RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۳ آذر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

پوشش ریسک های بزرگ توسط صنعت بیمه

بانک ملی انتخاب اول شرکت پالایش نفت تهران

فروش اوراق گواهی سپرده بانک سامان تا ۲۶ آذر

بزرگ ترین بانک کشور به تاپ پیوست

ساخت بیمارستان در غرب‌کشور توسط‌بانک‌ها

ریخت و پاش بودجه‌ای اصلاح نشد!

علاقه به "بیت کوین" یک جنون کلاسیک است

بیشترین مزد در هر ساعت برای کدام مشاغل هستند

خطرات خرید «بیت کوین»

" لیت‌کوین "رقیب جدید بیت‌کوین از راه رسید

رشد ۲۸۵ ریالی یورو

اعطای نشان ملی توسعه کیفیت بانکداری به مدیرعامل بانک انصار

درخواست "گوترش" دربارۀ برجام

دوقلوهای بیت‌کوینی

جزییات حمله به شبکه بین بانکی توسط هکرها

پیش‌ بینی رشد‌ اقتصادیِ مستمر برای ایران

عوامل پیدایش اقتصاد سایه

تحلیل گلدمن ساکس ازتاثیر نوسانات بیت کوین برطلا

اصلاح ساختار معافیت‌های مالیاتی

تمام متهمان پرونده ثامن‌الحجج آزاد شدند

برگزاری جلسه شورای عالی هیئت خدمات مالی اسلامی

بانک رفاه بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال ضمانتنامه صادر کرد

چرا قیمت ارز افزایش یافت

سود و زیان عملیات روزمره بانک کنترل شود

تقدیر از پژوهشگر نمونه بانک صنعت ومعدن

تعامل بیشتر با مشتریان توسط بخش اعتباری بانک ملی

۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۵/۲۱کد خبر: 207207
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بخش اعتباری این بانک با در نظر گرفتن شرایط مشتریان و درک وضعیتی که آنها در دوران تحریم داشته اند تعامل بیشتری را با آنها خواهد داشت و در انجام امور آنها سهولت بیشتری را به کار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمود شایان در همایش" بررسی مسائل و مشکلات صدور ضمانتنامه و کارت اعتباری" که در سالن همایش اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شد، با تاکید بر جدیت شعب این بانک در  صدور ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی اظهار کرد:بانک ملی ایران تلاش خواهد کرد تا برای خروج اقتصاد کشور از رکود در دوره دولت دوازدهم، نقشی مهم و پر رنگ تر از گذشته ایفا کند.
وی افزود:اقتصاد ایران،اقتصادی بانک محور است و  بانک ها نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارند.بنابراین برای رفع این مشکلات همه همکاران بانک ملی ایران باید دست به دست هم دهند تا این بانک عملکردی بهتر از گذشته داشته باشد.
شایان تاکید کرد: پیشبرد همه طرح ها اعم از اقتصادی و اجتماعی و ... در گرو تخصیص نقدینگی از سوی بانک هاست.
در ادامه این همایش علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات و مصطفی محسنی رییس اداره کل بررسی طرح ها، تنی چند از کارشناسان اداره کل مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران و شرکت پیشگامان پویا به پرسش های حاضران درباره ضمانتنامه و کارت های اعتباری پاسخ گفتند.
موسوی زاده در این همایش با تاکید بر اهمیت مدل کسب و کار درموفقیت سازمان های بزرگ در جهان گفت: به تازگی بانک مرکزی کشور تحقیق و بررسی درباره مدل های کسب و کار را آغاز کرده است که امیدواریم نتایج آن ثمر بخش باشد.
مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران  در ادامه به تبیین بخش های مختلف مدل کسب و کار یا بانکداری جامع اعم از مدل های مشتری محور، محصول محور و کارمزد محور پرداخت.
لازم به ذکر است در این همایش علی خسروی رییس اداره امورشعب مرکزی تهران و معاونان، رؤسای حوزه ها و کارشناسان اعتباری، گروهی از کارشناسان شرکت پیشگامان پویا و اداره کل عملیات بانکی و مسئولان اعتباری شعب تابعه اداره امور شعب مرکزی تهران نیز حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *