RSS
امروز شنبه ، ۵ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

فروش ۵۰ درصد اوراق مرابحه۷۰۰ میلیارد تومانی ایران خودرو

تصویب واگذاری ۳۴ بنگاه به ارزش بیش از شش هزار میلیارد تومان

ارائه تسهیلات با نرخ ۴.۵ درصد توسط بانک آینده

خودروی جدید پژو۵۰۸ اسپرت؛ قبل از رونمایی +تصاویر

معامله ۵۰ کالای جدید در بورس انرژی

دیدار مدیران عامل بانک کشاورزی و ارس بانک اسپانیا

اهدای نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک شهر

قدردانی نمایندگان بیمه مرکزی ازعملکرد بیمه ‌کوثر

طرح تسهیلاتی بَهاوَر بانک آینده؛ راه‌کاری مؤثر در توزیع عادلانه تسهیلات

بیمه آسیا هزینه چاپ سررسید را به تهیه نوشت افزار اختصاص داد

افزایش مدت بازپرداخت وام ازدواج ۱۵ میلیونی به ۵ سال

فهرست ۱۸ کالای پرفروش در جهان

حباب دلار ترکید

افزایش ۸.۵ درصدی اجاره مسکن در پاییز

آغاز اولین پذیرش دوگانه شرکت ها در بورس استانبول

پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به زلزله‌زدگان کرمانشاه

افزایش قیمت سکه در بازار

تخفیف ویژه شارژ برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض معابر

کاهش پایه پولی با رشد دارایی های خارجی

تصویب اوراق سلف خودرو در بورس کالا

تشکیل کمیته ساماندهی بازار مسکن

صعود ۳۰ پله‌ای سپ در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی

تلگرام دومین پیش فروش ارز رمزنگار خود را مخفیانه انجام داد

بیمه گران هنوز آماده اجرای IFRS ۱۷ نیستند

ارائه خدمات بانکی در ساعات عصر شعب بانک رفاه

تعامل بیشتر با مشتریان توسط بخش اعتباری بانک ملی

۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۵/۲۱کد خبر: 207207
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: بخش اعتباری این بانک با در نظر گرفتن شرایط مشتریان و درک وضعیتی که آنها در دوران تحریم داشته اند تعامل بیشتری را با آنها خواهد داشت و در انجام امور آنها سهولت بیشتری را به کار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمود شایان در همایش" بررسی مسائل و مشکلات صدور ضمانتنامه و کارت اعتباری" که در سالن همایش اداره امور شعب مرکزی تهران برگزار شد، با تاکید بر جدیت شعب این بانک در  صدور ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی اظهار کرد:بانک ملی ایران تلاش خواهد کرد تا برای خروج اقتصاد کشور از رکود در دوره دولت دوازدهم، نقشی مهم و پر رنگ تر از گذشته ایفا کند.
وی افزود:اقتصاد ایران،اقتصادی بانک محور است و  بانک ها نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارند.بنابراین برای رفع این مشکلات همه همکاران بانک ملی ایران باید دست به دست هم دهند تا این بانک عملکردی بهتر از گذشته داشته باشد.
شایان تاکید کرد: پیشبرد همه طرح ها اعم از اقتصادی و اجتماعی و ... در گرو تخصیص نقدینگی از سوی بانک هاست.
در ادامه این همایش علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، فریدون رشیدی رییس اداره کل اعتبارات و مصطفی محسنی رییس اداره کل بررسی طرح ها، تنی چند از کارشناسان اداره کل مدیریت عملیات بانکی بانک ملی ایران و شرکت پیشگامان پویا به پرسش های حاضران درباره ضمانتنامه و کارت های اعتباری پاسخ گفتند.
موسوی زاده در این همایش با تاکید بر اهمیت مدل کسب و کار درموفقیت سازمان های بزرگ در جهان گفت: به تازگی بانک مرکزی کشور تحقیق و بررسی درباره مدل های کسب و کار را آغاز کرده است که امیدواریم نتایج آن ثمر بخش باشد.
مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران  در ادامه به تبیین بخش های مختلف مدل کسب و کار یا بانکداری جامع اعم از مدل های مشتری محور، محصول محور و کارمزد محور پرداخت.
لازم به ذکر است در این همایش علی خسروی رییس اداره امورشعب مرکزی تهران و معاونان، رؤسای حوزه ها و کارشناسان اعتباری، گروهی از کارشناسان شرکت پیشگامان پویا و اداره کل عملیات بانکی و مسئولان اعتباری شعب تابعه اداره امور شعب مرکزی تهران نیز حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *