RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

فیس‌بوک برنامه اختصاصی در چین عرضه می‌کند

۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۵/۲۲کد خبر: ۲۰۷۳۰۲
ایستانیوز:فیس بوک بی سروصدا یک برنامه موبایلی را در چین عرضه کرده است، این در حالی است که شبکه اجتماعی آن در این کشور بلوکه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،انگجت، فیس بوک علیرغم تلاش های زیاد نتوانسته رضایت مقامات چینی را به دست آورد و در این کشور پهناور فعالیت داشته باشد. حال برخی منابع خبری می گویند این شرکت راه تازه ای را برای نفوذ به چین در نظر گرفته و یک برنامه به اشتراک گذاری عکس برای استفاده چینی ها عرضه کرده است.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از فارس، این برنامه که Colorful Balloons نام دارد، شباهت زیادی به برنامه مشابه فیس بوک با این قابلیت ها موسوم به Moments دارد. البته فیس بوک با زیرکی از کاربرد نام و برند خود در برنامه عرضه شده در چین خودداری کرده تا از ایجاد هرگونه مشکلی خودداری کند.
 
به نظر می رسد جذابیت بازار چین برای فیس بوک به اندازه ای است که این شرکت قصد دارد به هر نحو ممکن سهمی از آن را به خود اختصاص دهد. این شرکت در واکنش به انتشار این اخبار از هرگونه رد یا تایید آنها خودداری کرده و صرفا تصریح کرده که علاقمند به حضور در بازار چین است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *