RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

اهتمام بانکداران قرض‌الحسنه‌مهر به مشتری

۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۵/۳۱کد خبر: 209018
ایستانیوز:توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره و نجدی مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه، ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان لرستان بر تلاش همکاران برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان تاکید نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این بازدیدها، توکلی، ضمن بررسی عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، دستیابی به اهداف ترسیمی کلان را مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید کاری عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بیشتری از بازارهای هدف خاطر نشان کرد: صداقت، احترام به مشتری و ارباب رجوع، شناسایی صحیح جامعه هدف و تحلیل منطقی رفتار مشتریان، نقش بسزایی در پیشبرد امور و تحقق برنامه ها و سیاست های اعتباری دارند. 
در ادامه تلیکانی نیز با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان در جهت دستیابی به اهداف سازمانی، نگاه مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره به همکاران جوان بانک را ارزنده و ویژه توصیف نمود و تقویت روز افزون این تعامل دوسویه بین مدیران ارشد و بدنه پرسنلی بانک را خواستار شد.
رعایت اصول مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع، بهینه سازی و تقویت ارتباط رودررو با مشتریان، جذب منابع قرض الحسنه و اهتمام در افتتاح حساب جاری، تلاش بیشتر برای معرفی خدمات نوین بانکی و محصولات جدید بانکداری الکترونیک از دیگر محورهایی بود که در این بازدید ها مورد تاکید مدیران ارشد بانک قرار گرفت.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *