RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

ساسان معدل، مدیرعامل پرداخت نوین:

معدل: پرداخت نوین، طلوع دوباره ای خواهد داشت

بانک اقتصاد نوین برای حضور در بازارهای بین المللی برنامه جدی دارد
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۵/۲۹کد خبر: 208844
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت پرداخت نوین اعلام کرد که بانک اقتصاد نوین برنامه های جدی و گسترده ای برای حضور در بازارهای بین المللی دارد که این مسوولیت را به شرکت پرداخت نوین محول کرده و در این راستا، مذاکرات متعدد در حال انجام است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ساسان معدل در جمع خبرنگاران اعلام کرد که پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذیربط، حضور بانک اقتصاد نوین در آن سوی مرزها، به اشکال مختلف حالت اجرایی به خود خواهد گرفت.
با اشاره به تاریخچه شرکت پرداخت نوین اظهار داشت: این شرکت سومین شرکت پرداخت الکترونیک ثبت شده کشور است که در سال های نخست فعالیت، در چند شاخص اصلی صنعت پرداخت، دارای رتبه نخست بود ولی در سال های اخیر از جایگاه اصلی خود دور شده است.
وی با اشاره به انجام تغییرات در شرکت پرداخت نوین از نیمه دوم سال 95 با هدف برگرداندن آن به جایگاه واقعی آن، خاطرنشان کرد: این کار مستلزم تلاش فراوان و خلق ایده های جدید است که خوشبختانه در چندماه گذشته شروع شده است.
مدیرعامل پرداخت نوین با اشاره به این نکته که هم اکنون رقابت در صنعت پرداخت از حالت عادی خارج و لحظه ای شده و همه می خواهند از یک مسیر برای رسیدن به هدف استفاده کنند، گفت: بی تردید، عبور از آن مسیر، ما را به جایی نخواهد رساند به همین دلیل، در چند ماه گذشته یک سری خدمات جدید به سبد خدمات این شرکت اضافه شده است.
وی با بیان این نکته که پرداخت نوین به سمت ایجاد زنجیره ای از خدمات مکمل، روی آورده است، اظهار داشت: شرکت های نوین تک، نوین تل و صدرآوین در همین راستا تاسیس شده اند.
به گفته وی، نوین تک یک شرکت شتاب دهنده کسب و کار است که کار آن، پیداکردن استارت آپ های متعدد، پرورش، آموزش و رساندن آنها به مرحله کسب و کار جدی است.
معدل تاکید کرد: ما روی حوزه هایی مانند فین تک، اینترنت اشیا و اپلیکیشن، به صورت جدی وارد خواهیم شد و در این راستا، هم اکنون در پی یافتن استارت آپ های مناسب هستیم.
مدیرعامل پرداخت نوین گفت: نوین تل هم حاصل مشارکت با یکی از اپراتورهای مجازی شرکت های در حال فعالیت در بازار است که در مرحله نهایی انعقاد قرارداد هستیم.
وی با اشاره به این نکته که اپراتورهای مجازی از بخشی از ظرفیت اپراتورهای اصلی استفاده می کنند، تصریح کرد: پرداخت نوین در پی فراهم ساختن شرایطی برای تلفیق صنعت پرداخت و ارتباطات است و در این زمینه، سیم کارت های نوین تل، تا سه ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد.
معدل اضافه کرد: تاکنون 24 موافقت اصولی برای اپراتورهای مجازی صادر شده است که 4 تا 5 شرکت، موفق به دریافت مجوز فعالیت شده اند و از این تعداد، دو شرکت سیم کارت های خود را وارد بازار کرده اند.
وی یادآور شد: نوین تل به هیچ وجه در پی توزیع گسترده سیم کارت نیست بلکه در پی ارائه خدمات متمایز است.
مدیرعامل پرداخت نوین در مورد شرکت صدرآوین نیز گفت: صدرآوین یک صندوق سرمایه گذاری جسورانه است که با همکاری شرکت تامین سرمایه نوین راه اندازی شده و هدف آن سرمایه گذاری جدی روی ایده های با ریسک بالاتر است.
به اعتقاد وی، صدرآوین تکمیل کننده خدمات نوین تک است به عبارت دیگر نوین تک روی کسب و کارهای کوچک تر و نوپاتر کار می کند و اگر این کسب و کارها به مراحل رشد و نمو برسند و به سرمایه گذاری بیشتر نیاز داشته باشند صدرآوین به آنها کمک می کند.
وی تاکید کرد: مجوز تاسیس صندوق صدرآوین از فرابورس اخذ شده و این صندوق هم اکنون در مرحله ثبت است و پیش بینی می شود که تا یک ماه دیگر با سرمایه گذاری های جدید، کار خود را شروع کند.
معدل اظهار داشت: مجموعه این شرکت ها در کنار پرداخت نوین و یکی دو شرکت دیگر که در حال مذاکره اند، خانواده نوین را تشکیل می دهند.
به گفته وی، یکی از این شرکت، یک شرکت نرم افزاری فعال در صنعت پرداخت است که ظرف چهار پنج ماه گذشته عملکرد موفقی داشته است.
مدیرعامل پرداخت نوین به ایجاد تغییرات جدی در ساختار این شرکت  با عنوان "طلوع پرداخت نوین" و تلاش برای سوق دادن آن به کسب و کارهای جداگانه، اشاره کرد و گفت: این شرکت جزو معدود شرکت هایی است که بر اساس توافق با بانک اقتصاد نوین، در بخش خودپرداز فعالیت دارد و قرار است بخش خودپردازها را به صورت جدی تر پیگیری کند ضمن این که تغییرات جدی در پایانه های فروش هم در دستور کار شرکت قرار دارد.
وی ادامه داد: محصولات جدید و متفاوتی را در دو هفته آینده از طریق پایانه های فروش، به بازار عرضه خواهیم کرد.
معدل تعداد پایانه های فروش شرکت پرداخت نوین را در شرایط کنونی 150 هزار دستگاه ذکر کرد و از برنامه این شرکت برای افزایش 150 هزار دستگاه دیگر تا پایان سال خبر داد و گفت: البته در پی وارد کردن پایانه هایی با ویژگی خاص هستیم.
وی با تاکید بر لزوم دریافت کارمزد از دریافت کنندگان خدمات بانکی، تصریح کرد: نظام بانکی سال گذشته بابت خدمات ارائه شده، 6 هزار میلیارد تومان کارمزد پرداخت کرده است.
مدیرعامل پرداخت نوین تصریح کرد: بانک ها دیگر تحمل شرایط کنونی را ندارند و صنعت پرداخت نیز بدون کارمزد نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.
وی با بیان این نکته که وابستگی مردم به پرداخت الکترونیک هر روز در حال افزایش است، یادآور شد: بانک ها باید بتوانند بابت همه خدمات خود، کارمزد پرداخت کنند و بالاخره باید یکی پیدا شود که قورباغه زشت کارمزدها را قورت بدهد.
معدل خاطرنشان کرد: شرایط بانک ها به گونه ای شده است که به سرعت باید روی مقوله کارمزد تصمیم گیری شود و شواهد نشان می دهد که این موضوع خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *