RSS
امروز شنبه ، ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

اوراق منفعت، ابزار تامین مالی شرکت ها با دارایی فیزیکی محدود

اصلاح سخنان ظریف توسط بانک مرکزی

اپلیکیشن پیگیر به بازار عرضه شد

ثبت بیشترین رشد روزانه قیمت طلا در ۱۶سال اخیر

روند صعودی قیمت طلا در ۵۰سال اخیر +نمودار

علائم خروج از رکود در بخش ساختمان تایید شد

توضیح دفتر کرباسیان درباره فعالیت‌های رسانه‌ای

تذکر لاریجانی درباره افزایش جریمه مالیاتی +سند

عیار زنی سه وزیر پیشنهادی اقتصاد

چرا باید طلا بخریم؟

آمار مجوزدارهای بازار غیرمتشکل پولی

آمادگی بانک سپه برای کمک به توسعه آذربایجان شرقی

نقش مهم بانک شهر در پروژه‌های شهری

اصلی‌ترین دارایی تامین‌ اجتماعی

دلایل منفی شدن تراز تجاری ایران

هزینه ۱۸ میلیونی برای وام مسکن ۱۱۰ میلیون تومانی

واگذاری شهروند و شهر آفتاب

شرایط کارگران ساختمانی برای برخورداری از بیمه

مشارکت ۲.۵درصدی مردم در بورس

استفاده از اطلاعات بانکی برای وصول مالیات ارزش افزوده

لزوم شفافیت مسائل واگذاری

فصل گشایش موسسات اعتباری مجاز

اندونزی دچار کسری تجاری شد

جذب ۱۱.۸ میلیارد دلار تسهیلات مالی خارجی

شمارش معکوس برای ورشکستگی ونزوئلا

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی آماده پاسخگویی به بیمه گذاران است

۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: 200379
ایستانیوز:مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان برقرار کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) ، این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.
 خدمات تماس مشتریان:
 - پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها
 - ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها
 - ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای
 - اطلاع رسانی خدمات جدید
 - رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب
 - دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط
 - جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
 - رفع مشکلات و آموزش مشتریان
 - اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید
 مشتریان محترم می توانند با شماره گیری 81942-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه رازی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *