RSS
امروز شنبه ، ۵ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

بانک صادرات همچنان در خدمت اشتغالزایی نقاط محروم کشور

اعلام آمادگی موسسه ملل برای سرمایه گذاری در گیلان

یورو ارز مبنای صندوق توسعه ملی شود

تغییر جایگاه شرکت‌های PSP در بازار تراکنش‌های ابزارهای پذیرش

وزیر صنعت دستورالعمل اجرایی ثبت شناسه کالایی خودرو را ابلاغ کرد

سوئیفت برقرار و فعالیت بانک‌ها ادامه دارد

معاملات مسکن در کشور ۳۳ درصد افزایش یافت

اعلام کالاهای صادراتی مشمول دستورالعمل جدید ارزی در هفته آینده

مدل جدید بانک مرکزی برای صرافی‌ها

جزییات طرح کارت رالی کیش بانک سپه

انحصارشکنی ارزی در سامانه نیما

احتمال جایگزین شدن طلا با پول برای پرداخت به ایران

مغایرت ارز مجازی با قانون پولشویی

پیشنهاد صندوق بین المللی پول به سعودی‌ها

خطر بروز سفته بازی در بازار مسکن

تقدیر امام جمعه ارومیه از بانک مهر اقتصاد

عذرخواهی بانک تجارت برای اختلال درخدمات الکترونیک

پیش بینی یک موسسه آمریکایی از نتایج اقتصادی تحریم ایران

اعلام زمان مجمع فوق العاده بانک قوامین

امرالهی مدیر عامل بیمه رازی استعفاء داد

علت توقف عرضه های اولیه، هیجان بورس است

معاملات آتی بورس فلزات لندن به یوآن

صدور و تمدید غیرحضوری دفترچه‌های درمانی

گرانی طلا

رشد قیمت سکه / دلار یک تومان گران شد

اهتمام بانکداران قرض‌الحسنه‌مهر به مشتری

۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۵/۳۱کد خبر: 209018
ایستانیوز:توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره و نجدی مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه، ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان لرستان بر تلاش همکاران برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان تاکید نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این بازدیدها، توکلی، ضمن بررسی عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، دستیابی به اهداف ترسیمی کلان را مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید کاری عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بیشتری از بازارهای هدف خاطر نشان کرد: صداقت، احترام به مشتری و ارباب رجوع، شناسایی صحیح جامعه هدف و تحلیل منطقی رفتار مشتریان، نقش بسزایی در پیشبرد امور و تحقق برنامه ها و سیاست های اعتباری دارند. 
در ادامه تلیکانی نیز با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان در جهت دستیابی به اهداف سازمانی، نگاه مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره به همکاران جوان بانک را ارزنده و ویژه توصیف نمود و تقویت روز افزون این تعامل دوسویه بین مدیران ارشد و بدنه پرسنلی بانک را خواستار شد.
رعایت اصول مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع، بهینه سازی و تقویت ارتباط رودررو با مشتریان، جذب منابع قرض الحسنه و اهتمام در افتتاح حساب جاری، تلاش بیشتر برای معرفی خدمات نوین بانکی و محصولات جدید بانکداری الکترونیک از دیگر محورهایی بود که در این بازدید ها مورد تاکید مدیران ارشد بانک قرار گرفت.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *