RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

دستیار ویژه رییس‌جمهور مطرح کرد؛

وضع مناسب بانک‌ها در حقوق شهروندی

۱۰:۲ - ۱۳۹۶/۵/۳کد خبر: 202895
ایستانیوز:دستیار ویژه رییس‌جمهور گفت: نظام بانکی در حوزه حقوق شهروندی با توجه به اینکه بانک‌ها کاملا الکترونیک هستند از وضعیت مناسبی برخوردار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،الهام امین‌زاده  افزود:‌ اگر مردم به صورت غیرحضوری بتوانند امور اداری خود را انجام دهند، مزیت‌های بسیاری دارد از جمله اینکه سفرهای غیرضروری از شهرستان‌ها به تهران کاهش می‌یابد و نیازی به مواجهه چهره به چهره مردم با کارمندان نیست.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در نظام بانکی در بحث حقوق شهروندی و دولت الکترونیک گفت: بانک‌ها در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌ها وضعیت بهتری دارند چرا که کاملا الکترونیکی هستند؛ البته هنوز در حوزه بانکداری موبایلی کاری انجام نشده است.
 
امین‌زاده افزود: بحث شکایات مردمی در دو حوزه انجام شده است که کسب و کارها را وزارت اقتصاد انجام داده و وزارت ارشاد نیز سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات را انجام داده است که عملا با این دو سامانه چرخه شکایت کردن و مطالبه‌گری مردم از حقوقشان می‌تواند محقق شود.
 
به گزارش ایبنا ، دستیار ویژه رییس جمهور تاکید کرد: این سامانه‌ها بیشتر برای مطالبه‌گری و شکایت مردم است که هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و بسیاری از شهروندان از این سامانه‌ها و تلفن‌های گویا اطلاع ندارند و نیاز به فرهنگ‌سازی در این زمینه‌ها وجود دارد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *