RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

از خیال‌بافی تا گمراهی مطلق

شعبده‌بازی در صورت‌های مالی سایپا

۱۶:۸ - ۱۳۹۶/۵/۱کد خبر: 202763
ایستانیوز:کارشناسان معتقد هستند که اقدام شرکت برای آینده گمراه کننده خواهد بود و ممکن است بسیاری به سمت این سهم کشانده شوند و با فرض پیش بینی آینده ای روشن در نهایت زیان نمایند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)ة،مهدی حیدرزاده در ارزیابی وضعیت بازار با توجه به برگزاری مجامع شرکت های بورسی گفت : پیش بینی گزارش های مجامع شرکت های بورسی در سال 96نقطه عطفی برای سود آوری شرکت ها و تحول مناسب در صنعت کشور است.
 
مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا با بیان اینکه اگر با همین روش پیش رویم در چند سال آینده صنایع کشور جایگاه مناسبی برای سرمایه گذاری خواهند بود، اظهارداشت : این رونق و سود آوری برای بورس اوراق و بهادار کشور نیز فراهم خواهد شد .
 
این کارشناس بازار سرمایه به گزارش های قابل تامل برخی شرکت های بورسی اشاره کرد و گفت:  در مورد سایپا به دلیل اینکه جزییات کاملی از وضعیت این شرکت وجود ندارد نمی توان  قضاوت درستی بیان کرد، اما به نظر می رسد که اغلب شرکت ها مسیر اصلاح حساب ها و تکاپو برای شفاف تر شدن را پیش گرفته اند.
 
حیدرزاده با بیان اینکه می توان به آینده سایپا امیدوار بود، خاطرنشان کرد:  با توجه به قراردادهایی که شرکت  سایپا منعقد کرده و وجود شریک های خارجی،  در آینده صنعت خودروسازی کشور هیچ چاره ای جز شناسایی سود نخواهد داشت .
 
در عین حال یک کارشناس بازارس سرمایه در گفتگو با خبرنگار ما در ارزیابی وضعیت بازار با توجه به برگزاری مجامع بیشتر شرکت های بورسی گفت:  به نظر می رسد با توجه به افزایش قیمت فولاد و افزایش میانگین قیمت نفت در مقایسه با سال گذشته وضعیت شرکت‌ها با شیب بسیار کم رو به افزایش است
 
حسن زارعی افزود:  در واقع شرایط حاکی از آن است که وضعیت رکودی در حال مرتفع شدن می باشد .
 
این کارشناس بازار سرمایه در مورد نحوه ارائه گزارش های مالی برخی شرکت ها از جمله سایپا نیز تصریح کرد: در مورد سایپا ظاهرا علیرغم اعتراض حسابرس و سازمان بورس و عملکرد زیانده ، شرکت با حسابسازی و اعمال سود شرکت های اقماری تقسیم سود می نماید این در حالی است که عملکرد سال 95 و حتی عملکرد 3 ماهه اول سال 96 همچنان تحقق زیان را نشان می‌دهد .
 
به گزارش اقتصاد آنلاین ،وی خاطرنشان کرد: این اقدام هرچند به نفع سهامداران است اما، کارشناسان معتقد هستند که اقدام شرکت برای آینده گمراه کننده خواهد بود و ممکن است بسیاری به سمت این سهم کشانده شوند و با فرض پیش بینی آینده ای روشن در نهایت زیان نمایند .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *