RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

رشد ۱۸ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران

۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۵/۱۰کد خبر: 205450
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: منابع کل بانک تاکنون بالغ بر ۱۸.۹ درصد و منابع شعب استان تهران نیز از ابتدای سال جاری نسبت به پایان سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسن تلیکانی در نشست هم اندیشی روسای شعب استان تهران با اعلام این مطلب افزود:تمامی مشکلات در حوزه های مختلف بانکداری به ویژه در شعب بانک باید شناسایی شده و در کمترین زمان ممکن برای رفع آن تلاش شود.
وی با اشاره به رشد چشمگیر منابع و آمار قابل ملاحظه بهبود عملکرد شعب استان تهران بیان داشت: شعب این استان در ۴ ماه ابتدای سال ۹۶ بیش از ۶۰ درصد رشد منابع داشته است که این امر بیانگر شایستگی مدیریت شعب استان تهران و زحمات وتلاش های کارکنان ساعی در صف و ستاد می باشد که جای تقدیر دارد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به اقدامات موثر انجام شده در خصوص کاهش میزان مطالبات افزود: خوشبختانه در سال گذشته با تلاش هایی که در رابطه با کنترل و پیگیری وصول اقساط معوق صورت گرفت، میزان مطالبات بانک ۳۶ درصد کاهش یافت و جمع کل آن نزدیک به یک درصد است که در مقایسه با استانداردهای جهانی از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اصول بانکداری خرد در شبکه بانکی کشور گفت: دریافت سپرده از مردم و دادن وام به افراد و بنگاه ها یکی از وظایف شعب بانک است و در این زمینه بانکی موفق است که عملکرد مناسبی برای جذب مشتریان حقیقی داشته باشد.
حسن تلیکانی با اشاره به رشد ۱۲.۵ درصدی منابع در ۴ ماه ابتدای سال بیان داشت: با اقدامات مثبت انجام شده در این مدت، رشد منابع بانک به جز شعبه مستقل مرکزی و شعب تهران نزدیک به ۱۲.۵ درصد است، بنابراین اگر میزان رشد منابع شعبه ای کمتر از این مقدار باشد، پذیرفته نیست.
وی ادامه داد: البته رشد منابع کلی بانک ۱۸.۹ درصد بود و با توجه به اینکه حداقل ۵۰درصد منابع مالی در استان تهران قرار دارد، شعب باید به استفاده از این ظرفیت و پتانسیل ها اهتمام داشته باشند.
تلیکانی ضمن تاکید بر امتیازات و نقاط قوت بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: ده بانک بزرگ کشور از سهامداران بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند و این بانک با قدرت و تخصص کامل، در زمینه های ارائه خدمات مختلف قرض الحسنه گام های موثری برداشته است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خیلی از منابع قرض الحسنه سایر بانک ها تنها با برگزاری جشنواره ها و قرعه کشی جمع آوری می شود و ما تنها بانکی هستیم که علاوه بر ارائه سایر خدمات بانک ها به مشتریان خود از محل گردش سپرده هایشان تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت اعطا می کنیم. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *