RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

دبیرکل بانک مرکزی

اعتماد مردم ارزنده‌ترین دارایی بانک ها

۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۴/۲۷کد خبر: 202335
ایستانیوز:دبیر کل بانک مرکزی در همایشی در بانک تجارت گفت: اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور ارزنده‌ترین دارایی بانک‌ها به شمار می‌رود و اعضای این شبکه باید برای صیانت از این اعتماد تلاش مجدانه داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید محمود احمدی در همایشی با حضور کارکنان بانک تجارت گفت: مجموعه بانک‌های کشور با 250 هزار نفر پرسنل و 22 هزار شعبه گسترده‌ترین خدمات اقتصادی را به تمامی هموطنان ارائه می‌دهد.
 وی با بیان اینکه ارائه خدمت در شبکه بانکی زمان و مکان خاصی ندارد، اظهار کرد: کیفیت خدمات بانکی در ایران به گونه‌ای است که حتی یک لحظه قطعی سرویس برای مردم قابل تصور نیست و با همت کارکنان تلاش‌گر شبکه بانکی کشور، اکنون خدمات ارائه شده در جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با بانک‌های منطقه با فاصله بسیار بیشتری در دسترس استفاده کنندگان قرار دارد.
احمدی با یادآوری این نکته که خدمت‌رسانی شبکه بانکی مخصوص یک قشر خاص نیست، افزود: خدمات بانکی به طور مستمر از یک کارگر ساده زحمتکش گرفته تا یک مدیر عالی‌رتبه بخش دولتی یا خصوصی را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و بانک‌ها برای هر فردی از جامعه خدمتی فراهم کرده‌اند. این گستردگی به گونه‌ای است که بیش از 90 درصد خدمات مالی در ایران بر عهده شبکه بانکی قرار دارد.
دبیرکل بانک مرکزی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها امکان اینکه بتوان مبلغی را از بانکی به بانک دیگر از طریق خدمات نوین بانکی منتقل کنیم وجود ندارد، حال اینکه ایرانیان در خانه خود امکان جابه‌جایی پول در تمامی حساب‌های مدنظر، انجام امور چک، پرداخت قبض و ده‌ها خدمت دیگر را از طریق ابزارهایی همچون موبایل دارند.
دبیرکل بانک مرکزی در ادامه سخنرانی خود یادآور شد: اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور ارزنده‌ترین دارایی بانک‌ها به شمار می‌رود و شایسته است تمام اعضای این شبکه برای صیانت از این اعتماد تمام تلاش خود را انجام دهند. کارکنان بانک‌ها فراموش نکنند که ما وکیل مردم هستند و مردم به بانک اعتماد دارند که دارایی نقدی خود را در اختیار می‌گذارند. 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *