RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۷ مهر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

ابلاغ بسته اعتباری برای فروشندگان پسته

رفع محرومیت ۹۰ درصد بنگاه‌ها از مزایای ورود به بورس

«سخاب۴» صدرنشین بازار اوراق با درآمد ثابت

رشد ۹۲ درصدی سپرده‌های صندوق پس‌انداز مسکن

تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران

جشنواره قرعه کشی قرض الحسنه بانک سینا برگزار شد

افزایش سرمایه بانک ملی به ثبت رسید

سامانه خدمات اینترنتی رفاه کارت عملیاتی شد

تمهیدات بانک‌قرض‌الحسنه‌مهر برای اربعین

خدمات جدید صندوق ضمانت صادرات در راه است

طراحی و پیاده‌ سازی ابزارهای نوین تامین مالی در حوزه

برنامه ای بانک مسکن در ۴سال آینده

دستورالعمل جدید تخفیف بیمه شخص ثالث

شهادت شهید حججی موجب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است

تغییر رمز کارت‌های بانکی عادی است

طرح مدیرخدمات ویژه، انقلابی در خدمات رسانی

کاهش قیمت سکه در بازار

جزئیات بسته اعتباری برای خریداران پسته در بورس کالا

سیف: موسسه غیر مجاز فعال در کشور نداریم

شاخص کل بورس ۱۰۸ واحد تقویت شد

آیین‌نامه لیزینگ مسکن بزودی به بانک‌ مرکزی می‌رود

آسیب پذیری گوشی‌های اندرویدی در برابر WPA۲

بازار سرمایه رو به بالا

ایران خودرو تحویل پژو ۲۰۰۸ را آغاز کرد

تسویه آخرین (اخزا ۱۱) در بازار سرمایه

مک دونالد به قرارداد اسپانسری المپیک پایان داد

۱۲:۴ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: ۲۰۰۴۱۸
ایستانیوز:کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از رویترز، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود آمریکا بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز داشته باشد و همچنین منعکس کننده افزایش هزینه‌های اسپانسری المپیک و افت رتبه‌بندی تلوزیونی آن است.
 
قرارداد مک‌دونالد تاپایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داشت و این شرکت احتمالا با خروج از این قرارداد، از صرف صدها میلیون دلار در چرخه چهارساله المپیکی بعدی و فراتر از آن معاف می‌شود.
 
مدت‌هاست که مک‌دونالد در تلاش است در حالی‌که برای کیفیت غذا، خدمات رستوران، و سفارشات آنلاین فست‌فودهای آمریکایی کوچکی که به دنبال جلب مشتری هستند سرمایه‌گذاری کند، هزینه های خود را پایین نگه دارد. چرا که رقابت شدید باعث کاهش فروش شده است.
 
سیلویا لاگنادو، رئیس ارشد بازاریابی جهانی مک‌دوناد گفت: ما همه جنبه‌های تجارتمان را دوباره بررسی می‌کنیم و این تصمیم را با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک اتخاذ کردیم تا به اولویت‌های دیگر تجارتمان تمرکز کنیم.
 
علی‌رغم این که خروج این شرکت از قرارداد خود فورا قابل اجراست، مک‌دونالد در المپیک زمستانی پیونگ‌یانگ در سال آینده همچنان به عنوان یک اسپانسر داخلی حضور خواهد داشت./ مهر 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *