RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شفاف سازی صورت حسابهای مالی در بانک صادرات ایران

۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۴/۳۱کد خبر: 202680
ایستانیوز:شفاف سازی صورت های مالی به افزایش کارامدی بیشتر هزینه‌های دولت و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند ، بانک صادرات با شفاف سازی صورت حسابهای مالی صداقت در اموربانکی خود را به اثبات رساند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار های مالی( ایستانیوز) ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  بیان کرد : شفاف سازی صورت های مالی  از یک سو به تحقق هر چه بیشتر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند و از سوی دیگر موجب ارتقای شفافیت مالی در سطح بنگاه های اقتصادی ودولت می شود.
 وی افزود:به طور کلی تهیه صورت های مالی با هدف ارائه اطلاعاتی درباره وضعیت مالی برای طیفی گسترده از استفاده کنندگان در تصمیم گیری اقتصادی و ارزیابی مسئولیت پاسخگویی مفید واقع می شود.
انارکی اظهارداشت: بدین ترتیب در صورت های مالی  اطلاعاتی درباره میزان دارایی ها، بدهی ها، ارزش خالص، درآمدها، هزینه ها و سایر تغییرات در ارزش خالص افشا می شود.
نماینده مردم انار و رفسنجان  تصریح کرد: در ارزیابی سهام بانکها نیز اطلاعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است هر چه شفافیت گزارشی‌های مالی افزایش یافته و از استانداردها و ضوابط معتبر در تهیه و حسابرسی گزارش‌ها استفاده شود، ریسک اطلاعات کاهش یافته و بر قیمت سهام تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شفاف‌سازی اطلاعات مالی و اصلاح ساختار مالی بانک‌ها قبل از خصوصی‌سازی ازاهمیت بسیار بالایی در عرضه موفق سهام بانکها است .
انارکی بیان کرد: در ارزیابی سهام بانک‌ها شفاف سازی اطلاعات از اهمیت بالائی برخوردار است در واقع، هرچه شفافیت گزارش‌های مالی افزایش یابد و از استانداردها و ضوابط معتبر در تهیه و حسابرسی گزارش‌ها استفاده شود، ریسک اطلاعات کاهش می‌یابد و بر قیمت سهام تأثیر مثبت خواهد گذاشت.
 وی افزود: شفافیت در صورت‌های مالی از مشخص‌های مهم در ارتباط با بانک‌های بین المللی به حساب می‌آید که این امر باید در دستور کار قرار گیرد زیرا عدم شفافیت موجب کمرنگ و محدودتر شدن ارتباطات می شود.
نماینده مردم انار و رفسنجان  تصریح کرد: با توجه به رفع تحریم‌ها و انجام مبادلات بانکی، شفاف سازی در خصوص صورت حسابهای مالی امریست مهم و اثرات مثبت آن به نظام جمهوری اسلامی و کشور باز میگردد.
وی خاطرنشان ساخت:اگر این شفاف سازی‌ها نباشد گروه های سودجو به هر نحو وعنوانی از این قضیه انتفاع شخصی خواهند برد و ما قادر به تشخیص این افراد یا درآمدهای آنان که از چه سمت و سویی کسب می کنند نخواهیم بود و این عدم شناسایی به نفع مردم و جامعه نخواهد بود.
انارکی افزود: با پیش قدم شدن بانک صادرات در ارائه شفاف سازی صورت حساب‌های مالی تحول بزرگی در این امر مهم رقم خورده ، باشد که سایر بانک ها پیرو عملکرد این بانک باشند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:بنده به عنوان نماینده مردم ،عملکرد بانک صادرات در ارائه صورت حسابهای شفاف مالی را ارج و تحسین می نمایم.
احمد انارکی  محمدی تصریح کرد:  بانک صادرات  با شفاف سازی صورت حسابهای مالی خود صداقت در امور بانکی و سیستمهای مالی وپولی شعبات و سرمایه گذارانش را برای همگان به اثبات رساند و آسوده خاطر بودن سهامداران و سپرده گذاران  خود را بیش از پیش فراهم ساخت ، با این کار مهر تاییدی بر کارنامه فعالیت های مثبت و سازنده بانکی خود زد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *