RSS
امروز پنج شنبه ، ۲ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

خبری خوش برای مستمری‌بگیران

تقویت شاخص‌های اقتصادی باطرح مهر دانا

برندگان جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین معرفی شدند

بازدید عضو هیات‌مدیره بانک و هیات همراه از استان همدان

افتتاح چند طرح تعاونی با تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان ایلام

بازدیدفتاحی عضوهیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از طرح‌های استان البرز

تفکر استراتژیک باید در شرکت‌های بیمه نهادینه شود

نرخ تورم بهمن‌ماه ۲۳.۵ درصد شد

معاملات الگوریتمی پایانی بر صف نشینی و سیگنال فروشی

خط مشی ها و اولویت های نظام بانکی

ششمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور برگزار شد

راه‌اندازی ابزارهای مالی جدید مشروط شد!

نقش کم رنگ رتبه بندی‌ها در بازار بدهی

تسهیلات بانک توسعه صادرات گرگان برای فرآوری و صادرات یُد

روسیه به دنبال فروش و مونتاژ خودروی «آوتواز» در ایران

پزشکان مکلف به استفاده از پایانه‌های فروشگاهی شدند

معاملات نامتعادل بورس در بهمن ماه

کلنگ زنی دو مدرسه با مشارکت بانک ملی ایران در آذربایجان شرقی

۲ روش واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بازار سرمایه

تقدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از بانک قرض الحسنه مهر ایران

ذخیره داروخانه‌ها به ۲ماه رسید

عوامل سه‌گانه تلاطم ارزی

کم‌خونی مزمن در نظام بانکی

سایه رکود بر اقتصاد جهان

"ایران کیش" ۳۰ درصد افزایش سرمایه می دهد

دیۀ 8 میلیارد ریالی بیمه آرمان به یک مصدوم

۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۶/۶کد خبر: 209461
ایستانیوز:بیمۀ آرمان در یک پرونده خسارت جانی شخص ثالث، هشت میلیارد ریال دیه به یک مصدوم پرداخت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،علیرضا بیانیان مدیر عامل این شرکت و هیئت همراه صبح امروز با حضور در منزل مسکونی مصدوم (زیاندیده) در تهران، ضمن ابراز دلجویی و تفقد از مصدوم حادثه و خانواده او، فیش واریزی به مبلغ هفت میلیارد و 974 میلیون ریال بابت دیات متعلقه را به خانواده وی تسلیم کردند..
همچنین با دستور مدیر عامل بیمه آرمان مقرر شد یک بیمه نامه کامل آتش سوزی به صورت رایگان صادر و به خانواده مصدوم اهداء شود.
پدرام تاوانه که به علت شدت جراحات وارده در حادثۀ رانندگی دچار نقص عضو شده و زندگی نباتی دارد، شامل تعدد دیات شده بود که شرکت بیمه آرمان با رعایت مفاد قانون بیمه شخص ثالث اجباری، سقف تعهد خسارت را پرداخت کرد.
گفتنی است یکی از مهم‌ترین راهبردها و مؤلفه های مشتری مداری در بیمه آرمان، ارزیابی و پرداخت دقیق و بموقع خسارت به زیاندیدگان است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *