RSS
امروز دوشنبه ، ۴ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

ضرورت آموزش به کودکان برای مشارکت در کسب‌و کارهای آینده

بازی صندوق های سرمایه گذاری بانک ها با بازار سکه

بانک توسعه تعاون در افزایش مقاومت اجتماعی نقش‌آفرین باشد

برگزاری جشنواره نوآوری های دیجیتال در سازمان تأمین اجتماعی

سود ۸۰ریالی بیمه البرز برای هر سهم

بازار سرمایه بهترین ابزار تجهیز منابع مالی است

تصمیمات جدید ارزی دولت

کانال ۱۱۵ هزار واحد هم فتح شد

۷۰ هزار خانه اولی صاحب مسکن شدند

مصوبه دولت درباره حقوق کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت

تعریف چهار گروه کالایی برای اختصاص ارز توسط دولت

اجرای ۱۴۳ طرح صنعتی با تامین مالی بانک صنعت و معدن

امکان ایجاد بانک و بورس خارجی در مناطق آزاد فراهم شد

​مشارکت فعال بانک صادرات ایران در پروژه های اشتغالزایی سیستان و بلوچستان

تولید اختصاصی کارت‌های بانکی در چاپخانه بانک ملی ممکن شد

نقش خودروسازان در گرانی خودرو چیست؟

پربازده‌ترین بازارها در بهار۹۷

سفته بازان و نوسان گیران برنده بازار سهام و سکه آتی

واردات کالاهای غیرضروری با نرخ جدید دلار

سیف نمی‌داند با بازار ارز چه باید کند!

کاهش قیمت جهانی طلا

افزایش نرخ سود بانکی در دستور کار دولت

سکه طرح جدید ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

ایجاد و تثبیت ٢٦٠ هزار شغل پایدار توسط بانک صادرات در سال ٩٦

معامله توافقی ارز آزاد شد

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی آماده پاسخگویی به بیمه گذاران است

۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: 200379
ایستانیوز:مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان برقرار کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) ، این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.
 خدمات تماس مشتریان:
 - پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها
 - ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها
 - ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای
 - اطلاع رسانی خدمات جدید
 - رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب
 - دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط
 - جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
 - رفع مشکلات و آموزش مشتریان
 - اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید
 مشتریان محترم می توانند با شماره گیری 81942-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه رازی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *