RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

رئیس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت:

فعالیت حرفه‌ای بانک ملت، منطبق با چارچوبی منسجمی است

۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۴/۲۷کد خبر: 202369
ایستانیوز: رئیس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی این بانک بیان کرد "بانک ملت به شکل آگاهانه تلاش کرده است که با درک، ترجمه و عمل به استانداردهای حرفه‌ای و جهان‌ترازِ صنعت بانکی، تبدیل به نمونه‌ای برتر در سطح داخلی گردد و شاهد این امر آن است که در حال حاضر در بسیاری از زمینه‌ها، مورد بهینه کاوی در صنعت قرار می‌گیرد. البته از نظر بانک، ما هنوز تا نقطه تعالی فاصله‌ی زیادی داریم اما اطمینان داریم که جهت و شتاب حرکت بانک کاملاً مثبت و امیدوارکننده است."
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جلالی فراهانی افزود" اگر استراتژی را مجموعه‌ای از انتخاب های منسجم ترجمه کنیم باید گفت که بانک ملت شبکه‌ای از تصمیمات منسجم، در هم تنیده و هدفمند را اتخاذ کرده که تقریباً تمامی حیطه‌های فعالیت و عملیات بانک را متاثر ساخته است و نتایج آن در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت آشکار شده و یا خواهد شد و پیاده‌سازی این مجموعه تصمیمات و انتخاب‌ها، بانک ملت را عملاً در مسیر تحول استراتژیک قرار داده است. برخی از این تصمیمات باعث حرکت بانک در مسیر خلاف جریان غالب صنعت شده است لیکن به عنوان مدیر تحول استراتژیک بانک بر این باورم که از آنجا که اطمینان داریم این مسیر درست است، در آن ثبات قدم داریم و کار را به جدیت ادامه خواهیم داد. نمونه ای از این تصمیمات استراتژیک، تصمیم به "به اندازه‌ سازی" یا "متناسب‌ سازی" بانک است که در تمامی شئون نظیر شبکه شعب، منابع، مصارف، ترکیب پرسنل و ... به صورت جدی در دستور کار است. از جمله تبعات محسوس چنین انتخاب استراتژیکی، اجتنابِ فعالِ بانک ملت از مسابقه جذب منابع با نرخ‌های ترجیحی است که به مثابه سمی مهلک در بدنه نظام بانکی کشور منتشر شده است."
وی در تبیین سایر محورهای استراتژیک بانک اضافه کرد: "تصمیم و انتخاب دیگر بانک، همت گماردن به اصلاح ترکیب درآمدی بانک از منظر مشاع و غیر مشاع است. این هدف کلان بانک، خود را در ۳مضمون از مضامین هفتگانه استراتژیک بانک نشان داده است و بر همین اساس، بانک طیف گسترده‌ ای از تمهیدات را جهت ایجاد، تقویت و تثبیت درآمدهای غیرمشاع اتخاذ نموده است که نتایج اولیه آن در طول سال ۹۵در بخش درآمدهای کارمزدی بخش ارزی و خدمات الکترونیک، بسیار امیدوارکننده و رضایت بخش بوده است." 
وی ادامه داد :"در جبهه ای دیگر، حرفه‌ای سازی و تخصصی‌سازی شبکه شعب بانک و باز مهندسی آن در قالب شبکه فراگیر فروش از جمله ابتکارات استراتژیکی است که در سال ۹۶وارد گام‌های اجرایی آن خواهد شد و در قالب آن امکان ارائه خدمات تخصصی برای مشتریان شرکتی، تجاری و شخصی در سطحی حرفه‌ای در شبکه فروش بانک فراهم می شود. در چارچوب این طرح که با اهداف سه گانه ارتقاء رضایت مشتریان، حرفه‌ای سازی شبکه فروش و بیشینه‌ سازی منافع مشترک بانک و مشتری‌ های تعریف شده است، شبکه شعب بانک براساس پتانسیل‌ های بالقوه و بالفعل، دارای رسته تخصصی شده و وفق این رسته، درگیر فعالیت‌ های منسجم حرفه‌ای می شود. بر این اساس خدمات تخصصی هر یک از گروه‌ های مشتریان، متناسب با نیازشان در دسترس آن ها قرار خواهد گرفت. این حرفه‌ ای‌ سازی اثرات مثبت کوتاه‌ مدت، میان‌ مدت و بلندمدت فراوانی را برای بانک، مشتریان، کارکنان و سهامداران در پی خواهد داشت

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *