RSS
امروز دوشنبه ، ۵ تیر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

۵ اولویت جدید سازمان مالیاتی

بین‌المللی شدن کارت‌های بانکی

درج اوراق صکوک اجاره بازرگانی سایپا یدک با نماد "صیدک۱۴۰۴ "

واگذاری ۱۶ درصد سهم گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو

انعقاد ۵ هزار قرارداد سکه آتی

متغیر های بورس تهران صعود کردند

تقسیم ۱۸۰ تومان سود به ازاء هر سهم

نرخ دلار به ۳۷۵۶ تومان رسید

پرداخت۱۱۵میلیون دلار جریمه برای هک شدن اطلاعات مشتری

برترین صندوق های سرمایه گذاری بهار ۹۶

اسامی شعب کشیک بانک شهر در عید فطر

اسامی شعب جدید پرداخت سپرده‌های فرشتگان+جدول

هر‌ فرد چقدر سپرده بانکی دارد؟+نمودار

تکلیف بانک های زیان ده روشن شود

وزارت اقتصاد: از FATF راضی نیستیم

جایگاه بازار سرمایه درنهادهای بین‌المللی

نزدیک شدن بورس به استانداردهای جهانی

اعمال فریبکارانه برای دریافت حق دیه از بیمه

بخشی از ظرفیت قانونی بانک مرکزی بلااستفاده است

گزارش رسمی بانک مرکزی از نرخ کالاها

رئیس فدرال رزرو تغییر می کند؟

تمدید مجوز قبولی اتکایی خارجی بیمه ملت

افزایش تولید فولاد ایران در سال ۲۰۱۷

سازمان تامین اجتماعی در ٤ سال اخیر نظم و شفافیت بیشتری یافت

عرضه بیش از ۱۶۳ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی

مک دونالد به قرارداد اسپانسری المپیک پایان داد

۱۲:۴ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: ۲۰۰۴۱۸
ایستانیوز:کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از رویترز، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: مک‌دونالد قرارداد ۴۱ ساله اسپانسری المپیک خود را سه سال زودتر خاتمه داد. این نشان می‌دهد این غول فست‌فود آمریکا بیشتر تمایل دارد بر تجارت خود تمرکز داشته باشد و همچنین منعکس کننده افزایش هزینه‌های اسپانسری المپیک و افت رتبه‌بندی تلوزیونی آن است.
 
قرارداد مک‌دونالد تاپایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه داشت و این شرکت احتمالا با خروج از این قرارداد، از صرف صدها میلیون دلار در چرخه چهارساله المپیکی بعدی و فراتر از آن معاف می‌شود.
 
مدت‌هاست که مک‌دونالد در تلاش است در حالی‌که برای کیفیت غذا، خدمات رستوران، و سفارشات آنلاین فست‌فودهای آمریکایی کوچکی که به دنبال جلب مشتری هستند سرمایه‌گذاری کند، هزینه های خود را پایین نگه دارد. چرا که رقابت شدید باعث کاهش فروش شده است.
 
سیلویا لاگنادو، رئیس ارشد بازاریابی جهانی مک‌دوناد گفت: ما همه جنبه‌های تجارتمان را دوباره بررسی می‌کنیم و این تصمیم را با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک اتخاذ کردیم تا به اولویت‌های دیگر تجارتمان تمرکز کنیم.
 
علی‌رغم این که خروج این شرکت از قرارداد خود فورا قابل اجراست، مک‌دونالد در المپیک زمستانی پیونگ‌یانگ در سال آینده همچنان به عنوان یک اسپانسر داخلی حضور خواهد داشت./ مهر 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *