RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیر عامل بانک خبر داد:

بانک مهر اقتصاد ۱۸۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۳/۲۰کد خبر: 199831
ایستانیوز: مدیر عامل بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک در سال گذشته ۱۸۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به اقشار مختلف کشور پرداخت کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ارزش آفرینی روز افزون برای سازمان از طریق افزایش سودآوری در کنار ایفای مسئولیت های اجتماعی یکی از اصلی ترین اهداف بنگاه های اقتصادی چون بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می باشد. 
ایمانی خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن تمامی عوامل محیطی و در راستای تحقق هر چه بهتر مأموریت اصلی بانک و حفظ منابع و منافع سپرده ‌گذاران، این بانک با تمام توان تلاش نموده تا سود پیش بینی شده را با رعایت موازین شرع مقدس و در چارچوب ضوابط و بخشنامه های بانک مرکزی، محقق نماید تا برای سهامداران، سپرده گذاران و سایر ذینفعان ارزش افزوده بیشتری حاصل شود.
مدیر عامل بانک، تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد در سال گذشته و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، با تمامی امکانات و استفاده از کارکنان جوان، متعهد و متخصص خود در بیش از 730 شعبه سراسر کشور با ارائه تسهیلات در سه سطح خرد، متوسط و کلان نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار، رفع نیازهای ضروری مشتریان و تثبیت مشاغل به ویژه کارگران زحمت‌کش در صنایع مهم اعم از صنعت و معدن، کشاورزی، ساختمان و مسکن و امور بازرگانی، داشته است.
وی ادامه داد: در تمامی بخش های فوق، مبلغ 188 هزار میلیارد ریال به تعداد 563 هزار و 113 فقره وام و تسهیلات پرداخت شده که از مبلغ مورد اشاره 5 هزار و 50 میلیارد ریال به تعداد 32 هزار و 954 فقره تسهیلات در راستای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی با شرایط ویژه و حمایتی در عرصه‌های بومی اقتصاد مقاومتی مانند پرورش ماهی، تولید قارچ خوراکی، پرورش بوقلمون، شتر مرغ، اصلاح و احیا باغات، کاشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی ارائه شده است.
ایمانی گفت: بانک مهر اقتصاد در سال 1396 براساس فرمایشات رهبر معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" را سرلوحه کار خود قرار داده و از روزهای ابتدایی سال  اقدام به اعطای تسهیلات نموده و موفق شده تا تاریخ 31/02/1396 مبلغ 17 هزار و 946 میلیارد ریال به تعداد 39 هزار 352 فقره، تسهیلات در این زمینه پرداخت کند.
وی در پایان با قدردانی از حسن اعتماد مشتریان بانک مهر اقتصاد ابراز داشت: به یاری خداوند متعال در تلاشیم تا در ماه‌های آتی سرعت و دقت پرداخت تسهیلات بیش از پیش افزایش یابد تا بتوانیم به عنوان خدمتگزاری کوچک، گره گشای مشکلات مالی هموطنان عزیز باشیم

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *