RSS
امروز چهارشنبه ، ۷ تیر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

بررسی آئین‌نامه پیشنهادی بیمه مرکزی درباره بازاریابی برخط

بررسی نقش بازار سرمایه در ایجاد اشتغال

پایان هفته فرابورس با رشد بیش از یک درصدی شاخص

بورس تهران و کوالالامپور کم ریسک‌ترین بازارهای دنیا

استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر در پروژه‌های فرهنگی و عمرانی

نرخ حواله‌کرد ارزها در صرافی دوبی

پژو ۲۰۰۸؛نیامده اسیر حاشیه شد

تقویت ۳۹ واحدی شاخص کل بورس

اثرات تصمیم جدید FATF به روابط بانکی ایران

مردم نگران سپرده‌هایشان در بانک‌ها نباشند

تجلیل از ایجاد ثبات در مدیریت تامین اجتماعی

جزییات پذیره نویسی صکوک ۸۵ میلیاردی سایپا یدک با سود ۱۸ درصدی

سپرده بهاران در بانک قوامین به نرخ ۲۲ درصد افتتاح می شود

حمایت تأمین‌اجتماعی از حادثه‌دیده ناشی از کار

پنج شرکت دولتی به مزایده گذاشته می‌شود

نوسان دلار با اظهارات روسای بانک مرکزی

دلار ۳۷۵۶تومان شد

برای وام مسکن ۱۱۰ میلیونی، ۱۶.۵ میلیون اوراق بخرند

چرا بانک ها به کاهش نرخ سود تمکین نمی کنند ؟

جزئیات شیوه کشف قیمت و مبادله منصفانه کالا

بررسی قیمت‌گذاری خودرو در جلسه دوشنبه آتی شورای رقابت

عرضه سهام شرکت بازرسی کیفیت ایران لغو شد

مقایسه رشد بازارهای سکه و مسکن از ۹۲تا۹۵

تجربه تندر-۹۰ برای پژو ۲۰۰۸تکرار می‌شود؟

تقاضای "شش‌گانه" برای اصلاح طرح کارت اعتباری خرید

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی آماده پاسخگویی به بیمه گذاران است

۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: 200379
ایستانیوز:مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان برقرار کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) ، این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.
 خدمات تماس مشتریان:
 - پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها
 - ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها
 - ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای
 - اطلاع رسانی خدمات جدید
 - رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب
 - دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط
 - جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
 - رفع مشکلات و آموزش مشتریان
 - اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید
 مشتریان محترم می توانند با شماره گیری 81942-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه رازی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *