RSS
امروز شنبه ، ۵ اسفند ۱۳۹۶
آخرین اخبار

"پات" برای نابینایان رونمایی شد

توجه به حوزه معدن و اکتشاف اولویت اصلی سال ۹۷

نرخ تورم ۹.۹ درصد شد

جذب ۲۰ درصد اوراق گواهی سپرده ۲۰ درصدی توسط بانک ملی

حراج سکه متوقف شد

احتمال کاهش قیمت دلار تا ۴۱۰۰توان

مرحله دوم افزایش سرمایه بورس تهران به ۱۵۰ میلیارد تومان

بازار ارز به تعادل برسد انتشار گواهی‌ها تمدید نمی‌شود

از رویکرد دولت برای عرضه گندم در بورس کالا حمایت می کنیم

استقبال همه فعالان زنجیره از بورسی شدن سنگ آهن

جزییات واگذاری سهام دولتی ۶ شرکت دولتی به بخش خصوصی

تعلیق ایران از لیست سیاه «FATF» تمدید شد

نرخ سود بانکی باید چقدر باشد؟

چه کسانی وام ازدواج ۱۵ میلیونی می‌گیرند؟

انتشار نسبت P/E و ارزش بازار ناشران بورس تهران

تکذیب مصاحبه جعلی با مدیر روابط‌عمومی موسسه نور

شعب فعال بانک صنعت و معدن در ایام نوروز

برنامه دولت برای ترمیم حقوق بازنشستگان

یک چهارم معاملات بورس در اختیار ۵ کارگزاری

عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفند پرداخت می‌شود

حساب بانکی ۸۶ دلال و قاچاقچی ارز مسدود شد

«ترک کوین» هم متولد می شود

واردات ۶۶هزار خودرو به ارزش ۱.۷ میلیارد دلار

باکارت های هدیه بانک صادرات حق انتخاب را به عزیزانتان واگذار کنید

قیمت دلار ریخت + جدول قیمت

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی آماده پاسخگویی به بیمه گذاران است

۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: 200379
ایستانیوز:مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان برقرار کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) ، این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.
 خدمات تماس مشتریان:
 - پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها
 - ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها
 - ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای
 - اطلاع رسانی خدمات جدید
 - رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب
 - دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط
 - جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
 - رفع مشکلات و آموزش مشتریان
 - اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید
 مشتریان محترم می توانند با شماره گیری 81942-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه رازی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *