RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
آخرین اخبار

این خودروها به خط پایان رسیدند

رونمایی از ITM تحولی دیگر در صنعت بانکداری

بانک سامان به سامانه صیاد پیوست

قانونگذار دلایل عدم اجرای تبصره ۵ را پیگیری کند

امضــای قــرارداد همکـاری بین بانک کــارآفــرین و اگــزیم‌بانک کـــره جنــوبی

قطعی موقت خدمات پرداخت الکترونیک سامان در ۳۰ شهریور

سه مدیرعامل در یک سال برای بزرگترین معدن طلای ایران

پولشویی در سیفون بانک سوئیسی

سکه طرح جدید ۳۵۰۰ تومان گران شد/نرخ دلار کاهش یافت

شرایط بیمه و نحوه پرداخت خسارت سپرده گذاران بانک آینده

بیمه معلم از محصول جدید خود رونمایی می کند

پلاتفورم «تز» پرداخت الکترونیک را ساده می‌کند

عواقب سپردن بازار پول به امان بازار آزاد

سایه احتیاط بر کلیت معاملات بازار سهام

معرفی برندگان جشنواره تابستانه ناواکو

برگزاری نشست کارگروه حفاظتITبانک‌ها

اینترنتی در بانک سینا حساب قرض‌الحسنه باز کنید

تولید اتوبوس های درون شهری ایکاروس در ایران

سهم قابل توجه شعبه مستقل مرکزی بانک صادرات درحمایت از تولید و اشتغالزایی

بانک صنعت حامی طرح رونق تولید

آسان خرید در اصفهان معرفی شد

مشکل سپرده‌گذاران کاسپین حل نشد

توجه بانک مهر اقتصاد به بانکداری اسلامی

انتصاب سرپرست معاونت امور بانکی ثامن

توییت همتی درباره بیمه تخصصی زندگی

اهتمام بانکداران قرض‌الحسنه‌مهر به مشتری

۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۵/۳۱کد خبر: 209018
ایستانیوز:توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره و نجدی مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه، ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان لرستان بر تلاش همکاران برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان تاکید نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این بازدیدها، توکلی، ضمن بررسی عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، دستیابی به اهداف ترسیمی کلان را مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید کاری عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بیشتری از بازارهای هدف خاطر نشان کرد: صداقت، احترام به مشتری و ارباب رجوع، شناسایی صحیح جامعه هدف و تحلیل منطقی رفتار مشتریان، نقش بسزایی در پیشبرد امور و تحقق برنامه ها و سیاست های اعتباری دارند. 
در ادامه تلیکانی نیز با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان در جهت دستیابی به اهداف سازمانی، نگاه مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره به همکاران جوان بانک را ارزنده و ویژه توصیف نمود و تقویت روز افزون این تعامل دوسویه بین مدیران ارشد و بدنه پرسنلی بانک را خواستار شد.
رعایت اصول مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع، بهینه سازی و تقویت ارتباط رودررو با مشتریان، جذب منابع قرض الحسنه و اهتمام در افتتاح حساب جاری، تلاش بیشتر برای معرفی خدمات نوین بانکی و محصولات جدید بانکداری الکترونیک از دیگر محورهایی بود که در این بازدید ها مورد تاکید مدیران ارشد بانک قرار گرفت.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *