RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

خرید و فروش اینترنتی طلا و جواهر ممنوع است

تبریک توییتی همتی به مناسبت بازگشت آزادگان به وطن +عکس

علائم خروج از رکود در بخش مسکن تایید شد

سیاست‌گذاری یا تسهیلات،کدام عامل رونق است؟

رشد سود بانکی مانع اشتغال‌زایی

رمزگشایی از مافیای سهام عدالت

افزایش مصرف طلا در حوزه فناوری

حق‌بیمه‌ی شخص ثالث افزایش یافت

عرضه گواهی سرمایه گذاری با نرخ سود حداقل ۱۸ درصد سالانه

طیب نیا از زیرمجموعه اش حلالیت طلبید

انتشار اسناد مالکیت آثار موزه هنرهای معاصر بانک پاسارگاد

بازدید مدیران روابط عمومی بانک ها از خیریه بچه های آسمان

برگزاری ٢٩٦٢ دوره آموزش ضمن خدمت در بانک صادرات ایران

جزئیات ساماندهی ۸ غیرمجاز در "کاسپین"

منتظر ۲ محصول جدید بانک ملی باشید

افتتاح ساختمان جدید شعبه پونک بانک ملی

پلمب تمام شعبه‌های مؤسسه مالی حافظ

کمک‌ بانک سامان به مدارس دشتیاری

بازدید وزارت اقتصادی‌ها از موزه بانک ملی

افزایش نرخ ۳۳ ارز بانکی + جدول

مروری بر رشد منفی بازار مسکن در ۵ سال گذشته

تعداد چک برگشتی کاهش یافت

رشد۳۰درصدی منابع استان قم ازطریق بازارداری هدفمندوبازاریابی مستمر

افتتاح شرکت کاویان پود با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن موجب رونق تولید کشور می‌شود

مک دونالد به قرارداد اسپانسری المپیک پایان داد

۱۲:۴ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: ۲۰۰۴۱۸
ایستانیوز:کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از رویترز، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود آمریکا بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز داشته باشد و همچنین منعکس کننده افزایش هزینه‌های اسپانسری المپیک و افت رتبه‌بندی تلوزیونی آن است.
 
قرارداد مک‌دونالد تاپایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داشت و این شرکت احتمالا با خروج از این قرارداد، از صرف صدها میلیون دلار در چرخه چهارساله المپیکی بعدی و فراتر از آن معاف می‌شود.
 
مدت‌هاست که مک‌دونالد در تلاش است در حالی‌که برای کیفیت غذا، خدمات رستوران، و سفارشات آنلاین فست‌فودهای آمریکایی کوچکی که به دنبال جلب مشتری هستند سرمایه‌گذاری کند، هزینه های خود را پایین نگه دارد. چرا که رقابت شدید باعث کاهش فروش شده است.
 
سیلویا لاگنادو، رئیس ارشد بازاریابی جهانی مک‌دوناد گفت: ما همه جنبه‌های تجارتمان را دوباره بررسی می‌کنیم و این تصمیم را با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک اتخاذ کردیم تا به اولویت‌های دیگر تجارتمان تمرکز کنیم.
 
علی‌رغم این که خروج این شرکت از قرارداد خود فورا قابل اجراست، مک‌دونالد در المپیک زمستانی پیونگ‌یانگ در سال آینده همچنان به عنوان یک اسپانسر داخلی حضور خواهد داشت./ مهر 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *