RSS
امروز یکشنبه ، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

سامانه وام ازدواج از دسترس خارج شد

کنترل قیمت خودروهای وارداتی ها دستوری شد

تحولات بازار مسکن در سال۹۶

آخرین جزییات از پرداخت سود سهام عدالت

طرح "رونق تولید" به‌کجا رسید؟

هشدار نسبت به وقوع جرائم مالیاتی در دستگاه‌های اجرایی

تحویل فیزیکی سکه طلا از طریق گواهی سپرده کالایی

فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار شرکت تعاونی در کشور

توسعه بیمه با کت‌باندها

پرداخت ۱۵ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران

تمرکز بیمه مرکزی برای فرهنگ سازی از مدارس تا رسانه ها و شبکه های اجتماعی

قدردانی نماینده قزوین از نقش حمایتی پست بانک در مناطق محروم

تیزر رادیویی "مهر آسمانی" بانک کشاورزی برتر شد

بخشنامه جدید ارزی به ۲۷ بانک+سند

توصیه های وزیر صنعت به بانک‌مرکزی

افتتاح حساب بانک رفاه در یک بانک تراز اول اروپایی

روابط عمومی بانک شهر در جمع سرآمدان

اعطای تندیس زرین سرآمدی به بانک ملت

همکاری بانک رسالت و انجمن مالی اسلامی

پرداخت تسهیلات ازدواج به ۱۴ هزار نفر

سهم بانک قرض الحسنه مهر از وام ازدواج

تعیین نماینده‌بانک‌های‌دولتی در شورا تبلیغات

افزایش حجم و ارزش معاملات آتی سکه

پرداخت سود سهامداران پتروشیمی جم

بیمه دانا ۲۵میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

تعامل بیشتر با مشتریان توسط بخش اعتباری بانک ملی

۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۵/۲۱کد خبر: 207207
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بخش اعتباری این بانک با در نظر گرفتن شرایط مشتریان و درک وضعیتی که آنها در دوران تحریم داشته اند تعامل بیشتری را با آنها خواهد داشت و در انجام امور آنها سهولت بیشتری را به کار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمود شایان در همایش" بررسی مسائل و مشکلات صدور ضمانتنامه و کارت اعتباری" که در سالن همایش اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شد، با تاکید بر جدیت شعب این بانک در  صدور ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی اظهار کرد:بانک ملی ایران تلاش خواهد کرد تا برای خروج اقتصاد کشور از رکود در دوره دولت دوازدهم، نقشی مهم و پر رنگ تر از گذشته ایفا کند.
وی افزود:اقتصاد ایران،اقتصادی بانک محور است و  بانک ها نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارند.بنابراین برای رفع این مشکلات همه همکاران بانک ملی ایران باید دست به دست هم دهند تا این بانک عملکردی بهتر از گذشته داشته باشد.
شایان تاکید کرد: پیشبرد همه طرح ها اعم از اقتصادی و اجتماعی و ... در گرو تخصیص نقدینگی از سوی بانک هاست.
در ادامه این همایش علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات و مصطفی محسنی رییس اداره کل بررسی طرح ها، تنی چند از کارشناسان اداره کل مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران و شرکت پیشگامان پویا به پرسش های حاضران درباره ضمانتنامه و کارت های اعتباری پاسخ گفتند.
موسوی زاده در این همایش با تاکید بر اهمیت مدل کسب و کار درموفقیت سازمان های بزرگ در جهان گفت: به تازگی بانک مرکزی کشور تحقیق و بررسی درباره مدل های کسب و کار را آغاز کرده است که امیدواریم نتایج آن ثمر بخش باشد.
مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران  در ادامه به تبیین بخش های مختلف مدل کسب و کار یا بانکداری جامع اعم از مدل های مشتری محور، محصول محور و کارمزد محور پرداخت.
لازم به ذکر است در این همایش علی خسروی رییس اداره امورشعب مرکزی تهران و معاونان، رؤسای حوزه ها و کارشناسان اعتباری، گروهی از کارشناسان شرکت پیشگامان پویا و اداره کل عملیات بانکی و مسئولان اعتباری شعب تابعه اداره امور شعب مرکزی تهران نیز حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *