RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

عضو هیات مدیره

اعلام الویت های اعتباری بانک ملی ایران

۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۵/۲۸کد خبر: 207692
ابیستانیوز:همایش بررسی مسایل صدور ضمانت نامه و کارت های اعتباری با حضور محمود شایان ، عضو هیات مدیره بانک ، موسوی زاده مدیر امور اعتباری و آزادی مدیر امورشعب تهران در اداره امور شعب شمال تهران برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمودشایان در این همایش گفت: یکی از وظایف اصلی مدیران در حال حاضر برنامه ریزی صحیح جهت تخصیص منابع بانک است و این میسر نمی شود مگر با نگرش موثر وکارامد مدیران در جهت  تقویت سیستم اقتصادی کشور .
وی افزود : توجه به بنگاه های کوچک و متوسط در بهبود فضای کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این بنگاه ها در زنجیره تامین اقتصادی و رونق بنگا ه های بزرگ تاثیر به سزایی دارد و یکی از اولویت ها و سیاست های اعتباری بانک ملی ایران ، حمایت از اینگونه بنگاه ها می باشد.ضمن آن که لازم است ، تامین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی را در کنار بنگاه های کوچک و متوسط مورد توجه و اهتمام قرار دهیم. 
 عضو هیات مدیره بانک با تأکید بر مدیریت قیمت تمام شده برای کاهش هزینه ها،برنامه ریزی برای صدور ضمانتنامه ها و صدور اعتبارات اسنادی داخلی را لازم الاجرا دانست.
 در ادامه این مراسم علی موسوی زاده ،مدیر امور اعتباری  بانک با تاکید بر تغییر نیاز مشتریان در سیستم های الکترونیکی و بانکداری مجازی تغییراستراتژی ارائه خدمات همسو با نظر مشتریان را مهمترین راه برای جذب و حفظ مشتریان دانست.
وی با بیان اهمیت مدل کسب و کار در موفقیت سازمان های بزرگ به تبیین بخش های مختلف مدل کسب و کار یا بانکداری جامع اعم از مدل های مشتری محور ،محصول محور و کارمزد محور پرداخت.
محمدنور  آزادی ، مدیر امور شعب تهران ، دیگر سخنران این همایش بود . وی لازمه جذب منابع ، صدور ضمانت نامه ها و کارت های اعتباری را ایجاد انگیزه بهتر در کارکنان دانست و متذکر شد؛  تغییر افراد نتیجه  مطلوبی نخواهد داشت، تغییر افکار همکاران است که موجب  پویایی در سازمان خواهد شد.
ازادی یکی  از راه های ضروری مدیریت در شرایط فعلی را تکیه بر منابع انسانی مبتنی بر درک متقابل و هم افزایی براساس واقعیت سازمانی دانست.
 لازم به ذکر است در ابتدای این همایش محمد رضا صدری رییس  اداره امور شعب شمال تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد، برنامه ها و اهداف اداره امور را تشریح کرد
در این همایش دو پنل پرسش و پاسخ در خصوص ضمانت نامه و کارت اعتباری توسط مدیران و کارشناسان اداره کل اعتبارات و کارشناسان شرکت پیشگامان پویا برگزار و به پرسش های حاضران پاسخ داده شد.
 در این جلسه مسئولین و کارشناسان اداره امورشعب شمال تهران و روسای شعب تابعه  و مسئولین شعب مستقل اسکان و میرداماد حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *