RSS
امروز شنبه ، ۵ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

افزایش قیمت انواع سکه در بازار

بررسی تحقیق و تفحص از مطالبات مشکوک الوصول بانکی در مجلس

بانک مرکزی پاکستان و چین سوآپ ارزی را تمدید کردند

تحکیم همکاری‌های بانک تجارت و شرکت نفت

افزایش حقوق کارمندان دولت نهایی شد

جدیدترین نظرسنجی کیتکو درباره قیمت طلا

افزایش وجه‎تضمین اولیه قراردادهای‌آتی‌سکه

تورم اردیبهشت ماه ۹.۱ درصد محاسبه شد

افزایش ۳۰ درصدی معاملات اوراق بدهی

بهره برداری از مجموعه ورزشی سرپل ذهاب تا پایان شهریورماه

تکمیل خطوط مترو کلانشهر مشهد با سرمایه گذاری بانک شهر

اطلاع رسانی صحیح و شفاف، راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی

پست بانک بهترین عملکرد را در اجرای طرح‌های اشتغال‌زائی داشته است

مدیرعامل شرکت سمات بانک توسعه تعاون معرفی شد

آغاز مسابقات، لیگ جهانی والیبال

توضیحات سازمان تأمین اجتماعی درخصوص بیمه هنرمندان

اشتغال بازنشسته‌ها متوقف می شود؟

انتخاب دبیر کارگروه تخصصی توسعه بیمه های زندگی و اتکایی سندیکا

نرخ تورم کالاهای وارداتی در سال ۹۶ کاهش یافت

ابهام مصوبه هیات دولت در خصوص فعالیت فین تک‌ها

هزار و ۲۰۰هزار میلیارد تومان؛ مطالبات جاری وغیرجاری بانکها تا ۹۶

پرداخت سود سهامداران شرکت شرکت توسعه اقتصادی آرین

ثبت نام معاملات برخط سهام از طریق شعب منتخب بانک سپه امکانپذیر شد

دومین دوره لیگ ستارگان بورس ایران در راه است

سند جامع پیشگیری از وقوع جرائم در راه شورای عالی بورس

مک دونالد به قرارداد اسپانسری المپیک پایان داد

۱۲:۴ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: ۲۰۰۴۱۸
ایستانیوز:کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از رویترز، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود آمریکا بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز داشته باشد و همچنین منعکس کننده افزایش هزینه‌های اسپانسری المپیک و افت رتبه‌بندی تلوزیونی آن است.
 
قرارداد مک‌دونالد تاپایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داشت و این شرکت احتمالا با خروج از این قرارداد، از صرف صدها میلیون دلار در چرخه چهارساله المپیکی بعدی و فراتر از آن معاف می‌شود.
 
مدت‌هاست که مک‌دونالد در تلاش است در حالی‌که برای کیفیت غذا، خدمات رستوران، و سفارشات آنلاین فست‌فودهای آمریکایی کوچکی که به دنبال جلب مشتری هستند سرمایه‌گذاری کند، هزینه های خود را پایین نگه دارد. چرا که رقابت شدید باعث کاهش فروش شده است.
 
سیلویا لاگنادو، رئیس ارشد بازاریابی جهانی مک‌دوناد گفت: ما همه جنبه‌های تجارتمان را دوباره بررسی می‌کنیم و این تصمیم را با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک اتخاذ کردیم تا به اولویت‌های دیگر تجارتمان تمرکز کنیم.
 
علی‌رغم این که خروج این شرکت از قرارداد خود فورا قابل اجراست، مک‌دونالد در المپیک زمستانی پیونگ‌یانگ در سال آینده همچنان به عنوان یک اسپانسر داخلی حضور خواهد داشت./ مهر 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *