RSS
امروز شنبه ، ۲۷ آبان ۱۳۹۶
آخرین اخبار

افزایش وجه تضمین اولیه قرارداد آتی سکه

هشدار به بیمه شدگان تامین اجتماعی

شاخص کل ۱۹۶ واحد صعود کرد

کمک مالی کارکنان و نمایندگان بیمه سرمد به زلزله زدگان

بانک سامان در مناطق زلزله‌زده مدرسه و درمانگاه می‌سازد

سپرده‌گذاران فرشتگان بخوانند

پروژه دیگری از زرنام تامین مالی می‌شود

روابط کارگزاری بانکی ایران با آفریقای جنوبی برقرار می شود

افزایش کمک‌های بانک‌پاسارگاد به آسیب دیدگان زلزله

تخفیف ۲۰ درصدی بلیط بازی پرسپولیس پدیده با کوثر کارت

بازسازی مراکز درمانی در مناطق زلزله زده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

مجوز افزایش سرمایه۱۰۰ درصدی لیزینگ رایان سایپا

کمک های نقدی کارکنان بانک کشاورزی به زلزله زدگان

۴عاملی که ارزش طلایتان را بالا می برد

بازدید نماینده ویژه رهبری از بیمارستان‌ صحرایی پاسارگاد در مناطق زلزله‌زده

جزئیات بیمه مسکن مهر زلزله‌زدگان

بورس کالا بستر صادرات ۵ محصول استراتژیک

روز پُرترافیک بازار فیزیکی بورس انرژی

عرضه‌های متنوع در تالار صادراتی بورس کالا

برگزاری جلسه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در سرپل ذهاب

تحریم بانک سپه از سوی آلمان رد شد

بسته تسهیلاتی دولت برای زلزله‌زدگان+جزییات

بازدید بانک ایران زمین از مناطق زلزله زده

مراقب شگردهای جدید کلاهبرداران باشید

تداوم عقب نشینی قیمت دلار بانکی + جدول

اهتمام بانکداران قرض‌الحسنه‌مهر به مشتری

۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۵/۳۱کد خبر: 209018
ایستانیوز:توکلی و تلیکانی اعضای هیات مدیره و نجدی مدیرامور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفری یک روزه، ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان لرستان بر تلاش همکاران برای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایت مشتریان تاکید نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این بازدیدها، توکلی، ضمن بررسی عملکرد شعب استان در مقطع ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، دستیابی به اهداف ترسیمی کلان را مستلزم شناسایی و فعلیت بخشی به ظرفیت های جدید کاری عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی به منظور جذب سهم بیشتری از بازارهای هدف خاطر نشان کرد: صداقت، احترام به مشتری و ارباب رجوع، شناسایی صحیح جامعه هدف و تحلیل منطقی رفتار مشتریان، نقش بسزایی در پیشبرد امور و تحقق برنامه ها و سیاست های اعتباری دارند. 
در ادامه تلیکانی نیز با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق بین مدیران و کارکنان در جهت دستیابی به اهداف سازمانی، نگاه مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره به همکاران جوان بانک را ارزنده و ویژه توصیف نمود و تقویت روز افزون این تعامل دوسویه بین مدیران ارشد و بدنه پرسنلی بانک را خواستار شد.
رعایت اصول مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع، بهینه سازی و تقویت ارتباط رودررو با مشتریان، جذب منابع قرض الحسنه و اهتمام در افتتاح حساب جاری، تلاش بیشتر برای معرفی خدمات نوین بانکی و محصولات جدید بانکداری الکترونیک از دیگر محورهایی بود که در این بازدید ها مورد تاکید مدیران ارشد بانک قرار گرفت.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *