RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

کلاهبرداری ۸ میلیاردی از شرکت های بیمه

۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۵/۲۰کد خبر: 207099
ایستانیوز:در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه اعضای باندی با ترفند تصادف ساختگی و مصدوم کردن افراد به منظور دریافت دیه، از شرکت های بیمه کلاهبرداری می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت :اعضای باندی که با اغفال تعدادی از شهروندان آنها را مصدوم کرده و با ایجاد تصادف ساختگی به منظور دریافت دیه ، بیش از هشت میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شدند .
 سرهنگ علی پورکاوه  اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه اعضای باندی با ترفند تصادف ساختگی و مصدوم کردن افراد به منظور دریافت دیه، از شرکت های بیمه کلاهبرداری می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
 وی افزود : کارآگاهان تحقیقات گسترده ای را در این زمینه انجام داده و با انجام اقدامات علمی و تخصصی سرانجام مخفیگاه متهمان را شناسایی کرده و طی هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند.
 این مقام مسئول بیان داشت: در بازرسی از محل تعداد 16 نفر از اعضای این باند حین مصرف مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که طی تحقیقات اولیه در پلیس آگاهی به بزه انتسابی خود اعتراف کرده و عنوان داشتند که پس از شناسایی و اغفال افراد فقیر با وعده پرداخت درصدی از مبلغ دیه دریافتی ،با قساوت تمام اقدام به شکستگی های عمدی برروی آنان کرده و سپس با تصادف ساختگی، مصدومین حادثه را جهت مداوا به بیمارستان منتقل و با تشکیل پرونده از شرکت های بیمه، دیه دریافت می کردند.
 این مقام مسئول عنوان داشت: این باند با وعده پرداخت درصدی از دیه دریافتی از شرکت های بیمه به افراد مصدوم آنان را در محلی تا دریافت دیه  نگهداری کرده و حتی از آنها در شهرهای دیگر نیز استفاده می کردند.
 سرهنگ پورکاوه در تشریح ابعاد دیگری از جنایات این باند اظهار داشت: متهمان به منظور تسکین درد ناشی از شکستگی آنها را معتاد به مواد مخدر از نوع تریاک کرده بودند. 
 سرهنگ  پورکاوه  در ادامه با بیان اینکه بررسی ها و برآوردهای صورت گرفته نشان می دهد که اعضای این باند به شیوه اشاره شده معادل 6 تا 8 میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کردند بیان داشت: در ادامه هشت نفر دیگر از همدستان این متهمان نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند .
به نوشته موج ، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد : در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که متهمان افراد غیر بومی هستند که با استفاده از این روش علاوه بر شهرستان کاشان، در شهرستان های بیرجند ، ، زاهدان ، مشهد ، کرمان ، قزوین، بجنورد ،طبس و اردبیل نیز از سال گذشته تاکنون تشکیل پرونده داده و منتظر دریافت دیه بودند که با هوشیاری ماموران دستگیر و تحویل قانون شدند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه، کلاهبرداری
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *