RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل بیمه رازی

۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۴/۱۷کد خبر: 201574
ایستانیوز:حضور هیئت مدیره، مدیران و مشاوران بیمه رازی، سید محمد علیپور یزدی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، سید محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان و میهن یار و پوستین چی اعضای هیئت مدیره و همچنین جمعی از کارکنان بیمه رازی، مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه رازی در سالن اجتماعات ستاد مرکزی این شرکت برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ، مراسم تقدیر و تشکر از فرهاد خالقی و معارفه محمود امراللهی روز دوشنبه 12 تیرماه سال جاری در ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار گردید.
بهمن یزدخواستی، رئیس هیئت مدیره بیمه رازی در مراسم فوق ضمن خوش آمدگویی به حضار و تقدیر و سپاس از جناب خالقی گفت: با توجه به اهداف بلند مدتی که برای شرکت بیمه رازی در نظر داشتیم وهمچنین بررسی گزینه های متعدد برای سمت مدیرعاملی این شرکت، امراللهی را مناسب ترین فرد برای تصدی این جایگاه دیدیم. می توان از امراللهی با توجه به برخورداری از سوابقی که در حوزه های بیمه ای و مالی در دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی و همچنین تحصیلات تکمیلی مرتبطی که دارند به عنوان دایره المعارف صنعت بیمه نام برد و بدین جهت ایشان می توانند به بهترین شکل ممکن در این جایگاه قرار گیرند.
وی افزود: از ویژگی های خاص ایشان می توان به افکار نوگرایانه ای که در صنعت بیمه دارند اشاره کرد و همچنین گفت: ایشان اقدام به ترجمه چندین مقاله تخصصی در این زمینه نموده اند. ویژگی خاص دیگری که در ایشان مشاهده می شود تدین و تعهد می باشد. با توجه به این ویژگی مهم ایشان و صداقتی که در امانت قائل می شوند و همچنین رعایت حق و عدالت برای کلیه ذینفعان و تلاشی که کارکنان بیمه رازی برای استفاده از پتانسیل های فراوان این شرکت دارند، میتوانیم شاهد شکوفایی وپیشرفت هرچه بیشتر بیمه رازی باشیم.
پس از سخنان ریاست هیئت مدیره، خالقی، ضمن قدردانی از هئیت مدیره شرکت بیمه رازی به خاطر اعتمادی که در این مدت به ایشان داشتند، گزارشی را مبنی بر فعالیت های چند ماه اخیر خود ارائه نمودند.
سپس امراللهی با دریافت حکم رسمی مدیر عاملی، با درود و سلام به میهمانان از شروع همکاری خود با شرکت بیمه رازی ابراز خشنودی نمودند و از این شرکت به عنوان شرکتی جوان، پویا، چابک و تحول گرا یاد کردند.
امراللهی افزود: تأکید بنده بر خرد جمعی و کارگروهی می باشد و امیدوارم با کمک شما عزیزان به پیاده سازی سریع اهداف شرکت و تحولی عظیم در صنعت بیمه کشور دست یابیم.
گفتنی است، محمود امراللهی دارای مدارک دکترای مدیریت اجرائی (DBA) و کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق(ع) می باشد.
ایشان دارای سوابق متعددی در دستگاه های اجرایی مختلف هستند، که از سوابق و مسئولیت های ایشان می توان به عضویت در هیئت عامل و معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی، مدیریت سرمایه گذاری بیمه مرکزی، مدیریت عامل بیمه ایران، مدییت عامل شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه، مدیریت عامل صندوق تأمین خسارت های بدنی و دبیر هیئت مرکزی گزینش شرکت های بیمه اشاره نمود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *