آخرین اخبار

پات امکان کارت به کارت برای بانک کشاورزی را فراهم کرد

تداوم حمایت بانک شهر از مدیریت شهری کلانشهرها

رسیدگی به طرح اصلاح قانون چک به کجا رسید؟

منع شرکت‌های بیمه دولتی از سپرده‌گذاری در بانک‌ها

زمان،زمانِ ارز تک‌نرخی است؟

آیا بانک‌ها زیان می‌دهند؟

افزایش ۴۰۰ درصدی فروش آنلاین سکه‌ به دنبال سقوط بیت کوین

اعلام آخرین ظرفیت مجاز نگهداری ریسک شرکت‌های بیمه

افزایش ۲۲ درصدی درآمد «سپ» از محل قراردادهای سال ۹۷

درخواست دو شرکت جدید برای انتشار اوراق در بورس انرژی

صدور کارت هوشمند در ۱۵ روز با طعم خدمات بانکی

واردات برنج از ابتدای بهمن آزاد شد

رشد ۲۸درصدی شاخص بورس تهران

تحقق۷۴.۲ درصد اهداف مالیاتی سال ۹۶

افزایش ۱۹.۶درصدی سهم وام قرض‌الحسنه بانک ها

بیت کوین از نظر شرعی اشکال دارد

ضریب ریسک "بیت کوین" بالاست

صندوق تأمین اجتماعی در مرز هشدار

علت اصلی گرانی دلار چیست؟

برگزاری مسابقات ورزشی در بانک مسکن

عرضه اوراق سپرده مدت‌دار در بانک خاورمیانه

توسعه بازارپول با توسعه اوراق بهادار دولتی

هدف اول بانک تجارت تامین منافع ذینفعان است

رشد مطلوب حوزه بین‌الملل بانک رفاه در پسابرجام

عرضه اوراق گواهی سپرده موسسه ملل ادامه دارد

اهتمام بانکداران قرض‌الحسنه‌مهر به مشتری

۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۵/۳۱کد خبر: 209018
ایستانیوز:توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره و نجدی مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه، ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان لرستان بر تلاش همکاران برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان تاکید نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این بازدیدها، توکلی، ضمن بررسی عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، دستیابی به اهداف ترسیمی کلان را مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید کاری عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بیشتری از بازارهای هدف خاطر نشان کرد: صداقت، احترام به مشتری و ارباب رجوع، شناسایی صحیح جامعه هدف و تحلیل منطقی رفتار مشتریان، نقش بسزایی در پیشبرد امور و تحقق برنامه ها و سیاست های اعتباری دارند. 
در ادامه تلیکانی نیز با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان در جهت دستیابی به اهداف سازمانی، نگاه مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره به همکاران جوان بانک را ارزنده و ویژه توصیف نمود و تقویت روز افزون این تعامل دوسویه بین مدیران ارشد و بدنه پرسنلی بانک را خواستار شد.
رعایت اصول مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع، بهینه سازی و تقویت ارتباط رودررو با مشتریان، جذب منابع قرض الحسنه و اهتمام در افتتاح حساب جاری، تلاش بیشتر برای معرفی خدمات نوین بانکی و محصولات جدید بانکداری الکترونیک از دیگر محورهایی بود که در این بازدید ها مورد تاکید مدیران ارشد بانک قرار گرفت.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *