RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

کیف پی و بقالی دو فین تک در غرفه ایران کیش

۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۵/۱کد خبر: 202688
ایستانیوز:در کنار محصولات جدیدشرکت ایران کیش که در غرفه این شرکت در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شده است . دو "استارت آپ "مورد حمایت شرکت ایران کیش نیز حضور داشتند . "کیف پی" و "بقالی " عنوان این دو فین تک ایران کیشی در نمایشگاه الکامپ بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، کیف پی به منظور پرداخت موبایلی به انواع و اقسام کسب و کارها می تواند مورد استفاده قرار گیرد  این یعنی دیگر برای پرداخت هایتان نه نیاز به کارتخوان و نه کارت بانکی دارید . از طریق کیف پی کارت های بانکی تان از قبل ذخیره شده است و تنها کافی است که رمز دوم  خرید را وارد کنید .در عین حال شما با وجود کیف پی نیازی به دستگاه پوز ندارید
 
حامد میرشمسی مدیر محصول "کیف پی"،است . وی درباره اینکه کیف پی در کجاها مورد استفاده قرار می گیرد می گوید :یکی از جایگزین های پوز کیف پی است . این محصول  در بسیاری از اماکن که درآن امکان داشتن شبکه برای اتصال پوز و یا حتی تلفن وجود ندارد ،نقش خود رابه بهترین وجه ایفا می کند  . از سویی دیگر اینکه شما به عنوان یک شخص یک دستگاه پوز را همواره با خود حمل کنید کار دشواری است در حالیکه با کیف پی کافی است حتی به صورت ریموت شماره موبایل خود یا پذیرنده اختصاصی را در اختیار کسی  که می خواهد پرداخت به شما را انجام دهد قرار دهید او قادر خواهد بودبه صورت مستقیم عملیات  پرداخت را انجام دهد ."
 
میر شمسی با بیان اینکه در حال حاضر نسخه دوم کیف پی در غرفه ایران کیش و در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شده است ، گفت :" امسال این محصول تکمیل تر شده است ، مدیریت  اعتبار و کیف پول هم به آن اضافه شده و شما می توانید حتی به صوررت closed loop برای خدمات رفاهی از این اپلیکیشن استفاده کنید . "
 
وی همکاری با ایران کیش را نقطه عطف محصول کیف پی می داند
 
*سوپرمارکت آنلاین
 
کمی آن سوتر اما محصولی با عنوان "بقالی "که زمانی به عنوان یک استارت آپ مورد حمایت ایران کیش قرار گرفت هم حضور دارد. چیزی شبیه اسنپ اما برای سوپر مارکتی ها..
 
"ما سوپرمارکت آنلاین در ایران هستیم و در فاز اول ، اپلیکیشن  بقالی به شما این امکان را میدهد تا  یک سوپرمارکت   را بسته به موقعیتی (دوری یانزدیکی) که در آن هستید  انتخاب کنید شما می تواند از سوپرمارکت خرید انجام داده و یا ثبت سفارش کنید. "
 
این حرف های سید رضا حسینی  مدیریت فین تک بقالی است .
 
حسینی با بیان اینکه "بقالی" با حمایت های تمام قد ایران کیش به اینجا رسیده است گفت :" این پروژه در اراک به طور صدرصد پیاده سازی شده است و مردم آشنایی کامل  با آن دارند و هر روز دهها سفارش از طریق این اپلیکیشن داریم . در شهرهایی مثل شیراز مشهد ،بندر عباس و بوشهر کارهای نمایندگی انجام شده است . و کار بازاریابی و فروش انجام گرفته است."
 
وی که خودش هم اهل اراک و استان مرکزی است  اضافه می کند :" ما کارارابه صورت آزمون و خطا در دی ماه و در اراک پیاده سازی کردیم هدف این بود که بدانیم چیزی شبیه به سوپرمارکت آنلاین  درایران جواب میدهد یانه .واقعا چه کسی فکرش را می کرد سرعت تکنولوژی و خریدهای آنلاین آنقدرباشد که حتی خرید نوشابه یا قند یا رب گوجه فرنگی را با موبایل سفارش بدهند. خوشحالیم که مردم از آن استقبال کردند و خدار اشکر که  در این راه موفق شدیم ."
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:ایران کیش
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *