RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

رقیب چینی توییتر رکورد شکنی کرد

۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۳/۷کد خبر: ۱۹۹۰۸۰
ایستانیوز:Weibo که رقیب شبکه اجتماعی توییتر محسوب می‌شود، با ثبت رکوردی تازه توانست تعداد کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از بلاستیگ نیوز، Weibo در کشور چین محبوبیت زیادی کسب کرده و میلیون ها نفر از کاربران اینترنت در این کشور ترجیح می دهند به جای استفاده از توییتر در Weibo افکار و ایده های خود را به اشتراک بگذارند.
 
بررسی ها نشان می دهد بیش از 30 درصد از کاربران اینترنت در چین از Weibo استفاده می کنند و این سایت محبوب ترین سایت میکرووبلاگ نویسی این کشور است.
 
بر اساس آمار موجود تعداد کاربران ماهانه Weibo به حدود 340 میلیون نفر می رسد که نسبت به سال 2016 حدود 30 درصد افزایش یافته است. حداکثر تعداد کاربران ماهانه توییتر 328 میلیون نفر است.
 
به نظر می رسد دو عامل را بتوان در کسب این موفقیت توسط Weibo دخیل دانست. یکی جمعیت 1.3 میلیاردنفری چین و دیگری برخی محدودیت ها در زمینه دسترسی به شبکه های اجتماعی آمریکایی که مردم را به سمت استفاده از نمونه های داخلی موفق سوق می دهد.
 
روزانه 154 میلیون نفر از Weibo استفاده می کنند که این آمار کم و بیش مشابه با توییتر است. 91 درصد از این افراد با استفاده از گوشی هوشمند به Weibo متصل می شود. گردش مالی Weibo‌در سه ماهه اول سال 2017 برابر با 199.2 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 67 درصد افزایش نشان می دهد. سود خالص Weibo هم به 46.9 میلیون دلار رسیده که به معنای افزایش 561 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است./ فارس 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *