RSS
امروز جمعه ، ۲۴ آذر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

عقب نشینی قیمت دلار

شاخص بورس آسیا تقویت شد

بررسی طرح صدور چک درمجلس

فدرال رزرو نرخ بهره بانکی را افزایش داد

آمادگی بانک مسکن برای انتشار اوراق رهنی

بروز شوک قیمتی در بازار مسکن بعید است

سبد محصولات ویژه‌ بانک مسکن برای مشتریان خاص

افزایش اونس جهانی طلا

کاهش نرخ سود سپرده با هدف رونق تولید +اینفوگرافیک

حمایت بانک کشاورزی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار

۲۰۴هزار نفر در کشور بیمه بیکاری می‌گیرند

صادرات غیرنفتی از مرز ۲۸میلیارد دلار عبور کرد

ربیعی: ورود سالانه یک میلیون نفر به بازار کار

چینی‌ها به فکر سرمایه‌گذاری باشند

کاهش ۴۰درصدی بودجه عمرانی کشور در سال۹۷

بررسی نقاط قوت و ضعف سند اشتغالی دولت

حضور سرمایه‌گذاران ۱۱کشور عضو جاده ابریشم در ایران

وضع مردم کدام کشورها بهتر شده؟ +اینفوگرافیک

پوشش ریسک های بزرگ توسط صنعت بیمه

بانک ملی انتخاب اول شرکت پالایش نفت تهران

فروش اوراق گواهی سپرده بانک سامان تا ۲۶ آذر

بزرگ ترین بانک کشور به تاپ پیوست

ساخت بیمارستان در غرب‌کشور توسط‌بانک‌ها

ریخت و پاش بودجه‌ای اصلاح نشد!

علاقه به "بیت کوین" یک جنون کلاسیک است

مک دونالد به قرارداد اسپانسری المپیک پایان داد

۱۲:۴ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: ۲۰۰۴۱۸
ایستانیوز:کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از رویترز، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود آمریکا بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز داشته باشد و همچنین منعکس کننده افزایش هزینه‌های اسپانسری المپیک و افت رتبه‌بندی تلوزیونی آن است.
 
قرارداد مک‌دونالد تاپایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داشت و این شرکت احتمالا با خروج از این قرارداد، از صرف صدها میلیون دلار در چرخه چهارساله المپیکی بعدی و فراتر از آن معاف می‌شود.
 
مدت‌هاست که مک‌دونالد در تلاش است در حالی‌که برای کیفیت غذا، خدمات رستوران، و سفارشات آنلاین فست‌فودهای آمریکایی کوچکی که به دنبال جلب مشتری هستند سرمایه‌گذاری کند، هزینه های خود را پایین نگه دارد. چرا که رقابت شدید باعث کاهش فروش شده است.
 
سیلویا لاگنادو، رئیس ارشد بازاریابی جهانی مک‌دوناد گفت: ما همه جنبه‌های تجارتمان را دوباره بررسی می‌کنیم و این تصمیم را با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک اتخاذ کردیم تا به اولویت‌های دیگر تجارتمان تمرکز کنیم.
 
علی‌رغم این که خروج این شرکت از قرارداد خود فورا قابل اجراست، مک‌دونالد در المپیک زمستانی پیونگ‌یانگ در سال آینده همچنان به عنوان یک اسپانسر داخلی حضور خواهد داشت./ مهر 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *