RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

برگزاری طرحی ترویجی با عنوان جشنواره ضیافت توسط بیمه ما

۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۳/۲۷کد خبر: 200240
ایستانیوز: شرکت بیمه "ما"در نظر دارد در راستای اشاعه فرهنگ بیمه ‌ای در سطح کشور با استفاده از پتانسیل ‌ها و ظرفیت ‌های شبکه فروش همچنین اجرای برنامه عملیاتی استفاده از مشوق های فروش اقدام به برگزاری طرحی ترویجی با عنوان "جشنواره ضیافت"نماید که در آن علاوه بر ارائه تخفیفات به بیمه ‌گذاران (مشتریان) اقدام به اهدای جوایز به همراه لوح ‌تقدیر ویژه به نمایندگان برتر شبکه فروش نیز می نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این جشنواره در رشته ‌های بیمه ‌ای عمروسرمایه ‌گذاری،بدنه اتومبیل، آتش ‌سوزی طرح اصناف و انواع بیمه ‌های مسئولیت به مناسبت ماه مبارک رمضان، از پانزدهم خردادماه تا پایان تیرماه سال جاری (به مدت چهل و پنج روز) می ‌باشد. اهداف از برگزاری این جشنواره عبارتند از:
-افزایش فروش بیمه نامه عمروسرمایه ‌گذاری در طول زمان جشنواره. (حس مشارکت بالا در این ایام، خصوصاً برای ایتام) 
-ایجاد انگیزه برای آشنایی و فروش انواع بیمه ‌ به مشتریان جدید در طول جشنواره.
-ایجاد همبستگی بین هسته داخلی فروش شرکت بیمه "ما" (مدیران، روسای شعب، سرپرستان فروش) با عاملان فروش در سطح کشور.
-هدایت عاملان فروش به توزیع محصولات موردنظر در بازارهای هدف بیمه "ما".
-ارائه بیمه نامه ها با در نطر گرفتن قدرت خرید بیمه گذاران محترم
1.    معرفی طرح:
با عنایت به این مهم که محصول بیمه جزء محصولاتی است که نیاز به آن تا قبل از وقوع حادثه احساس نمی شود، در این طرح سعی شده است از دو روش زیر افزایش فروش و هم ‌افزایی بین مشتریان (بیمه ‌گذاران) و شبکه فروش و نمایندگان شرکت بیمه "ما" نسبت به ترویج و تهییج بیمه ‌گذاران و شبکه فروش بصورت توُامان محقق گردد:
1.1. ارائه تخفیفات به مشتریان: با ارائه تخفیفات و پکیج ‌ ‌های بیمه ‌ای با شرایط مناسب به بیمه ‌گذاران دستیابی به افزایش فروش محصولات بیمه ‌ای حاصل شود.
1.2.     اعطاء جوایز به شبکه فروش (نمایندگان حقیقی و حقوقی) شرکت: در این طرح با هدف ایجاد فضای رقابت و تشویق شبکه فروش به فروش بیشتر، جوایز نفیسی(که جزئیات آن در ادامه ذکر می ‌گردد) برای نمایندگانی که در مدت برگزاری جشنواره، بالاترین رده فروش در هر رشته، همچنین در مجموع رشته ‌های بیمه ‌ای ارائه شده در جشنواره را کسب نمایند؛ در نظر گرفته شده است.
2. پتانسیل ‌های بالقوه طرح:
با بررسی زمانبندی طرح برخی پتانسیل ‌ها به شرح زیر شناسایی و به برخی از آنها اشاره می ‌گردد:
-با عنایت به فرارسیدن ایام پر فیض ماه مبارک رمضان و برای ایتام و کودکان نیازمند فرصت خوبی در زمینه فروش بیمه ‌های عمروسرمایه ‌گذاری بشمار می ‌رود.
- در ماه ‌های پربرکت و پرفضیلت ماه مبارک رمضان، بویژه در لیالی پرفیض "قدر"، امکان ارائه بیمه ‌های مسئولیت و آتش ‌سوزی متولیان و هیئت امنا و همچنین بیمه آتش ‌سوزی مساجد، حسینیه ‌ها، تکایا و اماکن مذهبی محسوب می ‌شود.
-     با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز سفرهای تابستانی، به نظر می ‌رسد این ایام فرصت خوبی برای ارائه طرح ها و پوشش ‌های مسافرتی و بیمه ‌های اتومبیل به بیمه ‌گذاران باشد.
3.   زمان برگزاری:
زمان برگزاری جشنواره ضیافت از روز دوشنبه مورخ 1396/03/15 الی پایان روز شنبه مورخ 1396/04/31 به مدت 45 (چهل و پنج) روز می ‌باشد.
4.   رشته ‌های بیمه ‌ای در جشنواره:
4.1.    بیمه ‌های عمروسرمایه ‌گذاری
4.2.    آتش ‌سوزی واحدهای تجاری و اصناف
4.3.    بیمه ‌ بدنه اتومبیل
4.4.    انواع بیمه ‌های مسئولیت
5.جوایز طرح:
از بین نمایندگان حقیقی و حقوقی شبکه فروش سراسر کشور، به نمایندگانی که بیشترین فروش در هریک از رشته ‌های موردنظر (ارائه شده در طرح ) را به تنهایی و یا در تجمیع رشته ‌ها داشته باشد، علاوه بر لوح سپاس، جوایزی به شرح ذیل تعلق خواهد گرفت. بدیهی است :
5.1. نفرات برتر در فروش هر یک از رشته ‌ها (محصولات مورد نظر جشنواره):
به هر یک از نفرات اول و دوم هر رشته علاوه بر اهدای تقدیرنامه، تعداد یک عدد کارت هدیه 20.000.000 (بیست میلیون)ریالی تعلق خواهد گرفت.
5.2. نفرات برتر در فروش تجمیعی رشته ‌ها ( کلیه محصولات مورد نظر جشنواره):
به هر یک از نفرات اول و دوم روش تجمیعی رشته ‌های فوق علاوه بر اهدای تقدیرنامه، تعداد یک عدد کارت هدیه 50.000.000 (پنجاه میلیون)ریالی تعلق خواهد گرفت.
در ارائه طرح ‌های بیمه ‌ای برای هریک از محصولات حداقل فروش دیده شده است که رعایت این حداقل فروش برای برندگان الزامی است.
 مبلغ کلی جوایز درنظر گرفته شده که در این طرح به برندگان اعطاء می ‌شود برابر 260.000.000 (دویست و بیست میلیون) ریال می ‌باشد.
6.     زمان اهداء جوایز:
اعطاء جوایز برندگان طرح در روز پنج ‌شنبه مورخ 1396/05/12 همزمان با شب ولادت اختر تابناک آسمان ولایت و امامت (امام رضا(ع ‌ ‌ ‌)) طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت به برندگان اعطاء می ‌شود.
 7.   طرح ‌ها و محصولات:
طرح ‌ها و محصولات بیمه ‌ای موردنظر جهت ارائه در این جشنواره به شرح ذیل می ‌باشد:
- تخفیفات بدنه اتومبیل "جشنواره ضیافت"
- طرح فروش ویژۀ مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان(خدماتی، تولیدی، صنعتی، ساختمانی، عمرانی، پزشکان و پیراپزشکان) ویژه "جشنواره ضیافت"
- طرح آتش ‌سوزی اصناف ویژه "جشنواره ضیافت"
-   طرح بیمه ‌های عمروسرمایه ‌گذاری ویژه "جشنواره ضیافت"
برای آگاهی از جزئیات طرح با شعب و نمایندگی های شرکت بیمه "ما" در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ما
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *