RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

نظام‌بانکی برای اعتلای ایران اسلامی آماده است

اعلام‌آمادگی تشکل‎های‌اقتصادی برای کمک به دولت‌دوازدهم

۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۳/۱کد خبر: 198647
ایستانیوز:تعدادی از تشکل ها و نهادهای اقتصادی در پیام های جداگانه ای با تبریک انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رییس جمهوری ایران، آمادگی خود را برای همکاری با دولت وی برای اعتلای ایران اسلامی اعلام کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،حجت الاسلام روحانی توانست با کسب بیش از 23 میلیون و 549 هزار رای و اختصاص 57 درصد آرا در انتخابات 29 اردیبهشت به عنوان رییس جمهور دوازدهم انتخاب شود. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در همین پیوند، برخی تشکل های و نهادهای اقتصادی با صدور پیام های جداگانه ای، نتیجه این انتخابات را به منتخب ملت تبریک گفتند.
 
** آمادگی نظام بانکی برای اعتلای ایران اسلامی
 
محمدرضا حسین زاده رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی در پیامی با قدردانی از مردم ایران برای حماسه آفرینی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، انتخاب دکتر حسن روحانی را تبریک گفت.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور به داشتن چنین ملتی افتخار می کنند و از هیچ کوششی به منظور خدمت رسانی به آنها دریغ نخواهند کرد، در پیام خود آورده است: بدون شک نظام بانکی در کنار دولت، به اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری کمر همت بسته و به اعتلای ایران اسلامی می اندیشد.
 
** دولت روحانی توفیق مجدد خدمت به مردم را یافت
 
حبیب الله حقیقی رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در پیامی تاکید کرد: حماسه حضور و حضور حماسی ملت بزرگ ایران در لبیک به رهبر معظم انقلاب و حضور کم‌نظیر پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که با برگ برگ رأی مردان و زنان سرزمین آفتاب، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و ضامن تداوم راه شهیدان انقلاب است.
 
وی با قدردانی از افتخارآفرینی ملت غیور، پیروزی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که دولت دوازدهم در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت هرچه بیشتر به ملت ایران توفیقات بیشتری داشته باشد.
 
** آمادگی نظام مهندسی کشاورزی برای کمک به اقتصاد مقاومتی
 
احمدکبیری رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور نیز در پیامی با تبریک انتخاب حجت الاسلام روحانی دوازدهمین رییس جمهور منتخب ملت ایران، این پیروزی را نتیجه خواست ملت آگاه و آزادی خواه ایران است.
 
در این پیام آمده است: این افتخارآفرینی که نشانه عزم و اراده ملت برای حرکت در مسیر عقلانیت و تعامل باجهان است از یک طرف فرصتی بی بدیل را برای توسعه و تحول و پیشرفت ایران عزیز فراهم نموده و از طرف دیگرمسولیت دولت محترم را در پاسخ گویی به خواست ملت دوچندان می کند.
 
کبیری با یادآوری اینکه یکی از خواسته های بحق مردم بخصوص جوانان تحصیلکرده کشور تدارک برنامه ای اساسی برای رونق کسب وکار و ایجاداشتغال است، می افزاید: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با بیش از 220 هزار عضو در مقاطع کارشناسی تا دکتری در رشته های مختلف کشاورزی آمادگی خود را برای کمک و همراهی با دولت محترم در زمینه اجرای طرحهای اقتصادمقاومتی دربخش کشاورزی و افزایش بهره وری اعلام می کند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *