RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

اعطای تندیس زرین سرآمدی به بانک ملت

۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۵/۲۸کد خبر: 207746
ایستانیوز:روابط عمومی بانک ملت در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران، تندیس زرین روابط عمومی را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مراسم که با حضور استادان ارتباطات و فعالان عرصه روابط عمومی در کشور برگزار شد، تندیس زرین روابط عمومی به مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک اهدا شد.
بر اساس این گزارش، این تندیس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQMدر روابط عمومی و کسب حداقل ۷۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان ،ارزیابان، اساتید و متخصصان روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت تعلق گرفته است.
روابط عمومی بانک ملت همچنین بر اساس ممیزی های صورت گرفته و رای هیات داوران، موفق به دریافت ۵ ستاره شده است.
معیار رهبری و مدیریت با ۱۳ شاخص و ۱۰۰ امتیاز، معیار خط مشی و راهبرد با ۵ شاخص و ۸۰ امتیار، معیار مدیریت و توسعه منابع انسانی با ۶ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مرتبط با مخاطبان با ۸ شاخص و ۲۰۰ امتیاز، معیار مرتبط با کارکنان با ۶ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مرتبط با جامعه با ۵ شاخص و ۶۰ امتیاز، معیار مشارکت، منابع مالی و فناوری با ۷ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مدیریت فرآیندی با ۴ شاخص و ۱۴۰ امتیاز و معیار مربوط به نتایج کلیدی و عملکرد با ۷ شاخص و ۱۵۰ امتیاز، مبنای ارزیابی های صورت گرفته در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران بوده است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *