RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیر عامل بیمه کوثر

تسهیل‌ درحوزه بیمه‌گری مبتنی بر فن‌اوری‌های نوین

۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۵/۷کد خبر: 204222
ایستانیوز: با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین بسترهای تسهیل‌ در حوزه بیمه‌گری میسر می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ مدیرعامل شرکت در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: جمع‌اوری اطلاعات براساس فن‌اوری، تجزیه و تحلیل درست اطلاعات، ارایه خدمات به‌صورت غیرحضوری، تسهیل در فرایندها، چابک‌سازی و مشتری‌مداری زمینه‌های تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به ذی‌نفعان را فراهم می‌کند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی فرهنگ‌سازمانی را عامل تعالی شرکت دانست و گفت:  فرهنگ‌ سازمانی متاثر از ارزش‌ها، گفتمان، اخلاق و خط‌مشی موجود در هر شرکت است که با رعایت آن بسترهای تعالی شرکت فراهم خواهد شد.
وی افزود: نواوری، فرهنگ مخاطره‌پذیری، جهت‌دهی و جهت‌گیری سازمانی، یکپارچگی و وحدت، روابط مدیریت با کارکنان، کنترل و نظارت به‌ویژه خودکنترلی، هویت‌بخشی، پرداخت‌های سازمانی، تحمل تعارضات و الگوی ارتباطی و تعاملی از عوامل اثرگذار در فرهنگ‌ سازمانی است.
مدیرعامل بیمه‌کوثر خاطرنشان‌کرد: شایسته است کارکنان با تبعیت از فرهنگ غنی شرکت، توجه جدی به توسعه فردی اعم از تجربه‌اندوزی، آموزش و غیره، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل، اجتناب از شایعه و نترسیدن از اتفاق‌ها و مشکلات، تقدم منافع شرکت بر منافع شخصی و تبدیل کردن فکر به عمل در زمانی کوتاه در راستای پیشرفت شرکت و افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان گام بردارند.     

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *