RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

اجرای طرح رجیستری به نفع دولت و مردم است

۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۵/۲۸کد خبر: ۲۰۷۶۸۹
ایستانیوز:یک کارشناس حوزه IT گفت: با اجرای طرح رجیستری ضمن افزایش درآمدهای دولت از محل واردات قانونی گوشی های تلفن همراه به کشور، منافع مصرف کنندگان نیز بصورت مطلوبی تامین خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از میزان، امیرمیثم گیاهی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان میدهد که اجرای این طرح تاثیرچشمگیر و قابل توجهی بر قیمت گوشی‌های تلفن همراه نخواهد داشت.
 
وی اظهارداشت: این امکان نیز وجود دارد که اجرای این طرح باعث افزایش کمی در قیمت شود، اما معتقدیم اجرای رجیستری نهایتا به نفع مردم و مصرف کنندگان خواهد بود. زیرا بعد از اجرای رجیستری کلیه شرکت‌های وارد کننده اصلی و دارای مجوز، ملزم به ارائه خدمات پس از فروش استاندارد می‌باشند که مدت زمان آن حداقل 18 ماه خواهد بود.
 
این کارشناس حوزه آی تی تصریح کرد: اقدامات اخیر صورت گرفته در حوزه خدمات پس از فروش موجب شد تا شرکت‌های گارانتی دهنده کیفیت خدمات دهی خود را افزایش داده و نگاه مردم نسبت به گارانتی در این صنعت بهبود یابد.
 
به گفته وی به منظور ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مردم و همچنین رعایت حقوق مصرف کنندگان، دستگاه‌های متولی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و اتحادیه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی با اجرای طرحی همسو اقدام به ساماندهی و جمع آوری کارت‌های گارانتی تقلبی و غیر مجاز در بازار نمودند.
 
گیاهی تاکید کرد: با اجرای این طرح کارت‌های گارانتی غیر معتبر از بازار IT جمع آوری وهمچنین تا کنون حدود 50شرکت رسمی برای ارائه خدمات رسمی به مشتریان در بخش‌ها و برند‌های مختلف شناسایی شدند که مشخصات این شرکت‌ها در سایت اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قابل مشاهده است.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *