RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۳ آذر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

پوشش ریسک های بزرگ توسط صنعت بیمه

بانک ملی انتخاب اول شرکت پالایش نفت تهران

فروش اوراق گواهی سپرده بانک سامان تا ۲۶ آذر

بزرگ ترین بانک کشور به تاپ پیوست

ساخت بیمارستان در غرب‌کشور توسط‌بانک‌ها

ریخت و پاش بودجه‌ای اصلاح نشد!

علاقه به "بیت کوین" یک جنون کلاسیک است

بیشترین مزد در هر ساعت برای کدام مشاغل هستند

خطرات خرید «بیت کوین»

" لیت‌کوین "رقیب جدید بیت‌کوین از راه رسید

رشد ۲۸۵ ریالی یورو

اعطای نشان ملی توسعه کیفیت بانکداری به مدیرعامل بانک انصار

درخواست "گوترش" دربارۀ برجام

دوقلوهای بیت‌کوینی

جزییات حمله به شبکه بین بانکی توسط هکرها

پیش‌ بینی رشد‌ اقتصادیِ مستمر برای ایران

عوامل پیدایش اقتصاد سایه

تحلیل گلدمن ساکس ازتاثیر نوسانات بیت کوین برطلا

اصلاح ساختار معافیت‌های مالیاتی

تمام متهمان پرونده ثامن‌الحجج آزاد شدند

برگزاری جلسه شورای عالی هیئت خدمات مالی اسلامی

بانک رفاه بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال ضمانتنامه صادر کرد

چرا قیمت ارز افزایش یافت

سود و زیان عملیات روزمره بانک کنترل شود

تقدیر از پژوهشگر نمونه بانک صنعت ومعدن

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی آماده پاسخگویی به بیمه گذاران است

۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۹کد خبر: 200379
ایستانیوز:مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان برقرار کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) ، این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.
 خدمات تماس مشتریان:
 - پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها
 - ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها
 - ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای
 - اطلاع رسانی خدمات جدید
 - رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب
 - دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط
 - جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان
 - رفع مشکلات و آموزش مشتریان
 - اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید
 مشتریان محترم می توانند با شماره گیری 81942-021 با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه رازی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *