RSS
امروز سه شنبه ، ۲۰ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اصلاح آیین‌نامه‌های شورای عالی بیمه در دستور کار است

احراز هویت سهامدار ۱۰۲ ساله در سامانه سجام

بیمه سامان برای هر سهم ۲۳۶ریال سود شناسایی کرد

هزینه تنزیل اوراق دولتی، هزینه قابل قبول مالیاتی شد

عملکرد مثبت بانک توسعه صادرات در واگذاری اموال مازاد

اتوپلاس نوین، دغدغه و نگرانی مشتریان را رفع می کند

پیاده سازی پارکینگ هوشمند توسط شرکت فناپ زیرساخت

دریافت نشان تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ توسط بیمه زندگی خاورمیانه

مدیریت منابع انسانی بیمه دی برنده جایزه مدل ۳۴۰۰۰ شد

آغاز به کار مرکز تخصصی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه نوین

وین‌کارت خود را کارت سوخت کنید جایزه ببرید

"سعید معادی" مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون شد

چالش کسب‌وکارها در سال ۲۰۱۹

سکه ۳میلیون و ۶۱۰هزار تومان شد

قیمت خرید دلار بازهم کاهشی شد

کاهش ۶۸۰ واحدی شاخص کل بورس

قراردادهای آتی سبد سهام، ۲۵ آذر در بورس تهران

مقاله برتر بیمه آسیا در همایش ملی بیمه و توسعه

تابلوی اوراق تسهیلات مسکن باز قرمز شد

نایب قهرمانی تیم شنای بانوان بانک ملی

نقش موزه بانک ملّی در استراتژی فرهنگی

بانک صادرات١٢٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد

تمدیدبیمه تکمیلی مستمری بگیران تامین اجتماعی

سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد تومانی چادرملو در معدن

اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی سومین هفته جشنواره پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی

دیۀ 8 میلیارد ریالی بیمه آرمان به یک مصدوم

۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۶/۶کد خبر: 209461
ایستانیوز:بیمۀ آرمان در یک پرونده خسارت جانی شخص ثالث، هشت میلیارد ریال دیه به یک مصدوم پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،علیرضا بیانیان مدیر عامل این شرکت و هیئت همراه صبح امروز با حضور در منزل مسکونی مصدوم (زیاندیده) در تهران، ضمن ابراز دلجویی و تفقد از مصدوم حادثه و خانواده او، فیش واریزی به مبلغ هفت میلیارد و 974 میلیون ریال بابت دیات متعلقه را به خانواده وی تسلیم کردند..
همچنین با دستور مدیر عامل بیمه آرمان مقرر شد یک بیمه نامه کامل آتش سوزی به صورت رایگان صادر و به خانواده مصدوم اهداء شود.
پدرام تاوانه که به علت شدت جراحات وارده در حادثۀ رانندگی دچار نقص عضو شده و زندگی نباتی دارد، شامل تعدد دیات شده بود که شرکت بیمه آرمان با رعایت مفاد قانون بیمه شخص ثالث اجباری، سقف تعهد خسارت را پرداخت کرد.
گفتنی است یکی از مهم‌ترین راهبردها و مؤلفه های مشتری مداری در بیمه آرمان، ارزیابی و پرداخت دقیق و بموقع خسارت به زیاندیدگان است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *