RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

توسعه همکاری بانک کشاورزی و ایران ارقام

۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۵/۲۵کد خبر: 207541
ایستانیوز:مدیران بانک کشاورزی و مدیران ارشد شرکت ایران ارقام در نشستی مشترک در کافهATM ، بر توسعه همکاری ها و انجام پروژه های مختلف درحوزه بانکداری الکترونیک تاکید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این نشست که با حضور دکتر عابد آفتابی، مدیرعامل  و مدیران توسعه بازار و امور مشتریان شرکت ایران ارقام  و محمد رضا غفوری مدیر کل امور مشتریان و حسینی فر مدیر کل اداره خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی¬ همراه بود؛ «محصول¬جدید صراف» که از قابلیت های ویژه دستگاه خوددریافت-خودپرداز(cash recycler) است، معرفی شد و زمینه های همکاری جدید میان  بانک کشاورزی و  این شرکت مورد بررسی قرار گرفت .
 
در این نشست، عابد آفتابی، مدیرعامل ایران ارقام، بانک کشاورزی را یکی از مشتریان و شرکای راهبردی این شرکت دانست و گفت: ما سعی می کنیم تا علاوه بر ارائه به روزترین محصولات و خدمات بانکی به مشتریان و نظام بانکی، به تقویت همکاری ها با بانک کشاورزی در زمینه توسعه دولت هوشمند، ورود به بازارهای جدید با مشارکت بانک و خلاقیت در ارائه سرویس های جدید به مشتریان بانکی بپردازیم.
 
محمدرضا غفوری، مدیر کل امور مشتریان بانک کشاورزی نیز ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران ارقام بیان داشت: بانک کشاورزی در جهت بهره گیری از محصولات و خدمات بانکداری الکترونیک مایل است تا همکاری های مشترک خود را با این شرکت گسترش دهد.     
 
همچنین در این جلسه و در جریان بازدید از کافه ATM و نمایشگاه تخصصی محصولات ایران ارقام، گزارش مبسوطی از توانمندی ها، خدمات و امکانات سخت افزاری(دستگاه خوددریافت-خودپرداز و سامانه صراف» وکیوسک بانکی و کیوسک Cashless) و نرم افزاری به ویژه محصول هوش تجاری(BI) و سامانه صراف از سوی مدیران توسعه بازار و امور مشتریان و مدیران سامانه های بانکی شرکت ایران ارقام ارائه شد.
 
«سامانه صراف» یکی از محصولات راهبردی ایران ارقام  است که با قابلیت تبدیل ارز به ریال و برعکس می تواند پاسخگوی  نیازهای گردشگران و شهروندان خارجی و داخلی در مراکز گردشگری، هتل ها و فرودگاه ها و پایانه های حمل و نقل کشور باشد.
 
این سامانه یکی ازخدمات ارزش افزوده دستگاه خوددریافت-خودپرداز یا Cash Recycler است که می تواند با شناسایی بارکد گذرنامه گردشگران خارجی به ایران خدمات تبدیل ارزهای خارجی به ریال را انجام داده و با محاسبه قیمت روز ارز به آنها به وجه نقد یا کارت هدیه ارائه کند. خدمات سامانه صراف تنها مختص شهروندان خارجی نیست بلکه شهروندان و مشتریان ایرانی نیز می توانند با کمک کارتهای بانکی خود، ریال خود را به ارز تبدیل کنند.
 
خوددریافت–خودپرداز (Cash recycler) علاوه بر داشتن تمام توانمندیهای موجود ATM، قابلیت دریافت اسکناس از مشتری را دارد تا پس از کنترل و شناسایی 100 درصدی، اسکناس های سالم و غیرجعلی را دریافت و ضمن واریز آنی پول به حساب کارت مشتری، به چرخه پرداخت وجه، منتقل کند. از دستگاه خوددریافت و خودپرداز می توان به عنوان یک صراف و تبدیل ریال به ارز و برعکس استفاده کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *