق کاری طولانی به 45 میلیارد تومان و در بیمه تجارت‌نو به 48 میلیارد تومان رسیده است.
معاون توسعه و بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو با اعلام این که مسائل مالی در این شرکت بسیار شفاف و قابل رصد برای مشتریان است، عنوان کرد: یک کمیته حرفه‌ای سرمایه‌گذاری در این شرکت ایجاد شده و با استفاده از توان اساتید مجرب دانشگاهی و سرمایه‌گذاری، برای سال جدید سود 32 تومانی به ازای هر سهم پیش‌بینی کرده است.
به گفته وی، ضریب خسارت در شرکت بیمه تجارت‌نو در حدود کمتر از 30 درصد است که امسال پیش‌بینی می‌شود حدود 38 درصد سهم بیمه‌نامه ثالث و درمان شود در حالی که این نوع بیمه‌نامه در سایر شرکت‌های بیمه‌ای معمولا زیان‌ده بوده و چندان تمایلی به ورود به این بخش ندارند.
شهریار یادآور شد: اصوال مدیریت ریسک بنگاه، تحلیل ریسک در بخش‌های بیمه‌گری، بازار و اعتباری است که البته از ریسک‌های نقد‌‌شوندگی، عدم توجه کافی به ریسک عملیاتی مانند فن‌آوری اطلاعات ، خطاهای انسانی، نقصان فرایندها، قانون‌گذاری و رویدادهای خارجی و اداره مناسب ریسک‌ ها می‌توان به عنوان مهمترین مشکلات شرکت‌های بیمه‌ای نام برد.
وی با بیان این نکته که توجه سیستم ریسک بنگاه و بدهی با حفظ منافع بیمه‌گذاران و ذی نفعان در دستور کار شرکت بیمه تجارت‌نو است، ادامه داد: این در حالی است که با ایجاد محصولات جدید بیمه‌‌ای و رعایت اصول مدیریت ریسک و دارایی و بدهی ال ای ام ضمن حفاظت از سرمایه‌ای مردم، مطالبات احتمالی آنها را پوشش می‌دهیم که البته اولویت با بیمه‌گذاران و سپس سرمایه‌گذاران است.   معاون توسعه و بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو عنوان کرد: یکی از مهم ترین کارکرد بیمه تجارت‌نو، تمرکز روی بیمه‌های زندگی مانند بیمه روستاییان و مستمری آنها است که به دلایل ریسک بالا، تاکنون شرکت‌های دیگر بیمه‌ای به این موضوع ورود نکرده‌اند، که انتظار می‌رود شاهد یک استقبال مناسبی از طرف مردم در این بخش باشیم.
وی درباره پذیرش نمایندگی در سطح شهرستان‌های هر استان، اظهار داشت: شرایط اعطای نمایندگی به شهرستان‌های هر استان بر اساس آیین‌نامه 54 بیمه مرکزی است و افرادی که خواستار اخذ نمایندگی عمر به تنهایی هستند نیازی به شرط دو شغله‌بودن و انجام آزمون ندارد. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه تجارت نو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *