RSS
امروز جمعه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

افزایش حجم معاملات روزانه فرابورس ایران

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۵/۱۶کد خبر: 206840
ایستانیوز:میانه هفته معاملاتی جاری داد و ستدهای فرابورس ایران با معامله ۳۴۲ میلیون ورقه بهادار در ۲۳ هزار دفعه به ارزش یک‌هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال ادامه یافت که نسبت به روز گذشته حجم معاملات افزایش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دوشنبه ۱۶ مردادماه سهامداران در مجموع بازارهای اول و دوم شاهد جابه جایی نزدیک به ۱۱۰ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال بودند و به ترتیب نمادهای «ذوب» و «چکاپا» بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
 
در نماد معاملاتی ذوب‌آهن بیش از ۴۶ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۳۵ میلیارد ریال و در نماد شرکت گروه صنایع کاغذ پارس ۱۵.۶ میلیون سهم به ارزش ۵۱ میلیارد ریال دست به دست شد.
 
امروز همچنین نمادهای «ذوب»، «شلیا»، «شاوان» و «اپرداز» پُربازدیدترین نمادهای معاملاتی شناخته شدند؛ در عین حال نمادهای «ثالوند» و «کیمیا» در حالی بیشترین رشد قیمت را تجربه کردند که نمادهای «کمرجان» و «اپرداز» با بالاترین افت قیمتی روبرو شدند.
 
به موازات معاملات امروز نماد شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار پس از لغو برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی اصفهان، با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر انتشار گزارش عدم اظهارنظر حسابرس در خصوص صورت‌های مالی سال ۱۳۹۴ متوقف شد.
 
در مجموع سه تابلو معاملاتی بازار پایه نیز سهامداران تعداد ۲۲۸ میلیون سهم به ارزش بیش از ۴۸۸ میلیارد ریال را دست به دست کردند. از سوی دیگر در تابلو اوراق تسهیلات مسکن بیش از ۸۰ هزار ورقه تسه به ارزش بیش از ۶۲ میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفت و قیمت این اوراق در بازه ۷۶۸ تا ۷۹۷ هزار ریال نوسان کرد.
 
سرمایه‌گذاران همچنین بیش از ۵۱۴ هزار ورقه را به ارزش ۵۱۳ میلیارد ریال در بازار اوراق با درآمد ثابت فرابورس دادوستد کردند. در این بازار اوراق اجاره هواپیمایی ماهان بیشترین حجم و ارزش معاملات را در اختیار گرفت.
 
نمادهای معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی شهریور سوم و نمادهای معاملاتی اوراق مرابحه شرکت واسط مالی تیر سوم به منظور پرداخت اجاره و اقساط شش ماهه اوراق در تاریخ ۱۸ مردادماه سال ۹۶ متوقف شدند.
 
در نهایت شاخص کل فرابورس نیز با افت ۵ واحدی در نزدیکی ارتفاع ۹۲۶ واحدی ایستاد. سه نماد «میدکو»، «ذوب» و «زاگرس» در حالی بیشترین تاثیر منفی را بر آیفکس به جا گذاشتند که نماد «مارون» تا یک واحد تاثیر مثبت بر این نماگر داشت و مانع از افت بیشتر آن شد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:فرابورس
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *