RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

رییس پژوهشکده پولی و بانکی:

استفاده نادرست از فضای باز مجازی علیه بانک ها

۱۱:۳ - ۱۳۹۶/۴/۷کد خبر: 200905
ایستانیوز:رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه ، شایعات ایجاد شده برای برخی از موسسات وبانک ها جنبه تخریبی دارد، گفت: این موارد با واقعیت ها سازگاری ندارد و ازفضای باز مجازی علیه بانک ها استفاده می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،علی دیواندری  افزود: به عنوان مثال کلیپ پخش شده در مورد یکی از شعب بانک پارسیان مربوط به بیش از یکسال پیش و زمانی که  از بانک پارسیان  خواسته شد تا  جهت پرداخت سپرده مشتریان با موسسه ثامن الحج  همکاری و مساعدت کند.
 
رییس پژوهشکده پولی وبانکی ادامه داد : ضمن تقدیر از زحمات مدیریت بانک و پرسنل خدوم بانک  پارسیان، نشر این کلیپ در این شرایط دور از انصاف و مصداق سوء استفاده از فضای باز مجازی است.
 
به گزارش ایبنا ،وی اظهار داشت: خوشبختانه مشتریان و سپرده گذاران محترم هوشیاری بخرج دادند و به این قبیل فضا سازی های غیر واقعی و هدفمند توجهی نکردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *