RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین

استراتژی بانک اقتصادنوین تغییر نمی‌کند

۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۳/۴کد خبر: 198903
ایستانیوز:رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با حضور در شعب غدیر و سپهبد قرنی ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان این دو شعبه، بر ارایه خدمات سریع و آسان به مشتریان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این دو بازدید گزارشی از وضعیت عملکرد این دو شعبه به اطلاع رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین رسید.
سیامک دولتی در این دیدارها ضمن تاکید بر ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان این بانک گفت: بانک اقتصادنوین همواره در سال‌های گذشته ارایه خدمات مناسب به مشتریان را در دستور کار داشته و این استراتژی بانک تغییرناپذیر خواهد بود.
دولتی همچنین ضمن توجه خاص به بررسی مسایل ریالی شعب، در خصوص تسهیل امور ارزی مشتریان تاکید و توجه همکاران ارزی را به ارتقای دانش خود در زمینه دستورالعمل‌ها به منظور تسریع در انجام امور و پاسخگویی به مشتریان شد.
وی به نقش تعیین کننده همکاران خصوصا در شعب اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین از جوانان تحصیل‌کرده و با دانشی برخوردار است که با درک اهمیت توجه به کیفیت خدمات در بازار رقابتی، خدمات بانک اقتصادنوین را با بهترین کیفیت به مشتریان ارایه نمایند.
وی خطاب به همکاران صف تسریع کرد: مشتریان بانک، به خصوص مشتریان اعتباری براساس نیاز و شرایط کسب و کار خود به شعب بانک مراجعه می‌کنند، در چنین شرایطی لازم است همکاران با آگاهی کامل از جزییات انواع خدمات و با معرفی خدمت مناسب، زمینه استفاده از عقد تسهیلاتی متناسب با شرایط هر مشتری را برای ایشان فراهم آورند.
در ادامه این دو دیدار رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با اهدای لوح تقدیر از تلاش و کوشش کارمندان این شعب در ارایه خدمت مطلوب به مشتریان قدردانی کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *