RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

شعب برتر بانک دی در سال ۱۳۹۵ معرفی شدند

۱۵:۲ - ۱۳۹۶/۶/۱کد خبر: 209124
ایستانیوز:در حاشیه همایش هم اندیشی ستاد و شعب بانک دی از شعب برتر بانک دی در سال ۱۳۹۵ بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده تقدیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد رضا قربانی، مدیر عامل بانک دی در این همایش، ضمن تقدیر از حضور فعال و بانشاط روسای شعب تهران و شهرستان ها، تصریح کرد: موفقیت یک بانک از نقطه فروش حاصل می شود که همواره شعب آن بانک به عنوان نقاط فروش در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند و می توانند با مشتری مداری، رعایت اخلاق کاری ،ارائه مناسب محصولات و خدمات و ... در حفظ و نگهداشت مشتریان کوشا باشند.
قربانی شاخص های سودآوری، میزان وصول مطالبات، تجهیز و تخصیص منابع و تکریم ارباب رجوع را به عنوان شاخص های ارزیابی شعب در سال 1395 عنوان کرد و گفت: با توجه به میزان قدرت رقابت شعب تهران و شهرستان این ارزیابی در دو سطح شعب تهران و شهرستان صورت گرفت و هرکدام از شعب بر اساس شاخص های مورد نظر در دسته بندی قرار گرفتند و بر این اساس سه شعبه از تهران و سه شعبه از شهرستان به عنوان شعب برتر بانک دی در سال 1395 مشخص شدند.
قربانی با بیان اینکه شاخص های بررسی عملکرد در سال 1396 بر اساس سیاست های ابلاغی از جمله جذب منابع ارزان قیمت صورت خواهد گرفت گفت: شاخص های انتخاب شعب برتر باید شاخص های انگیزشی باشند که بانک را به سوی سودآوری سوق دهد و معیارهای انتخاب شعب برتر در سال 1396 بر این اساس تعیین خواهند شد.
گفتنی است بر اساس شاخص های تعیین شده و ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد سال 1395، شعبه فرمانیه به ریاست رسول سعیدی، شعبه قائم مقام فراهانی به ریاست علیرضا باقری و شعبه یوسف آباد به ریاست مریم خلیلی رتبه های اول تا سوم از بین شعب تهران را کسب کردند و از میان شعب شهرستان نیز شعبه خرم آباد به ریاست حامد صادقی، شعبه اصفهان به ریاست رضا سلطانی و شعبه ارومیه به ریاست مهران ظرافت جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
بر اساس دستور مدیرعامل بانک، تمامی همکاران شعب برتر علاوه بر اهدای لوح تقدیر مورد تشویق نقدی نیز قرار گرفتند. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی، شعب برتر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *