RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کانال های پر مخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند

قطعی شدن معامله ۱۸.۸۴ درصد سهام بیمه آسیا

تنها امکان خرید برای «ثبت نام شده‌ها» در «بهین یاب» فراهم شود

تحولات بازار ارز و سکه مثبت است

شعبه بیمه "سامان" در ساری افتتاح شد

درخشش مضاعف بیمه کوثر در سال۹۷

شرق سبز است

فرمول تعیین میزان کسر حق بیمه در سال ۱۳۹۷

نهال کاری در خوزستان همراستا با مسئولیت های اجتماعی بانک مهر اقتصاد است

اعلام جزییات فروش سهام کنتورسازی

کاهش قیمت سکه در بازار+ جدول

دستاوردهای کم نظیر بانک ملی در بانکداری دیجیتال

تقدیر از مدیر عامل بانک سپه

رئیس اداره کل خزانه بانک ملی معارفه شد

چه کسانی دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفتند؟

خطر ورشکستگی در کمین بیمه های متخلف

گلایه "کمیجانی" از عملکرد بانک های خصوصی

تقویت ۲۱۹ واحدی شاخص کل بورس

انتقاد از کم کاری بیمه ها در فرهنگ سازی

ممنوعیت پیش‌فروش خودرو از سوی غیرمجازها

ورود سکه به بورس کالا تایید شد

فروش کالاهای قاچاق مکشوفه در رینگ صادراتی بورس کالا

مواضع سازمان بورس درباره "های وب"

رونمایی از یک قرارداد جدید در « مبین وان کیش»

عرضه موفق نخستین تامین مالی سال ۹۷

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی آماده پاسخگویی به بیمه گذاران است

۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: 200379
ایستانیوز:مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان برقرار کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) ، این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.
 خدمات تماس مشتریان:
 - پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها
 - ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها
 - ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای
 - اطلاع رسانی خدمات جدید
 - رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب
 - دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط
 - جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
 - رفع مشکلات و آموزش مشتریان
 - اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید
 مشتریان محترم می توانند با شماره گیری 81942-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه رازی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *