RSS
امروز سه شنبه ، ۲۴ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اهمیت بهداشت اعتباری در نظام بانکی

از بانک تجارت تسهیلات آنی بگیرید

موسسه ملل شرایط بانک شدن دارد

تشدید نظارت مجلس در زمینه خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری

اخذ سفته ارزی مالیاتی امکانپذیر شد

واگذاری ۱۳ میلیارد ریال سهم دولتی در بورس

کاهش ۴۱ درصدی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در جهان

شما چقدر استعداد سناریو نویسی دارید ؟

اپلیکیشن موبایل تأمین اجتماعی من در نسخه جدید منتشر شد

راه اندازی سرویس برداشت وجه بدون کارت روی خودپرداز های بانک قرض الحسنه مهر ایران

قیمت‌های پایه صادراتی اصلاح شود

پیشنهاد پرداخت یارانه نقدی بنزین به افراد

معرفی برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه

قطعی شدن پذیره‌نویسی ششمین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه

نماد صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فناوری بازنشستگی درج شد

پست بانک باید بزرگترین مامن برای فین تک‌ها باشد

پایان مهر؛ آخرین مهلت ثبت شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالت

زائران اربعین حسینی تحت پوشش بیمه ایران قرار دارند

اختلاف مدیران صنعت بیمه بر سر صدور بیمه نامه‌های مسافرتی

تامینِ ارز زائران اربعین در ایران و عراق

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از مجتمع فولاد روهینا جنوب

تاکید مدیرعامل جدید سایپا بر اصلاح قیمت‌ها

گسترش منطقه هلال فقر در تهران

سرمایه ۱.۲تریلیون دلاری ایرانیان خارج از کشور

روحانی:به آینده بهتر، بسیار امیدوارم

دیۀ 8 میلیارد ریالی بیمه آرمان به یک مصدوم

۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۶/۶کد خبر: 209461
ایستانیوز:بیمۀ آرمان در یک پرونده خسارت جانی شخص ثالث، هشت میلیارد ریال دیه به یک مصدوم پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،علیرضا بیانیان مدیر عامل این شرکت و هیئت همراه صبح امروز با حضور در منزل مسکونی مصدوم (زیاندیده) در تهران، ضمن ابراز دلجویی و تفقد از مصدوم حادثه و خانواده او، فیش واریزی به مبلغ هفت میلیارد و 974 میلیون ریال بابت دیات متعلقه را به خانواده وی تسلیم کردند..
همچنین با دستور مدیر عامل بیمه آرمان مقرر شد یک بیمه نامه کامل آتش سوزی به صورت رایگان صادر و به خانواده مصدوم اهداء شود.
پدرام تاوانه که به علت شدت جراحات وارده در حادثۀ رانندگی دچار نقص عضو شده و زندگی نباتی دارد، شامل تعدد دیات شده بود که شرکت بیمه آرمان با رعایت مفاد قانون بیمه شخص ثالث اجباری، سقف تعهد خسارت را پرداخت کرد.
گفتنی است یکی از مهم‌ترین راهبردها و مؤلفه های مشتری مداری در بیمه آرمان، ارزیابی و پرداخت دقیق و بموقع خسارت به زیاندیدگان است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *