RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

دستاوردجشنواره پات

۹:۰ - ۱۳۹۶/۴/۱۰کد خبر: 201041
ایستانیوز:چهارمین جشنواره پات ایران کیش مصادف با روز عید فطر برگزار شد و برندگان یک دستگاه خودروی آئودی (ویژه پذیرندگان) و یک دستگاه خودروی MG۳ (ویژه دارندگان کارت که ازدرگاه های موبایلی ایران کیش استفاده کردند ) مشخص شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اگرچه برنده خودروی آئودی ایران کیش یعنی ایرج عاشورخانی از مشتریان بانک تجارت بود و برنده خودروی MG3  یعنی محمد عرفان میرزاخانی از مشتریان بانک صادرات، اما شرکت ایران کیش علاوه براین دو بانک، با بانک ها و موسسات اعتباری دیگر نیز درحال همکاری است . 13 بانک و موسسه اعتباری که مشتریان آن ها نیز در طول برگزاری چهار جشنواره پات یا از برندگان خودروی MG3  ایران کیش بودند و یا از برندگان 160 گوشی آیفونی که در طول برگزاری جشنواره پات به پذیرندگان ایران کیش تعلق می گرفت و این یعنی ایران کیش و تمامی این 13 بانک و موسسه اعتباری اکنون تبدیل به یک خانواده بزرگ شده اند خانواده ای که در جهت توسعه هرچه بیشتر خدمات پرداخت الکترونیک در کشور تلاش می کنند.
 
و حالا پایان جشنواره پات می تواند آغاز فصل نوینی از همکاری های شرکت کارت اعتباری ایران کیش با تمامی این بانک ها و موسسات اعتباری ای باشد که تا به امروز پا به پای هم در راستای ساخت فرهنگ مدرنی از تبادلات تجاری و مالی گام برداشته اند، پایان این جشنواره اما ؛ آغاز فصل نوینی از یک گفتمان دوسویه بین مردم و شرکت کارت اعتباری ایران کیش نیز هست .
 
جشنواره پات یک تجربه متفاوت بود ، یک تجربه برای شروع تجربیات متفاوت تر . پایان این جشنواره  فرصت خوبی است  تا به سراغ برخی از نمایندگان بانک ها و موسسات طرف همکاری  ایران کیش برویم و اینبار از دریچه نگاه آنها درباره چهار جشنواره برگزار شده پات بپرسم و همین طور پیشنهادات و نظراتشان درباره جشنواره های مختلفی که قراراست در آینده برگزار شود را جویا شویم  .

*خوشحالیم که جایزه خودروی آئودی به مشتریان ایران کیش در بانک ما رسید

علیرضا رحیمی رئیس اداره بازاریابی بانک تجارت و نماینده این بانک در روزی بود که مشتری بانک تجارت برنده بزرگترین جایزه ویژه جشنواره پات یعنی خودروی 400 میلیون تومانی آئودی شد .از همین رو به سراغ رحیمی  می رویم تا از  او در اینباره سوال کنیم  ، رحیمی می گوید:" این گونه برنامه ها و جشنواره ها می تواند در جهت خدمات نوین و توسعه آن در سطح کشور کمک کند تا  هرچه سریع تر به جایی برسیم که کلیه پرداخت ها در کشور را در بستر الکترونیک انجام دهیم. جایزه های ارزشمند این جشنواره در جهت تشویق پذیرنده ها و فروشنده ها و همچنین مردم نقش بسزایی داشت. هرچه قدر ما بتوانیم این گونه جشنواره ها را توسعه بدهیم به فرهنگسازی استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک در جامعه کمک می کنیم. "

وی با بیان اینکه مشتریان  بانک تجارت در دوره های پیشین این جشنواره نیزبرنده شده اند گفت:" قطعا برنده شدن جایزه ویژه جشنواره پات می تواند برای مشتریان بانک تجارت  اتفاق بسیار خوبی باشدو از سویی با این اتفاق اکنون ما نیز  می توانیم مشتریان بیشتری جذب کنیم،این موضوع یک برگ برنده برای ما خواهد بود."

رحیمی در باره جشنواره های مشابه با جشنواره پات و این که در این راستا بانک تجارت و ایران کیش چه فعالیت های مشترکی می توانند انجام دهند گفت:"در اینگونه جشنواره ها می توانیم تعاملات خود را با شرکت  ایران کیش افزایش دهیم . همانطور که در حال حاضر نیز با همکاری ایران کیش جشنواره دیگری را با عنوان جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت،  در 9 مرکز خرید، برگزارمی کنیم و امیدواریم بتوانیم در جشنواره هایی مثل پات نیزبیش از پیش با شرکت ایران کیش همکاری کنیم ."

وی درباره برنده شدن مشتری بانک تجارت در چهارمین جشنواره پات و جایزه خودروی آئودی 400  میلیون تومانی گفت :" خوشحالیم که مشتریان بانک تجارت اکنون در بهترین جایزه این جشنواره که یک خودروی 400 میلیون تومانی است سهیم شده اند، این موضوع ازاین جهت اتفاق بسیار خوبی برای ماست چون توانستیم این اعتماد سازی را در بین مشتریانمان با استفاده از جشنواره پات ایران کیش انجام دهیم."

وی ادامه داد :" ما در چند سال اخیر در بخش خدمات نوین و توسعه دستگاه های پایانه فروشگاهی مان با همکاری شرکت ایران کیش فعالیت های بسیار خوبی داشته ایم و در بخش بازاریابی نیز قدم های بسیار خوبی برداشته شده است و امیدواریم این تعاملات روزبه روز افزایش یابد.

*تمرکز بردارندگان کارت

جمشیدی نماینده بانک صادرات است، یعنی همان بانکی که مشتری اش برنده جایزه خودروی

MG3 60 میلیون تومانی(ویژه  دارندگان کارت) در چهارمین جشنواره پات شده است. نماینده بانک صادرات نیزدر گفتگوی با ما  ضمن تاکید براینکه جشنواره هایی مثل پات  باعث می شود تا مردم به استفاده بیشتر از پرداخت الکترونیکی راغب شوند گفت : وقتی که در جشنواره پات،هم دارندگان کارت و هم پذیرندگان لحاظ قرار می گیرند و در قرعه کشی شرکت داده می شوند یک حسن بسیار بزرگ دارد و آن حسن این است که وزنه تعادل برقراری یک تعامل بین دارنده کارت و پذیرنده برقرار و همین موضوع باعث می شود تا دو طرف برای پیشبرد فرهنگ پرداخت الکترونیک در کشور ترغیب شوند. "

وی در باره پیشنهادهایش پیرامون جشنواره های آتی گفت :"به نظر میاید اگر در دوره های آینده برروی دارندگان کارت تمرکز بیشتری شود و حتی جوایز بهتری برای آنها در نظر بگیرید مردم بیشتر تشویق خواهندشد."

جمشیدی درباره اینکه مشتری بانک صادرات برنده یکی از جوایزویژه جشنواره پات ایران کیش شده  است نیز گفت:" به هر حال این بانک سهم قابل توجهی از بازاررادر اختیارداردو برنده شدن خودروی 60 میلیون تومانی را لایق مشتریان خود می دانیم . آرزو داریم همیشه مشتریان بانک ما لایق بهترین ها باشند".

 *یک پیشنهاد

سید مجتبی حسین زاده نماینده بانک توسعه صادرات هم با اشاره به اینکه قطعا چنین برنامه هاو جشنواره هایی به مشتریان و پذیرندگان در جهت استفاده از دستگاه های پرداخت الکترونیک کمک می کند به ما گفت :" بی تردید جشنواره هایی مثل پات علاوه براین برای بانک ها نیز عوایدبسیاری خواهد داشت."

حسین زاده درباره پیشنهادش برای جشنواره های  آتی اظهار کرد :"برای آنکه  قرعه کشی هاباروند بهتری صورت گیرد، باید توجه ویژه ای به شرایط هر استان به لحاظ تراکنش دستگاه هاشود. طبیعی است سوپر مارکتی که در یک استان محروم و کم جمعیت قرار دارد قطعا تراکنش های پایین تری نسبت به سوپر مارکتی که در تهران است خواهدداشت. ازسویی تعداد پذیرندگان استان ها نیز بایکدیگر قابل قیاس نخواهد بود. بدنیست تا استان های مختلف برای قرعه کشی بر اساس جمعیت (به عنوان مثال) به سه گروه تقسیم شوند و قرعه کشی را برای هر سه گروه با مکانیزمی متفاوت و یا درنظر گرفتن ضرایبی انجام داد تا به این شکل مساوات بین پذیرنده های استان های مختلف با شرایط متفاوت بیشتر رعایت شود ."

*شما فرهنگسازی انجام می دهید

علیرضا قلمانی رئیس اداره بازاریابی موسسه اعتباری ملل هم با بیان اینکه هدف اصلی در این جشنواره ها فرهنگسازی برای پذیرندگان و دارندگان کارت است گفت :" اگرشرکت های "پی اس پی" این  فرهنگسازی را انجام دهند ، فرایند رجوع مردم به کارت های اعتباری بیشتر خواهد شد."

وی ادامه داد :" می توان در این مراسم در کنار نمایندگان بانک ها و وموسسات از نمایندگان اصناف نیز دعوت به عمل آورد ."

*برایند جشنواره پات مثبت بوده است

نازیلا آستانی نژاد مدیر فناوری اطلاعات بانک کار آفرین با بیان اینکه برگزاری این گونه جشنواره ها قطعا بسیار مفید و دارای جذابیت های خاصی است، درباره پیشنهادهایش برای بهتر شدن این جشنواره در دوره های آتی گفت: همواره ایران کیش، تلاش داشته تا برنامه هایی جذاب برگزار کند، به نظر می رسد برای دوره های آینده ، با افزایش تعداد جوایز یا تغییرات در مدل امتیازدهی به دارندگان کارت و یا پذیرندگان، می توان جشنواره هایی بهتر نیز برگزار کرد .

وی با اشاره به این موضوع که برای هر تغییری نیاز به برنامه ریزی و کار حساب شده است افزود: طبیعی است که در همین دوره از جشنواره پات نیز ملاک ارزیابی ها و امتیازدهی ها بر مبنای خاصی صورت گرفته است و ازاین رو چنانچه قرار باشد تغییراتی در آینده نیز صورت گیرد نیازمند صرف زمان و برنامه ریزی استراتژیک است . به همین دلیل است که معتقدم ایران کیش در جشنواره پات  نهایت  تلاشش را انجام داده و سعی می کند تا روزبه روز نیز بهتر عمل کند .

آستانی نژاد با بیان اینکه هر اقدامی ممکن است با نقاط ضعفی همراه باشد گفت : مهم آن  است که برآیند آن مثبت باشد و باید گفت برایند جشنواره پات یک برایند مثبت بوده است .

وی خاطر نشان کرد : آنچه که از دیدبانک اهمیت دارد رسوب سپرده مشتری است . این چیزی است که فصل مشترک بین بانک و شرکت های پرداخت الکترونیک نیست پس باید به دنبال روشی برای حل این موضوع بود و مطمئنا با ارائه راهکاری در این زمینه برگزاری جشنواره ها نیز بهبود یافته و با استقبال بیشتر بانک ها روبه رو می شود.

 


خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:ایرات کیش، پات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *